Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kokeilin joskus Chromea ja tykkäsinkin selaimesta ja koitin etsiä siihen näitä NoRefejä ja vastaavia. NoRefin tietysti löysin, mutta en saanut siitä mitään apua. Ei toiminut kuvat edelleenkään. Heitin Chromen sitten pois ja otin taas Firefoxin.
Ööö... Miksi ei? Ei Chromessa ole mitään, ei yhtään mitään sellaista, että pitäisin sen mielummin kuin Firefoxin. Ei chromessakaan mitään vikaa ole, mutta jos ei ole parempaakaan, niin ei tee pahaakaan vaihtaa takaisin.Imgur kuvien toimimattomuuden takia takaisin tulikettuun. :lol2: Noh, ei kai siinä.
Imgur kuvien toimimattomuuden takia takaisin tulikettuun. :lol2: Noh, ei kai siinä.
Joo, tää on sinänsä vähän hölmö koko aihe koska sä palasit Firefoxiin, etkä käytännössä vaihtanut siihen imgurin takia. Itse käytin Chromea jo ennen mitää pakkiksen imgur ongelmia, joten mulla ei ole mitään mihin palata. Vaihtaminen on eri asia.Ööö... Miksi ei? Ei Chromessa ole mitään, ei yhtään mitään sellaista, että pitäisin sen mielummin kuin Firefoxin. Ei chromessakaan mitään vikaa ole, mutta jos ei ole parempaakaan, niin ei tee pahaakaan vaihtaa takaisin.
No se on kyllä aika pätevä pointti.Sitä, kun pitäisi vähän niinkuin nähdä (jos vaikka tarttee innostua poistelemaan sopimattomuuksia), että mitä nämä kuvat sisältää, eikä viitti jokaista linkkiä erikseen aukoa, niin kyllä