http://www.parketti-romanoff.fi/Etsin myös 09-alueelta luotettavaa ja hyvää yritystä hiomaan ja lakkaamaan parketin. Laittakaa yhteystietoja jos on jotain suositella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.parketti-romanoff.fi/Etsin myös 09-alueelta luotettavaa ja hyvää yritystä hiomaan ja lakkaamaan parketin. Laittakaa yhteystietoja jos on jotain suositella.
Itse sain ainakin tarjouksen kun kävin paikan päällä kyselemässä.Saako tuolta ihan hionta / parketin huolto palveluita? Näytti verkkosivujen mukaan enemmän vain myyntiin keskittyvän.
Kuvassa entinen keittiö ja olohuone erotettu väliseinällä. Nyt seinä purettu, kattoa madallettu, uudet laminaatit, seinät ja ikkunat maalattu. Uusiksi laitettu periaattees kaikki muu asunnosta, paitsi wc, kylpyhuone+sauna jäävät varmaankin ensi vuoteen.Nonnih.. nyt on rankat neljä viikkoa ohi ja remontti valmis.
Eli saatiin avaimet kuukausi sitten ja siitä lähtien paiskittu hommia kaikki töiden jälkeen jäävä aika, apuvoimille suuret kiitokset täytyy antaa. :hyvä:
Pakko laittaa pari kuvaaKuvassa entinen keittiö ja olohuone erotettu väliseinällä. Nyt seinä purettu, kattoa madallettu, uudet laminaatit, seinät ja ikkunat maalattu. Uusiksi laitettu periaattees kaikki muu asunnosta, paitsi wc, kylpyhuone+sauna jäävät varmaankin ensi vuoteen.
Enää olisi edessä pakkaaminen ja muutto :itku:
Näyttää kivalta kyllä, upeat nuo makkarin(?) ikkunat.Nonnih.. nyt on rankat neljä viikkoa ohi ja remontti valmis.
Näyttää kivalta kyllä, upeat nuo makkarin(?) ikkunat.
Mutta muutama huomio, valokuvaustekniikkakin saattaa olla osallisena, mutta:
1. Kattoa ei tule maalata kiiltävällä tai edes vähää kiiltävällä maalilla, kuvat kertovatkin, miksi ;)
2. Joku mainitsikin tuosta kalustevälistä, suurin virhe mitä voi tehdä, on tehdä se tapetoimalla. Toivottavasti vedit vesieristyksen sinne alle, en usko että laitoit. Niihin kaakeleihin on oikeasti SYY ja se ei ole ulkonäkö. Helpoin ratkaisu on käydä tiskialtaan taakse pitkä koko seinän levyinen lasilevy tuohon ja kiinnittää nätisti vaikka alumiinisella kulmalistalla, saumoihin silikonit ja ehkä jotain (valo)kuvia lasin taakse.
3. Tuo laatoitus tuossa kaapistojen edustalla on hieman kyseenalainen ja veikkaan että ongelmia ilmenee vasta käytössä, kun siihen potkii varpaitaan.
4. Jääkaapin oven avatessa se osuu patterin termostaattiin? -> lommoja oveen. Käännä termostaatti putkimiehen avulla sojottamaan ylöspäin tai laita joku stoppari siihen.
5. Tuleeko jääkaapin viereen jotain avohyllyjä? Itse laittaisin.
Semmosta, älä vaan ota vittuiluna mitään kommenttia, itse olen kantapään kautta opetellut monen monta asiaa ;)

. Termostaatti osuu jääkaapin kahvaan inhottavasti.
*wink wink*
Ite oisin vielä upottanut nuo laatat tuonne laminaatin tasoon niin ei tarvisi noitua kun varpaat potkasee siihen joka kerta, toki jos tottunut ja ei haittaa niin sitten hyvä...
Kuvasta todellakin näyttää, että laatat olisi oman vahvuutensa verran koholla.öö..itseasiassa laatat on tasan samalla tasolla kuin laminaatit. Siinä on teräksinen kupera lista joka ehkä kuvassa hämää. Mietinki jo et tohon listaanko mä varpaitani potkin :lol2:
Hähähä, mä luulin ensin nopealla katsomisella että ne oli jotkut suojapahvit jotka oli jääneet siihen.öö..itseasiassa laatat on tasan samalla tasolla kuin laminaatit. Siinä on teräksinen kupera lista joka ehkä kuvassa hämää. Mietinki jo et tohon listaanko mä varpaitani potkin :lol2:
4. Jääkaapin oven avatessa se osuu patterin termostaattiin? -> lommoja oveen. Käännä termostaatti putkimiehen avulla sojottamaan ylöspäin tai laita joku stoppari siihen.
Tähän pakko kommentoida,että roiske/ruisku tai ihan tasainenkin katto on helppo vetää kirjavan näköiseksi täyshimmeälläkin maalilla jos ei käytä riittävästi maalia. Valoa vasten viimestään näkyy karu totuus.Mutta muutama huomio, valokuvaustekniikkakin saattaa olla osallisena, mutta:
1. Kattoa ei tule maalata kiiltävällä tai edes vähää kiiltävällä maalilla, kuvat kertovatkin, miksi ;)
Termostaatti on suunniteltu toimimaan juuri tuossa asennossa, jossa se nyt on.
Sen voi kääntää toiseen asentoon kunhan asentaa siihen sen hervottoman mötikän kaveriksi...
Kivalta näyttää kyllä kuvissa ainakin tosiaan nuo maalatut ikkunankarmit :thumbs:
Miltähän lie läheltä katsottuna ;) Eniwei, paremmat kuin mäntyiset :urjo:
Minkälainen se "hervoton mötikkä" mahtaa tarkemmin olla?

Mites tuo maalaus, mikä on viimeinen pinta mikä on maalattu, se mikä tulee oikeasti ULOS?Kova homma näytti avokilla olevan ku se noita ikkunoita maalaili, mutta kyllä kannatti!! Pirun hyvältä näyttää myös läheltä ;)
Vajaa 8m pitkä seinä täynnä ikkunoita, ne mäntyiset oli kieltämättä aika rumat :D