Renne Korppila Podcast

No keskustelu alkoi karkaamaan jo enempi ammattilaissyömisen puolelle, jolle vois tehdä mun mielestä vaikka oman ketjunsa, kun se kerran keskustelua tuntuu kirvoittavan.
Tää nyt on toki vaan mun mielipide, mutta musta yksn äiden keskustelujen iso suola on se kun se karkaa johki aiheeseen joka poikkeaa itse otsikosta ja se joksus hieman katoaa jos sillä joka kerta tarvitsee alkaa vääntämään omaa ketjuaa. Eri asia toki, jos se keskustelu ei ole asiallista.

Tää nyt on toki vaan mun mielipide, mutta musta yksn äiden keskustelujen iso suola on se kun se karkaa johki aiheeseen joka poikkeaa itse otsikosta ja se joksus hieman katoaa jos sillä joka kerta tarvitsee alkaa vääntämään omaa ketjuaa. Eri asia toki, jos se keskustelu ei ole asiallista.
Näin juuri.

Olen samaa mieltä, ettei se pieni rönsyily maailmaa kaada, mutta niille Matt Stonien suorituksille ehdottaisin silti jotain toista ketjua :)

Hyvä pätkä! Pommi-Juuso pääsi kyllä "harmillisen" lähelle. Itsellä olikin kyllä odotukset korkealla nimenomaan Juuson suhteen sen hampurilaiskeikan jälkeen. Renne sen sijaan osoittautui tavalliseksi kuolevaiseksi ja jatkossa lienee syytä suunnata tähtäimet nimenomaan pitkäkestoisten suoritusten suuntaan. ;)

Jos jotain saa negailla, niin aika raskasta katsottavaa oli tuo jatkuva autofocus vai mikä onkaan. Mutta tekniikka joskus voi pettää, lisää videoita vaan Renneltä kehiin

Huh, en lähtis edes yrittämään kun kuitenkin jättäisin leikin kesken hyvin varhaisessa vaiheessa. :D Ihan mielenkintoista oli seurata, kuinka pizzat maistuivat. :)

Eiköhän jengi odottanut Renneltä "parempaa" suoritusta, koska ne haasteet on mennyt leikiten ja on tiedossa, että pidemmässä juoksussa kova jätkä syömään.
Pikamatkat ei nähtävästi ole Rennen "päämatka", mutta hauskahan se oli seurata tuotakin.

Pommi-Juuso veti hyvin, ja kuten puhuivatkin, niin olisi mahdollisuuksia oikeilla valinnoilla vetää koko lätty.

Ollaan kerran duuniin tilattu/haettu toi pitsa ja oli kyllä lätyllä kokoa (maku oli aika heikko), ja syöjiä oli useita.

Tubessa toisen sukupizzavideon ladannut henkilö sanoi tuon lätyn painavan noin 3,5 kiloa. Kuinkahan montaa normipizzaa tuo vastaa? Varmaan ainakin viittä?

Edit. Löytyi maikkarin juttu sukupizzasta, nimenomaan viittä peruspizzaa vastaa: http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/...lsingin-suurimman-pizzan-herranjumala/5578816

Lättyyn menee kilo juustoa. Ravintoloitsija tarkistaa tuplajuustoa pyytävältä aina erikseen haluaako varmasti.:D

Hieman kiinnostaisi itsekin joskus kokeilla, mutta eiköhän se yritykseksi jäisi. Pari pizzaa menee kovassa nälässä heittämällä, kolmaskin varmaan putoaa mutta sitten alkaa syömistä treenaamattomalla tökkiä. Rennen suoritus oli aika perusveto. Arvelin toki ettei onnistu mutta vähän aikaisin hyytyi kuitenkin. Juusolle hatunnosto, taisi ainakin 4,5 pizzan verran pudota.

Viimeksi muokattu:
@Cbb_Jarno Tuliko itsellesi mieleen, että kävisit kokeilemassa tuota sukupitsaa ? Sinä olet kerta kova syömään, niin tiedä vaikka onnistuisitkin.

Ja tosiaan kova suoritus on kyllä äijiltä, vaikkei kokonaan uponnutkaan. En minä tuota itsekään syötyä saisi, eikä se varmasti helppoa ole kenellekkään...

@Cbb_Jarno Tuliko itsellesi mieleen, että kävisit kokeilemassa tuota sukupitsaa ? Sinä olet kerta kova syömään, niin tiedä vaikka onnistuisitkin.

Ja tosiaan kova suoritus on kyllä äijiltä, vaikkei kokonaan uponnutkaan. En minä tuota itsekään syötyä saisi, eikä se varmasti helppoa ole kenellekkään...

En kyllä usko että lähden tuota kokeilemaan.:D Thaimaan reissulla tuli syötyä elämäni isoin pizza mutta uskoisin että sekin oli halkaisijaltaan "vain" noin puoli metriä. Tuo sukupizzahan ilmeisesti taasen on halkaisijaltaan 80cm. Tuossa syömässäni pizzassa ensimmäisenä alkoi nimenomaan järkyttävä rasvan määrä tökkimään, kun taas hiilaria saan kyllä upotettua helpommin.:p

Back
Ylös Bottom