Reindeer Spotting - Escpe from Santaland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämmöinen osui silmään. http://reindeerspotting.com/

Vissiin true story ja kaikki tapahtumat kuvattu as is. Kaveri on Rovaniemeltä kotoisin ja sanoi, että paljon vilisi tuttuja naamoja männävuosilta. Oli ainakin eilen näytetty ennakossa ja kuulemma sellainen dokkari, että tulee vielä aiheuttamaan kalapaliikkia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyseisen trailerin minulle esitelly jamppa tuntee myös kuvaajan ja se kuulemma on edes semisti ok kunnossa ja täysissä järjissä oleva hessu. Tämä esiteltiin siis ihan filmifestivaaleilla eli ei pelkästä youtube-ilmiöstä ole kyse.

Nykyään on niin vaikea uskoa, että nää "dokkarit" olis aitoja. Eiköhän tommoinen oikea narkki myis tuon kameran jo jossain vaiheessa matkaa, niin, ettei koko dokkaria vois kuvaa.

Ekan kameran kaverit sai jostain nuorisotoimesta tms. jotta saisivat jotain harrastustoimintaa. En tiedä oliko kyseessä siis joku kurssi. Poliisi takavarikoi sen kun epäili varastetuksi.
Sitten tuo kuvaaja osti uuden kameran jolla jatkoi dokkarin kuvaamista, mutta poliisi takavarikoi senkin kun epäili sitä varastetuksi.

Tai jotenkin näin aamun Korporaatiossa selittivät tapahtuneen.

Kopsasin ton jutun eilisestä Hesarista.

Liitteet

• Hs torstai 11.03.&#50.webp
    Hs torstai 11.03.&#50.webp
    166,9 KB · Katsottu: 14 873
Tuo kohta jossa tuo jamppa mätkähtää katolta maahan; olin juuri kyseisessä tapahtumassa hommissa ja vein ea-henkilöt paikalle kelkalla kun tuli ilmoitus että joku tippui katolta. Aika huonovointisen näköisenä se siinä maassa köllötteli.
Aika vanhaa matskua ainakin tuo kohtaus, tapahtui vissiin joskus 2002 tai 2003...

On se Rovaniemi huono paikka asua. Voi olla ihan mielenkiintoinen dokumentti.

kyseessä on mun isoveli että voin kertoo et on ihan tosi juttu. ja tästä on nyt jotai 6-7 vuotta aikaa ko materiaali on kuvattu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyseessä on mun isoveli että voin kertoo et on ihan tosi juttu. ja tästä on nyt jotai 6-7 vuotta aikaa ko materiaali on kuvattu

Mitä Raappana? Ootko ottanu isoveljestä mallia? En suosittele, ei takuulla ole kivaa kun ei voi liikkua kylillä huoletta. :(

E: Mistä ootte löytäny ton pätkän, en löydä..

et varmaan.. Ellei nipat oo vuotanu sitä jonnekki :D no vitsi vitsi.. Elokuviin tulee kai perjantaina ?

Long-johnin postista vaan päättelin että olis jossain jaossa.

Googlesta löytyy hakusanalla: reindeerspotting.promo.teaser

Kokonaan ei taida vielä löytä mistään mut kyl tollakin alkuun pääsee

Rännittäminen ei oo mitää kivannäköstä puuhaa :( Kerran seurannu vierestä, kun 2 jamppaa tykittelee piriä. Toinen viikon valvoneena ja syömättä siinä vähän täräjäsi :D RIP hän!

onko tämä mistään jo saatavilla muuten, kun leffateatterissa katsomalla?

Toi "kotirosvo" episodi on muuten yhellä Hannibal&Sopan biisillä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom