Repesin eli hauskat meemit netistä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cooperin viimesin on varmaan pakkiksen paskin posti.

Lähes poikkeuksetta mun viimeisin postaus on aina pakkiksen paskin viesti. :D
 
955391433.jpg
 
Mä oon kyllä sitä mielt et raget ei kuulu meemiketjuun..
RAgeille on vittu oma ketju.
 
Noi on kaikki ragenaamojen joukossa.. Eli kaikki mis on noita "naamoja" on ragekuvia.

Elä opeta isääs nussimaa.
 
Oikeet meemit kuten durden, komistusmies, success baby yms on hauskoja..

Ragefacet taas on paskaa. Ja ne ei oo ees meemejä. Ne on sarjakuvia. Paskoja sarjakuvia.
 
Ragefacet taas on paskaa. Ja ne ei oo ees meemejä. Ne on sarjakuvia. Paskoja sarjakuvia.

No huhhuh.

"Meemi (engl. meme) on kulttuurinen ja viestinnällinen kopioituja eli replikaattori. Käsitettä meemi käytti ensimmäisenä Richard Dawkins vuonna 1976 kirjassaan Geenin itsekkyys. Antaessaan keksinnölleen nimeä hän halusi ”substantiivin, johon sisältyy kulttuurin välittymisen yksikön eli matkimisen yksikön idea”. Wikipedia, vapaasti muokattu.

Ja: "Internet-ilmiöksi kutsutaan Internetissä leviävää asiaa, joka saavuttaa toisinaan suuren suosion leviten nopeasti verkossa. Jotkut ilmiöstä ovat lyhytikäisiä, jotkin pysyvät suosiossa vuosikausia. Hyvinkin vähäpätöiseltä vaikuttavat asiat, kuten kotitekoiset videoleikkeet, ovat voineet nousta Internetissä arvaamatta hyvin suosituiksi. Internet-ilmiöitä kutsutaan usein meemeiksi."

Sarjakuva, vaikka miten paska, on meemi siinä missä naama+teksti-kuvakin on meemi. Meemi on myös esim. joku niko92 tai pasiviheraho youtubessa. Joku voisi laskea pakkiksen petiten dildo -saagankin internetmeemiksi.

Seisokaa korjattuna, terv. internetpoliisi. ;)
 
no mites sen nyt sit ottaa..

"Tietoja
This is not the official page, i'm just a fan as you are ,I'M NOT ZEDDIE LITTLE."

"Tietoja
Hello all,This is Watkins.Just to make it official, I'm the "Ridiculously Photogenic Guy" and this is my public page. Thanks for all of your memes, upvotes, downvotes, reposts, compliments, insults, and everything in between."
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom