Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sonnen ei nyt tyrmää ees humalassa olevaa joulupukkiakaan... Viimeks saanut TKO voiton viisi vuotta sitten.
Sonnen ei ole tyrmääjä joten Silva voi kyllä roikotella aivan rauhassa narujaan varsinkin, jos siitä on hyötyä alasvientien puolustuksessa. Silva tuskin pelkää kovinkaan paljoa Sonnenin pystyä vaikkakin sai edellisellä kerralla pataan aika lujaa.
Japille vois olla itselleenkin TRT-kuuri paikallaan, alkaa olemaan aika narttumaista itkua.
Toivottavasti se Silva pitää tällä kertaa kädet ylhäällä eikä lähde ottamaan niitä iskuja vastaan kuten viime kerral. Miltä irc-kannulta löytyy pakkotoiston ufc-liveseuranta? quakenet ja #?
Huippua, että Suomessakin alettu uutisoimaan UFC:stä. Maikkarin sivuillakin oli jotain juttua.
Ei se mitään, ei tällainenkaan uutisointi miinusta ole mun mielestä.
Mä en ainakaan toivo, että mma-uutisointi ottas tuulta alle il:ssä yms, koska lisää merkittävästi riskiä spoilaantua. Huomenna pitää olla tarkkana.
Pakkislogiikka: Valkoinen roinapossu painija = hieno mies. Musta kamppailulajien taitaja = apina.
Pakkislogiikka: Valkoinen roinapossu painija = hieno mies. Musta kamppailulajien taitaja = apina.
Mulla meni maku Silvaan jo Maia-ottelussa kun Silva pakoili tuomarin selän taa.
UFC:ssä kaikkien aikojen ottelu - punnituksessa uhittelua
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2012070715813822_ur.shtml