Remonttipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Täälä on jo paljon ketjuja talon rakentamiseen jne, mutta ei remontoimiseen, muutakun vinkkiosio. Olis mukava seurailla jengin remonttia tietysti kuvien kanssa. Itellä tällä hetkellä menossa autotalliremontti sekä sauna/kylpyhuoneremontti, kohta olisi tarkotus alkaa taloon tekeen vähän pohjamuutoksia jne. Kyseessä siis -92 muurattu paritalo. Kaikki remontit tehään itse ja "ylijäämärahalla" joten suhteellisen hitaasti tehdään.

Tässä saunan raato:

uploadfromtaptalk1301919330018.webp

Lauteet oli komeessa kunnossa

uploadfromtaptalk1301919199193.webp

Nyt on lauteet purettu ja seuraavaks paneelien kimppuun

uploadfromtaptalk1301919295622.webp

Autotalli pitäis muuttaa lämpimäks ja ehkä vähän tota yleisilmettä fiksailla:

uploadfromtaptalk1301919387298.webp

Tallin lattiakin melkein kaipaa uusimista

uploadfromtaptalk1301919429287.webp

Päivitellään sitä mukaa kun päiviteltävää tulee :)

Meillä alkaa koko talon kattava pintaremontti tässä lähiaikoina, joten vois kans päivitellä tänne sitä.

Eilen hetken mielijohteesta ajattelin alkaa purkuhommiin, kun meillä oli 2 sisääntuloväylää

uploadfromtaptalk1304938243467.webp

6h päästä näyttää tältä

uploadfromtaptalk1304938288790.webp

Katolta siis purettu koko paska vasaralla ja tongeilla

Mutta tulihan sitä paskaakin

uploadfromtaptalk1304938367712.webp

Tänää lyödä juoksut kiinni tiileille ja alkaa latomaan takas, eilen loppu päivä kesken.

E. Ei, en ole joutunut ulos nukkuun, sänkyä maalattiin.

Johtajan ratkasu purkaa se vanha sisäänkäynti! Meinaakko laittaa ovenki umpeen sitte pohjamuutoksien yhteydessä? Voisit laittaa vielä vähän kauempaa kuvaa ennen ja jälkeen, että miten muuttu talon ilme...

Juu ovi menee puoliks umpeen ja ikkuna tilalle, niin vanhalle käytävälle saa yhden huoneen lisää. Voisin käydä ottaan pari kuvaa.

Starttailin http://remonttiblogi.fi/ saitinkin. Olen siis tuossa vain ylläpitäjänä ja etsinkin tuonne hyviä kirjoittajia. Eli jos täältä löytyy niin yhteyttä vaan meikäläiseen. Itsellä kun ei nyt ole remppaprojektia, niin ei tuonne itse oikein ole mitään kirjoiteltavaa.

Tämä siis sopisi erittäin hyvin alan yrittäjälle, saisi omaa firmaansa samalla mainostettua. Toki saa yksityinenkin kirjoittaa omasta projektistaan.

Mulla on noi remontit niin helvetin hitaita yleensä, että ei viitti kirjotella. Tilistä ns. "ylimääräsellä" rahalla tehdään ja harvemmin sitä ylimäärästä jää :D

e. meneillään olisi kyllä kylpyhuone/saunaremontti, yhden huoneen lisääminen taloon muuraamalla ovi, asentamalla ikkuna ja väliseiniä mulkkaamalla sekä tiiliseinästä läpi menemällä, autotalliremontti, piharemppa, terassin rakennus, kodinhoitohuoneremontti, asvaltin repiminen pihasta, muuttamalla alue nurmikoksi jne jne jne.

Back
Ylös Bottom