Reidenloitontajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu
Treenaantuvatko reiden loitontajat muussa liikkessä kuin paljon nauretussa loitontajalaitteessa.

Lähentäjäthän nyt treenaantuvat kyykyssä ja prässissä varsinkin leveällä jalka-asennolla.

Eräs treenari sanoi:
Treenaantuvatko reiden loitontajat muussa liikkessä kuin paljon nauretussa loitontajalaitteessa.

Lähentäjäthän nyt treenaantuvat kyykyssä ja prässissä varsinkin leveällä jalka-asennolla.

Äkkiseltään voisi kuvitella, että smith-kyykyssä. Ainakin jos tekee niin, että seisoo tangon edessä. Ei tuo liike tietenkään pääasiassa loitontajiin kohdistu, mutta ovatpahan kuitenkin apuna.

Ai niin, ja kehottavathan jotkun voimailijat kyykkäämään siten, että jalkaterät osoittavat eteen ja polvet työntyvät hieman sivuille, ikään kuin koittaisit kyykätessäsi repiä maan jalkojesi alta kahtia.

Äh, don't worry, just squat!

Eräs treenari sanoi:

Vaikka alataljassa käyttäen nilkkalenkkiä niitä voi harjoittaa. Kyllähän ne leveällä asennolla tehdyssä kyykyssäkin vähän kyytiä saavat.

Tekeekö kukaan muuten loitontajia ja lähentäjiä erikseen treeneissään. Vai jätättekö naisille ne laitteet? Itse en kyllä tee.

Kipi I sanoi:
Tekeekö kukaan muuten loitontajia ja lähentäjiä erikseen treeneissään. Vai jätättekö naisille ne laitteet? Itse en kyllä tee.
Itse teen lähentäjiä aina parisarjaa jalkapäivän loppuun

juu minä teen sekä loitontajille että lähentäjille parit sarjat.. mitä sitten jos muut kattoo vinoon, ei itseäni yhtään haittaa

Back
Ylös Bottom