Cbb_Jarno
VIP
Selviäisikö kyseisestä podcastista kuuntelemalla?Millon tämä Koho kellui Muukalaislegioonassa, tietoa ei löydy mistään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selviäisikö kyseisestä podcastista kuuntelemalla?Millon tämä Koho kellui Muukalaislegioonassa, tietoa ei löydy mistään.
katso liitettä 155999
Ei selvinny mutta jos sun korvaan tarttui jotkut tarkat vuosiluvut, nohevana kaverina kerro toki.
Kerro ihmeessä tarkat vuosiluvut sitten. Miksi ihmeessä tuommoista asiaa pitää pantata?Selvisipä podcastin kuuntelemalla ihan kuten Jarno vinkkasi.
Kerro ihmeessä tarkat vuosiluvut sitten. Miksi ihmeessä tuommoista asiaa pitää pantata?
Arvasin, että tässä viitataan tähän. Kiitos sulle osallistumisesta.Podcast tehty heinäkuussa 2019 ja Otto kertoi olleensa nyt noin vuoden verran kotona ja olleensa alle vuoden legioonassa ennen kotiinpaluuta. Osaatko tuosta laskea itse?
Itse kyllä tykkäsin kovasti tuosta Oton haastattelusta. Mitenköhän sitä itse pärjäisi tuolla, noh en kyllä lähde yrittämään
Kiitos!!Tämä! Menee kyl parhaiden jaksojen joukkoon, Olmalan jakson kanssa.

Patreonista puhuttiin ellen väärin muista, mutta en kyllä nyt löytänyt Rennen profiilia.Isot peukut Rennelle. Kyllä tulee niin timanttista podcastia jatkuvasti. Jossain jaksossa mainitsi että nyt on mahdollisuus lahjottaa rahaa jonkun sivun kautta.
Silloin en ottanut ylös ja nyt en muista missä siitä oli puhetta?
Viittiskö joku linkata tähän. Mielelläni tälläistä toimintaa tuen niin kuin Mikenki touhuja.