Eipä sulla kovin pahasti ole tainnut mennä koipi, jos noin pian pystyt käymään aktiivisesti salilla :wtf: Mulla murtui reisiluu (meni oikeastaan ihan säpäleiksi tosta polven kohdalta) ja ensin olin viikon sairaalassa, mut leikattiin ja ensimmäiset pari viikkoa kotona olin ihan sumussa. Mua oltaisiin haluttu itseasiassa pitää sairaalassa vielä pidempäänkin, mutta vaadin päästä kotiin. Suihkussa käyminen, sängyn ja vessan välin kulkeminen ym. pikkujutut olivat aluksi ihan tuskaa enkä todellakaan olisi voinut kuvitella käyväni missään kodin ulkopuolella...
Tosin myöhemmin kävin salilla tekemässä yläkroppaa, mutta silloin onnettomuudesta oli kulunut jo aikaa. Voisin melkein sanoa, että jos lääkäri on kieltänyt kaiken varauksen jalalle, ei kannata ainakaan hirveästi salilla tempoa. Yllättävän helposti painoa menee jalan päälle ja/tai se taittuu jotenkin. Mä jouduin yleensä laittamaan polven tukisiteisiin, koska jalka yksinkertaisesti rasittui liikaa vaikka en tehnyt kuin yläkroppaa.
Kannattaa antaa koiven parantua ihan kunnolla, sillä elämästä tulee yhtä helvettiä jos se luutuu vinoon tai käy jotain muuta, minkä takia reisi vaivaa koko loppuelämän. Sen verran iso ja tärkeä luu kuitenkin kyseessä.