Rehuista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fergus
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Elikkas mimmosta rehua kannattaa/ei kannata syoda? Banaani kuulemani mukaan valtettavien joukossa nopeiden hiilarien takia, tosin palautus"juomaksi" sopiva. Mitenkas porkkanat/tomaatit/vadelmat/mansikat? Vitamiineja toki loytyy mutta onko jarkea syoda kiloa paivassa? Ja varmaankin kannattaa dietilla ollessa laskea kaloritkin noista vaikkei yleensa porukka rehuista kaloreita ota? Ja mitenkas sitten tammonen, etta kannattaako syoda paivanmittaan vahitellen vai enemman aterioina noita?

Linkkia & lukkoa jos loytyy jo threadi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh kilo marjoja, vihanneksia, salaatteja, niin keskimäärin tulee n 300kcal lisäystä kaloreihin. Finellistä kannattaa tsekata. Martjat on todella hyviä vitamiinipommeja. Kuitujakin löytyy. Jos pakastin löytyy, niin maitorahkan, maidon ja makautusaineen kanssa todella hyvä ateriankorvike pirtelönä. Lisää vielä pellavansiemenrouhetta, jota ei edes huomaa seassa, niin on todella tasapainoinen ateria. Itse käytän mansikoita, vadelmia ja karviaisia. Kahdesta viimeisestä tulee ihan kivasti kuitujakin.

Eipä kukaan kai kiloa kerralla syö. :)

Itse olen vähän miettinyt samaa... kolme vuotta olen ollut ilman hedelmiä, mutta nyt dieetin aikana syön kaksi omenaa ja appelsiinin päivässä, sekä kurkkua, tomaattia ja salaattia. Nämä + aamupuuro ovatkin nyt ainoat hiilarilähteeni. En tiedä ovatko hedelmät hyvästä vai pahasta, mutta jotenkin tuntuu ihan hyvältä syödä hedelmiä päivittäin :)

kato painonvartijat, sieltä näkyy,ett' mistä tulee 0 pistettä, ja niistä et ota kaloreita jos syöt. esim. ite en ottanu yhtään kaloria kasviksista, ja laihduin, eli niitä saat syödä, tosin ei niitäkään monia kiloja, eikä sillä dietillä nini nälkä pitäis tulla, että pitää vetää kokonainen kukkakaali

Mä ihmettelin eräiden painonvartijoiden juttua kun ne selitti että omenaa ei saa syödä. Muita hedelmiä, kuten banaania kylläkin. Eikös omena ole kuitenkin yksi parhaista hedelmistä Gi:n osalta? Ja banaani yksi "huonoimmista". Outoa.

Mä ihmettelin eräiden painonvartijoiden juttua kun ne selitti että omenaa ei saa syödä. Muita hedelmiä, kuten banaania kylläkin. Eikös omena ole kuitenkin yksi parhaista hedelmistä Gi:n osalta? Ja banaani yksi "huonoimmista". Outoa.

Että just joo! Alkaa tämä vouhotus kypsyttää. Älkää vaan kansalaiset syökö banaaneja/omenoita/viinarypäleitä/mitä nyt mestari keksii kieltää.

Järki käteen + äly hoi, älä jätä. Hitot pienistä ja suurista GI-arvoista tai hiilarien nopeudesta, suuressa kokonaisuudessa kun kaikki vaikuttaa kaikkeen. Sellaiset puoli kiloa-kilo kasviksia päivässä on ihan ok ja suorastaan tarpeen, ja se määrä saa, voi ja pitää sisältää vähän kaikkea. Kasviksissa (hedelmissä) on eroja.

Noni taidanpa jattaa kalorien laskemisen nii kaua ku tulee alle puol kiloo ja jos yli mennaa ni sit vois jo vaha kattoa. Emma kylla jostain GI arvoista mitaan ikina oo tajunnu, turhaa hifistelya jos joku multa kysyy... Pitanee sitten vaan koittaa saada itteni tekemaan jotain salaatin tekemisen eteen, laiskuuksissani kun tulee yleensa syotya juuri mansikoita/vadelmia/porkkanoita ym "purkista suuhun" tyyppista :) Se on sit omenoita sun muita ens kauppareissulla.

AGR, tuo on kylla kummaa. Vaikka GI arvoista en mitaan tajuakkaan niin banaania on kylla joka paikassa haukuttu sen nopeista hiilareista. Tuon takia juuri sopinu palkkariks mut eipa naista nykyaa tiia ku joka toinen paiva tulee uutta ruottalaist tutkimusta...

VelttoV, emma tarkottanu sentas etta ihan kilo kerralla vedettas mut siis onko porukka vetany enemman paivan mittaan napostellen vai tyyliin aina aterioitten yhteydessa nuit rehui? Vai onko kenties pitany omana valipalana vai mitaha? Aiteella oli tapana noita rahkasekotuksia vaantaa ja ne olikin ihan helmia muttaku taalta jenkkilan puolella sitten loytyy parikin pakastinta muttei rahkaa :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom