Renne Korppila Podcast

Minusta on hyvä että vieraita on laidasta laitaan, koska itseä kiinnostaa ihmisten taustat, elämäntarinat ja miten ovat päässeet siihen pisteeseen missä nyt ovat. Varsinkin kun bodareilla elämä usein on sitä kanaa, riisiä ja treeniä, niin ei siitä hirveesti jää kerrottavaa.

Varsinkin kun bodareilla elämä usein on sitä kanaa, riisiä ja treeniä, niin ei siitä hirveesti jää kerrottavaa.
Montako Pakkotoiston podcastia olet kuunnellut, jossa on puhuttu riisistä ja kanasta? Oletko edes kuunnellut, että bodareiden kanssa voi yhtälailla puhua muutakin.

Montako Pakkotoiston podcastia olet kuunnellut, jossa on puhuttu riisistä ja kanasta? Oletko edes kuunnellut, että bodareiden kanssa voi yhtälailla puhua muutakin.

Nyt täytyy myöntää et en ole kovin montaa Pakkotoisto podcastia kuunnellut. Voihan sitä puhua mistä vaan, mutta jos ihmisten elämäntarinasta on kiinnostunut, niin bodareilla se nyt tahtoo aika usein seurata sitä samaa kaavaa. Vähän liian karrikoitu tuo mun postaus, mutta omasta mielestä voisi pidemmän päälle olla vähän puuduttavaa, jos joka jaksossa olisi bodari vieraana.

Nyt täytyy myöntää et en ole kovin montaa Pakkotoisto podcastia kuunnellut. Voihan sitä puhua mistä vaan, mutta jos ihmisten elämäntarinasta on kiinnostunut, niin bodareilla se nyt tahtoo aika usein seurata sitä samaa kaavaa. Vähän liian karrikoitu tuo mun postaus, mutta omasta mielestä voisi pidemmän päälle olla vähän puuduttavaa, jos joka jaksossa olisi bodari vieraana.
No sitten sulta on jäänyt aika paljon paitsi, kuunteleppa vaikka Allun ja mun podcasteja ja eturauhastutkimuksia Allun kertomana, siinä kuule saat nauraa eikä mieleen tule riisit ja kanat. Eli ei kannata tuomita jos ei laisinkaan ole edes tutustunut mitä bodareista irti saa. Entäs katsotuin Mentulan podcast, ei sanallakaan puhuttu edes ravinnosta. Eikä Vatasen kanssa koskaan. Eikä Bettinan kanssa, eikä, eikä, eikä.

No sitten sulta on jäänyt aika paljon paitsi, kuunteleppa vaikka Allun ja mun podcasteja ja eturauhastutkimuksia Allun kertomana, siinä kuule saat nauraa eikä mieleen tule riisit ja kanat. Eli ei kannata tuomita jos ei laisinkaan ole edes tutustunut mitä bodareista irti saa. Entäs katsotuin Mentulan podcast, ei sanallakaan puhuttu edes ravinnosta. Eikä Vatasen kanssa koskaan. Eikä Bettinan kanssa, eikä, eikä, eikä.

Sun ja Allun podcastit kuuntelin kyllä ja ne oli viihdyttäviä. Myös Vatasen kanssa tehdyt jaksot tulee kuunneltua koska ne ovat sellaista mukavaa jutustelua. Mielenkiintoisimpina pidän kuitenkin podcasteja missä käydään kronologisessa järjestyksessä läpi henkilön elämää tai uraa. Ja siinä kyllä jollain random muusikolla löytyy enemmän tarinaa kuin bodareilla jotka elävät suht kurinalaista elämää.

Sun ja Allun podcastit kuuntelin kyllä ja ne oli viihdyttäviä. Myös Vatasen kanssa tehdyt jaksot tulee kuunneltua koska ne ovat sellaista mukavaa jutustelua. Mielenkiintoisimpina pidän kuitenkin podcasteja missä käydään kronologisessa järjestyksessä läpi henkilön elämää tai uraa. Ja siinä kyllä jollain random muusikolla löytyy enemmän tarinaa kuin bodareilla jotka elävät suht kurinalaista elämää.
Ei tässä ollutkaan kyse onko se kiinnostavampaa, vaan se, ettei bodareiden kanssa vois keskustella kun vain kanasta ja riisistä.

Ei tässä ollutkaan kyse onko se kiinnostavampaa, vaan se, ettei bodareiden kanssa vois keskustella kun vain kanasta ja riisistä.

Niin... ja treenistä, makroista, vammoista ja sijoituksista kilpailuissa. Ei sellainen elämää sisällä hirveesti juonenkäänteitä ja jännittäviä tilanteita. Hyvässä podcastissa kysellään muutakin kuin kuulumisia.

Niin... ja treenistä, makroista, vammoista ja sijoituksista kilpailuissa. Ei sellainen elämää sisällä hirveesti juonenkäänteitä ja jännittäviä tilanteita. Hyvässä podcastissa kysellään muutakin kuin kuulumisia.
En nyt ymmärrä. Sun mielestä siis formulakuskin kanssa pitäisi keskustella missä syntyi ja miten meni koulussa? Bodarin kanssa pitäis kelata mikä kukkanen oli ala-asteella paras omaan mieleen? Eikö se nyt helvetti ole selvää että aihealue liikkuu vieraan osaamisen ympärillä?

Oletko kuunnellut Ana Salmisen podcastin? Oliko riisiä ja kanaa? Ei vaan siitä miten sitä ammuttiin haulikolla. Miten historia on huumeiden peittämä. Mut joo, se ei ole muusikko, niin kanaa ja riisiä vaan.

Se nyt vain on paskapuhetta että bodarien podcastit on riisiä ja kanaa.

Viimeksi muokattu:
Juuri sen takia pakkispodcasteihin niitten alkaessa ihastuin ku siellä nimenomaan ei puhuttu bodaukseen liittyvisyä asioista juurikaan! Toisaalta, kiinnostaa tavallaan se riisin ja kanan moniulotteisuus, joten kuuntelen neki!

Rennen podcastit on kans rautaa, vitun hyvä haastatteleen ihmisiä, ammattilainen.

On kyllä helvetin hyviä podcasteja. Sopii Rennelle hyvin nää ja kaveri on oikiasti kiinnostunut mitä vieraat kertoo. Ihan eri meininki verrattuna johonki NRJ pillu läppään. Innolla odotan lisää podcasteja.

En nyt ymmärrä. Sun mielestä siis formulakuskin kanssa pitäisi keskustella missä syntyi ja miten meni koulussa? Bodarin kanssa pitäis kelata mikä kukkanen oli ala-asteella paras omaan mieleen? Eikö se nyt helvetti ole selvää että aihealue liikkuu vieraan osaamisen ympärillä?

Oletko kuunnellut Ana Salmisen podcastin? Oliko riisiä ja kanaa? Ei vaan siitä miten sitä ammuttiin haulikolla. Miten historia on huumeiden peittämä. Mut joo, se ei ole muusikko, niin kanaa ja riisiä vaan.

Se nyt vain on paskapuhetta että bodarien podcastit on riisiä ja kanaa.

Tartut nyt vähän liikaa tuohon riisiin ja kanaan, mikä oli vain karrikoitu lause bodielämästä. Alkuperäinen pointtihan oli, että on hyvä että Rennellä on vieraita laidasta laitaan, niin pysyy mielenkiintoisempana kun ei tiedä minkä alan ihminen seuraavaksi on tulossa.

Se on monissa tiettyyn aiheeseen erikoistuneissa podcastissa ongelmana, että ne alkaa nopeasti toistamaan itsensä, kun jauhetaan samoja juttuja, vain eri tyyppien kanssa. Näin kävisi myös Rennelle jos vieraina oli pelkästään kotimaisia kehonrakentajia, mutta onneksi tämä ei ole bodaukseen keskittyvä podcasti.

Alkuperäinen pointtihan oli, että on hyvä että Rennellä on vieraita laidasta laitaan,
Joo, ihan ok pointti siihen saakka kun aletaan selittään, ettei kukaan muu pysty tekemään mielenkiintoista materiaalia jos ei ole vieraana joku jolla on sitä sun tätä kerrottavana. Mä teen kohderyhmälle matskua, en mä mene pelaamaan golffia videoilla jonkun papan kanssa. Mä meen salille bodarin kanssa ja teen podcastin bodarin kanssa, se vähättely tossa ärsyttää. Ei ne tylsiä jätkiä ole.

Joo, ihan ok pointti siihen saakka kun aletaan selittään, ettei kukaan muu pysty tekemään mielenkiintoista materiaalia jos ei ole vieraana joku jolla on sitä sun tätä kerrottavana. Mä teen kohderyhmälle matskua, en mä mene pelaamaan golffia videoilla jonkun papan kanssa. Mä meen salille bodarin kanssa ja teen podcastin bodarin kanssa, se vähättely tossa ärsyttää. Ei ne tylsiä jätkiä ole.

En minä mielestäni vähätellyt sinun tekemisiä. Miksi pahoitat mielesi siitä että minä viittaan tässä langassa, että en jaksaisi loputtomiin kuunnella treenistä ja ravinnosta? 25 vuotta lajia seuranneena en usko että kukaan voisi kertoa siitä mitään kovin uutta ja mullistavaa. Mieluummin kuuntelen ihmistä jonka alasta tai elämästä en tiedä mitään, tai hyvin vähän. Saattaa jopa oppia jotain uutta.

Joo oma tarkoitus ei ainakaan ole Rennen podcastien ylistämisellä ollut vähätellä mitenkään Pakkotoiston podcasteja, jotka tulevat suomalaisissa podcasteissa mun mielestä hyvänä kakkosena.

Alkuun tuli Renneltäkin kuunneltua pelkät boudarit, sitten vähän kamppailijoita, kunnes tuli tsekattua mielenkiinnosta muitakin ja lopulta ne selkeästi kiinnostavimmat podcastit mielestäni ovat tätä Tere Sammallahtea, Ivan Puopoloa, Aku Laitista, Anter Yasaa jne. Keskustelu vaan lähtökohtaisesti on niin paljon mielenkiintoisemmissa aiheissa, vaikkakin ajoittain juurikin se bodaus ja siihen skeneen liittyvät aiheet ja ilmiöt ovat se ykkösjuttu. Vaihtelu virkistää.

Ja vaikka Renne tai Mike eivät kehonrakentajienkaan kanssa lätise mistään "riisistä ja kanasta", niin luonnollisesti keskustelu KESKIMÄÄRIN keskittyy paljolti treenisysteemeihin, kisasuunnitelmiin ja lajin ympärillä pyöriviin asioihin. Ja näinhän sen kuuluu mennäkin (pl.joku vakiovieras, kuten Allu yhdessä vaiheessa Miken kanssa, aivan hulvatonta matskua).

Mutta se on päivänselvää, että tilaa löytyy helposti kyllä näille kaikille ja sen lisäksi vielä esim. Utin ja Wileniuksen puhtaasti spesifistikin bodausaiheiset podcastit ovat myöskin erittäin loistavaa kuunneltavaa.

Että kaikilta vaan helvetisti podcasteja tulille, kansa kiittää :worship: Ja jälleen kerran Mike ahdistelen tällä, mutta Arto Vainio olisi aivan helvetin kuumaa valuuttaa podcastiin joku kerta :whistle:

Ja toisaalta Mikeä on kyllä helppo ymmärtää, jos radari "piilo"vittuilun suhteen on vähän herkillä. Toi on kyllä mun mielestä yksi alhaisimpia vittuilun muotoja, kun muka kehutaan ja nostetaan jotakuta positiivisessa valossa esiin ja kuin "vahingossa tai huomaamatta" (jälkikäteen helppo näin selitellä) dumataan jotakuta toista siinä samalla. Ja se toisen dumaaminen on se todellinen funktio ja päämäärä, ei niinkään sen toisen kehuminen. Oksettavaa oikein vimosen päälle ämmien touhua.

Mm. Matias Niemeen on selkeästi tätä kohdistunut sen vitun mitättömän Maken kanssa käydyn pienen sanailun jälkeen. Kehutaan mm. muka Kemppaista, mutta pääasia on kuitenkin selkeästi "sukkakauppiaan" dissaaminen samaan hengenvetoon. Hyi helvetti :yäk:
Paljon naisvaltaisissa(kin) työyhteisöissä työskennelleenä tuo on oikein se todella tarkka malli, joilla naiset tuppaavat sitä vittuilua toteuttamaan :david:

Miksi pahoitat mielesi

Mä siis puolustin kotimaisia jätkiä, että ei ne ole mitään idiootteja jotka puhuu vain riisistä ja kanasta. Eikö täällä voi mitään sanoa enää mistään ilman tätä samaa fraasia? Ei ilmeisesti. Se on aina mielensäpahoittamista ja mitä sitten vaikka oliskin? Mitä aiheeseen tulee, niin mä kuuntelen Maccastia, onhan se nyt päivänselvää, että siinä puhutaan Applesta, ei siinä mitään tolkkua olisi jos se ukko alkais ottamaan vieraaksi narkomaania jolla on paljon kerrottavaa.

Ja Rennen podcasteihin en ole ottanut mitään kantaa, eikä tää mun sanominen niihin edes liity millään tapaa.

Jos täällä nyt kehutaan Rennen podcasteja, niin eihän se voi olla keneltäkään muulta pois? Eihän?

Itsehän tykkään näistä juurikin sen takia, kun vieraskattaus on ihan laidasta laitaan, ja Renne osaa ottaa vieraat hyvin huomioon.

Mä siis puolustin kotimaisia jätkiä, että ei ne ole mitään idiootteja jotka puhuu vain riisistä ja kanasta. Eikö täällä voi mitään sanoa enää mistään ilman tätä samaa fraasia? Ei ilmeisesti. Se on aina mielensäpahoittamista ja mitä sitten vaikka oliskin?

En minä jaksa tästä enää vääntää. Halusin vain kertoa millaiset podcastit itseäni kiinnostaa, ja yhtäkkiä olen muutamalla väärällä fraasilla dissanut Pakkotoisto podcastia, loukannut kaikki Suomen kehonrakentajat, sekä todennäköisesti myös murhannut Olof Palmen.

Back
Ylös Bottom