Reenimusa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XairaX
  • Aloitettu Aloitettu
OOn harkinnut omien musavehkeiden hommaamista, jotta saisi parhaat biisit mukaan ite. Salilla kun soi kiss/nrj hiljaa..

Mun jalat saa vipattamaan lattarimusa ja erityisesti merengue, joka on tosi nopeatempoista ja iloista ja pirteetä.

Lisäksi Eminem (mutta sen kanssa on vaara, että rupean räppäilee itekseni siellä).

Raskaampikin musa menee niinku esim. Type O Negative, Metallica..

Salilla kuuluu kiss tai nrj. Mun treenin boosterina toimii nopea ja energinen musa kuten esim. scooter jne. Joulupukki oli muistanut minua kannettavalla cd-soittimella ja siitä lähtien oon kantanu sitä salilla mukanani. Kulkee hyvin sellaisessa vyötärölaukussa (cd-kotelossa). Ei haittaa treenejä.

Sentencedin mikä vaan missä Laihiala on laulamassa. Melkeen paras taitaa olla se vanha ja legendaarinen Down-levy. Aiempi ei niin kolahda... Paitsi Villen laulamana keikalla mikä ei auta treeneissä... :D
Tai sitten D.A.D. on kans hyvä, tai no oikeestaan kaikki raskaampi mutta ei örinä (esim. Dimmu menee muuten mutta ei oikeen salilla) tai mikään spiidi...:rolleyes:

Jos Poisonblackilla ois hieman raskaammat taustat ni se ois jees... Sama homma Charonin kanssa. Uudella levyllä ois kuuleman mukaan muutosta siihen... jään odottelemaan!
Jos ei oo omaa levyä ni sitten soi ratio tai jonku muun levy. Onneks yleensä raskaampaa rokkia.

Kyllä sonata arctica, nightwish, manowar jne. toimii. Täytyy kyllä kans ehdottomasti pitää cd-soitinta mukana reenissä, etenkin jos treenaan salilla, missä olen töissä. Tarvitsen omaa rauhaa...

Back
Ylös Bottom