Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
reknro1earup.png

Mä kokeilin joskus Chromea ja tykkäsinkin selaimesta ja koitin etsiä siihen näitä NoRefejä ja vastaavia. NoRefin tietysti löysin, mutta en saanut siitä mitään apua. Ei toiminut kuvat edelleenkään. Heitin Chromen sitten pois ja otin taas Firefoxin.

Sama homma. Tuon kanssa tuli useampi tunti tapeltua, mutta ei vaan toiminut. Firefoxin kanssa ei tartte tapella.

Imgur kuvien toimimattomuuden takia takaisin tulikettuun. :lol2: Noh, ei kai siinä.

Jottei ihan OT:ksi mene:

charles_ray_art_1973.jpg

Imgur kuvien toimimattomuuden takia takaisin tulikettuun. :lol2: Noh, ei kai siinä.
Ööö... Miksi ei? Ei Chromessa ole mitään, ei yhtään mitään sellaista, että pitäisin sen mielummin kuin Firefoxin. Ei chromessakaan mitään vikaa ole, mutta jos ei ole parempaakaan, niin ei tee pahaakaan vaihtaa takaisin.

Sitä, kun pitäisi vähän niinkuin nähdä (jos vaikka tarttee innostua poistelemaan sopimattomuuksia), että mitä nämä kuvat sisältää, eikä viitti jokaista linkkiä erikseen aukoa, niin kyllä ;)

Ööö... Miksi ei? Ei Chromessa ole mitään, ei yhtään mitään sellaista, että pitäisin sen mielummin kuin Firefoxin. Ei chromessakaan mitään vikaa ole, mutta jos ei ole parempaakaan, niin ei tee pahaakaan vaihtaa takaisin.
Joo, tää on sinänsä vähän hölmö koko aihe koska sä palasit Firefoxiin, etkä käytännössä vaihtanut siihen imgurin takia. Itse käytin Chromea jo ennen mitää pakkiksen imgur ongelmia, joten mulla ei ole mitään mihin palata. Vaihtaminen on eri asia.

Firefoxiin on nyt sattunut joku jaksaa kirjoittaa toimivan lisärin. ;)

Sitä, kun pitäisi vähän niinkuin nähdä (jos vaikka tarttee innostua poistelemaan sopimattomuuksia), että mitä nämä kuvat sisältää, eikä viitti jokaista linkkiä erikseen aukoa, niin kyllä
No se on kyllä aika pätevä pointti. :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom