Reisikipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikasa90
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Juu, elikkä nyt oon tehny kävelylenkkejä 2-5kilsan pitusia ja, nyt on
viime aikoina tullu jokaikisen lenkin jälkeen molempien jalan nelipäinen(??) reisilihas kipeeks eli tuo isompi reisilihas... se tulee tuohon tavallaan keskelle sitä lihasta...

ps; Äsken tulin ihan pieneltä lenkiltä ja taas on molemmat kipeet, eikä venytteleminen auta, eli kysymys kuuluukin; osaako kukaan sanoa mikä näitä reisiä vaivais, ja mikä olis avuks... ?

ps2; mulla on ollu noin kaks viikkoo taukoa salilta, joten luulis olevan jalatki palautunu:rolleyes:

Mites sulla on tuota aiempaa lenkkeily/urheilu kokemusta? Voi hyvinkin olla viikon jumissa jos et ole lainkaan venytellyt ja kunto on täysi 0. Suosittelen ainakin itse ennen ja pari tuntia lenkkeilyn jälkeen venyttelemään reilusti.

Mites sulla on tuota aiempaa lenkkeily/urheilu kokemusta? Voi hyvinkin olla viikon jumissa jos et ole lainkaan venytellyt ja kunto on täysi 0. Suosittelen ainakin itse ennen ja pari tuntia lenkkeilyn jälkeen venyttelemään reilusti.

Puoltióista vuotta salia, lätkää, fudista ja kaikkea mahollista harrastettu pienempänä...kunto ei pitäis olla ihan nolla

Tosin tuli tuossa mieleen, että ne alko sen jälkeen ku aloin tekemään kyykkyä yhellä jalalla, ja sain hampaat irvessä kolme:rock: joten olisko siinä syitä tuolle reisikivulle...mutta mikä siinä sitten olis...revähtymä tuskin, venähdys ei...rasitusvammaa...jaa'a:rolleyes:

Back
Ylös Bottom