Rematch of the ages (Brazil) Silva vs Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie

• Sonnen

Votes: 0 0,0%
  • Silva

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Sonnen ei ole tyrmääjä joten Silva voi kyllä roikotella aivan rauhassa narujaan varsinkin, jos siitä on hyötyä alasvientien puolustuksessa. Silva tuskin pelkää kovinkaan paljoa Sonnenin pystyä vaikkakin sai edellisellä kerralla pataan aika lujaa.

Kyllähän se Sonnen sai horjautettua Silvan pään pyörellä niin ettei jalat meinannu kantaa, oliko ekassa erässä(?)
1_08_08_10_1_27_32.gif

Toki olihan tossa kieltämättä pieni horjahdus mukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei se mitään, ei tällainenkaan uutisointi miinusta ole mun mielestä.

Mä en ainakaan toivo, että mma-uutisointi ottas tuulta alle il:ssä yms, koska lisää merkittävästi riskiä spoilaantua. Huomenna pitää olla tarkkana.

Itsekäs näkökulma, tiedän. :)

Mä en ainakaan toivo, että mma-uutisointi ottas tuulta alle il:ssä yms, koska lisää merkittävästi riskiä spoilaantua. Huomenna pitää olla tarkkana.

Toisaalta jos ajattelee pidemmälle, niin vapaaottelun näkyvyyden ja suosion lisäännyttyä, suomalaisilla ottelijoilla nousee ottelupalkkiot ja suomalainen vapaaottelu voi ottaa askeleita ammattimaisempaan suuntaan. Aina harmi kun lahjakkaat urheilijat eivät pysty harjoittelemaan päätoimisesti vaan joutuvat tekemään periaatteessa kahta duunia samaan aikaan. sori OT.

Pakkislogiikka: Valkoinen roinapossu painija = hieno mies. Musta kamppailulajien taitaja = apina.

Surkein provoyritys ikinä, koska eihän oikeasti kukaan voi olla noin tyhmä. Tässä topikissa kyllä älykkyys loistaa "välillä" poissaolollaan.

Isot miehet, yrittäkääs nyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom