Eipä toi ollut rikoksista pahimmasta päästä, tietty ei järkevääkään touhua, rapatessa roiskuu sano Tony Halme vainaakin. Sai tuomion ja case closed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä ymmärrä ku jengi täällä moralisoimassa pikku tuulikaappi mähinästä. Varmaan 90% niistä suomalaisista, jotka käy säännöllisesti viihteellä, on ottanut jonkunlaista mähinää päissään jossain grillijonossa tai vastaavassa. Tämä ei eroa sellaisesta mitenkään, joten ketä kiinnostaa. Turhaa moralisointia, vaikka typerää toimintaa tuollainen onkin. Sitten taas nämä muut pahoinpitelyt tuulikaappi mähinä poisluettuna on erittäinkin oikeutettuja ja ois saanut tintata kovempaakin. Kaikki ahdistelijat ja raiskarit sietäis piestä niin että korvissa tuuttaa vielä kymmenen vuoden päästä. Ei mulla muuta.
Rennehän haukkuu tyyliin kaikki vitun pelleiksi. Alkaa mieheltä ainakin omissa papereissani uskottavuus viimeistään loppumaan kaiken tämän sekoilun ja muiden haukkumisten johdosta. Kunnon sekoiluksi tuo Otetaan yhdet podcast mennyt. Punainen lanka on kadotettu ja ison osan podcastista haukkaa "muka" hauska markkinointi.Onko Mike sinulla ja Korppilalla jotain vääntöä, oli ilmeisesti twitchissä sanonut sinua naurettavaksi pelleksi. ajattelin että onko teillä taustalla jotain. käsittääkseni kuitenki korppila skl:n hallituksessa ja sinä pyörit siinä kuvaajana. aika erikoinen heitto mielestäni.
Joo en tiedä onko tuolla Rennellä enää kaikki ihan kunnossa. Ihme riehumista ja kiroamista ollut jo jonkun aikaa noissa podcasteista, mitä oon kuunnellut. Jäänyt kyllä just tuosta syystä vähemmälle noiden kuuntelu viime aikoina.Rennehän haukkuu tyyliin kaikki vitun pelleiksi. Alkaa mieheltä ainakin omissa papereissani uskottavuus viimeistään loppumaan kaiken tämän sekoilun ja muiden haukkumisten johdosta. Kunnon sekoiluksi tuo Otetaan yhdet podcast mennyt. Punainen lanka on kadotettu ja ison osan podcastista haukkaa "muka" hauska markkinointi.
Yksi video pätkä ei kerro mitään.. Entä jos ennen tätä kohtausta nämä henkilöt tehneet jotain väkivaltaista heidän tutulleen?? JOKA TAPAUKSESSA VÄKIVALTA AINA TYPERÄÄ. Mutta ei tuo pätkä kerro mitään...Renne saanut jo tuomion ja annettakoon tämä hänelle anteeksi. Toivottavasti oppi ja ei enää ikinä turvaudu väkivaltaan, paitsi jos joku käy kimppuun.. mikään ei ole musta valkoista.No tässähän videomateriaalin perusteella mentiin isolla porukalla kahden kaverin kimppuun ja tää "mähinöinti" oli sitä että tultiin sivusta pari kertaa huitasemaan tyyliin takaraivoon, kun kaverilla oli jo pari muuta kimpussa. Kyllä tuo menee sinne suht alhaiseen kastiin, kuten muutkin kuvailemasi rikokset.
No mulla ei mitään vääntöä ole, mutta ei se mua yllätä että joku mua pelleksi haukkuu. Kehuja tässä harvoin saa muutenkaan.Onko Mike sinulla ja Korppilalla jotain vääntöä, oli ilmeisesti twitchissä sanonut sinua naurettavaksi pelleksi. ajattelin että onko teillä taustalla jotain. käsittääkseni kuitenki korppila skl:n hallituksessa ja sinä pyörit siinä kuvaajana. aika erikoinen heitto mielestäni.
Tältä OY-podcastilta itse nimenomaan kaipaisin sitä, että Renne ja Pastori kävisivät pinnalla olevia aiheita kunnolla läpi ja sanoisivat oman häikäilemättömän mielipiteensä niistä. Alkuajan podcastit olivat juuri tällaisia. Nykyään niitä käydää läpi ns. "nopeat sedät" tyylillä. Nämähän juuri kiinnostaisivat, mutta mielenkiintoiset aiheet sivuutetaan lähes täysin ja lähes kaikki podcastit vääntyvät siitten muotoon, että "vittu nä oot Renne hyvä ystävä! Mäki itken!". Ei tommosta nyyhkypaskaa oikeen jaksa. Haluaisin itse kuulla herrojen keskustelua yhteiskunnallisista ja muista mielenkiintoisista asioista, mitä podcastit juuri alussa olivat. Nykyään tosiaan sekoiluksi ja mainoshuoraamiseksi mennyt. Sääli.Olen aktiivinen OY-podcastin kuuntelija ja tuo mainoshomma on itsellenikin tehnyt sen, että aloitan kuuntelun vartin kohdalta ja lopetan varttia ennen loppua. Ymmärrän kyllä miksi mainostetaan ja pitäähän sitä tehdä, mutta kovin tuntuu runsaalta varsinkin kun tykästyi kovasti niihin alkupään podeihin. Ja en tiedä onko tämä vain omassa päässä, mutta ajankohtaisten aiheiden huolellinen pureskelu on vaihtunut ankkamaiseen nielaisuun, että kovin syvästi niitä ei enää ruodita - vai mitä ootte mieltä?
Jep, samaa mieltä täällä! Onhan se tärkeä kertoa ystävälle kuinka tärkeä on, mutta kyllähän se vähän alkaa hymyilyttämään aina kun siihen pisteeseen podcastissä päästään.Tältä OY-podcastilta itse nimenomaan kaipaisin sitä, että Renne ja Pastori kävisivät pinnalla olevia aiheita kunnolla läpi ja sanoisivat oman häikäilemättömän mielipiteensä niistä. Alkuajan podcastit olivat juuri tällaisia. Nykyään niitä käydää läpi ns. "nopeat sedät" tyylillä. Nämähän juuri kiinnostaisivat, mutta mielenkiintoiset aiheet sivuutetaan lähes täysin ja lähes kaikki podcastit vääntyvät siitten muotoon, että "vittu nä oot Renne hyvä ystävä! Mäki itken!". Ei tommosta nyyhkypaskaa oikeen jaksa. Haluaisin itse kuulla herrojen keskustelua yhteiskunnallisista ja muista mielenkiintoisista asioista, mitä podcastit juuri alussa olivat. Nykyään tosiaan sekoiluksi ja mainoshuoraamiseksi mennyt. Sääli.
Vaikka podcastin nimi on Otetaan yhdet, niin kyllä siellä ollaan varmasti etkoiltu kunnolla ennen lähetystä ja muutama jo nautittu. Lähetyksessäkin nykyään useampi juoma ilmeisesti menee. Ihmekkös tuo, että homma menee siihen, että "Vittu, että nä oot hyvä äijä, mä rakastan sua. Miksei se Simo ymmärrä, että kaverit on kaikkein tärkeintä... Nyt se hengaa vaan sen daaminsa kanssa ja me ollaan surullisii tästä.."Jep, samaa mieltä täällä! Onhan se tärkeä kertoa ystävälle kuinka tärkeä on, mutta kyllähän se vähän alkaa hymyilyttämään aina kun siihen pisteeseen podcastissä päästään.
Samoja havaintoja. Menee tämä podcasteissa ihme uhoaminen, raivoaminen ja kaikkien ihmisten haukkuminen myötähäpeän puolelle.Joo en tiedä onko tuolla Rennellä enää kaikki ihan kunnossa. Ihme riehumista ja kiroamista ollut jo jonkun aikaa noissa podcasteista, mitä oon kuunnellut. Jäänyt kyllä just tuosta syystä vähemmälle noiden kuuntelu viime aikoina.
Jurriset setämiehet halailee ja kehuu kilpaa toisiaan ja kaikki muut haukutaan pelleiksi.Jep, samaa mieltä täällä! Onhan se tärkeä kertoa ystävälle kuinka tärkeä on, mutta kyllähän se vähän alkaa hymyilyttämään aina kun siihen pisteeseen podcastissä päästään.
Kärjistettynä näinJurriset setämiehet halailee ja kehuu kilpaa toisiaan ja kaikki muut haukutaan pelleiksi.
Omat on kyllä loistavia..Renne voisi jatkaa omaa podcastia, sitä oli mukava kuunnella. OY podin kuuntelun lopetin kesän jälkeen kun jutut alkoivat toistaa itseään. Hyvä podcasti vaatii mielestäni vaihtuvia vieraita, koska kahden tyypin mielipiteet tulee aika nopeasti selväksi. Helposti tulee sitten tuollaista komppaamista ja selkään taputtelua, varsinkin jos tekijät ovat liian samankaltaisia.
Suomen Kehonrakennusliitto Ry:n vuosikokouksessa valittiin SKL:n uusi hallitus seuraavalle kahdelle vuodelle.
Matti Halonen, puheenjohtaja
Sauli Aitto-Oja, varapuheenjohtaja
Sami Jääskeläinen, sihteeri
Teemu Koskinen, jäsen
Renne Korppila, jäsen
Jani Ihalainen, jäsen
Toni Kohonen, jäsen
Teemu Niemi, varajäsen
Uusi hallitus aloittaa tehtävänsä 1.1.2022.