Reenimusa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XairaX
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Varsinais-Suomi
Tämmöinen ihan pienimuotoinen gallupin tapainen.. =)

Mitä te arvoisat punttimimmit kuuntelette vääntäessänne rautaa? Itsellä menee aika lailla tuonne metallin puolelle,varsinkin In Flamesin ja uusimman Sentencedin musiikki on aivan ykköslaatua fiiliksen nostamisessa.
Ja vielä,kuinka suuri merkitys teille on musiikilla reenin aikana?

Metallin puolelle mullakin menee, mitä raskaampaa, sen parempi. Onneks salilla on hyvä musavalikoima, rockia ja meatallia, ei mitään purkkapoppia :)

Metallia raudan kyytipojaksi :D
Meillä salilla soi toisella puollella just "kova" musiikki ja sitten taas toisella puolella ne iän ikuiset hitit,siis radion oksennuslista.

Mut hei...mä tein kunnon löydön. Kaivoin kasetteja ja aloin kuuntelemaan.. eilenkin fiilistelin esim. Captain Jackin ja Pharaon tahdissa ja nauroin mahan kipeäksi :lol2:
Uskon että noin "vanhan" musiikin tahdissa treeni sujuisi aika verkkaisasti.

Meillä on Music Television ja sieltä tulee niitä kaikenlaisia videoita ja hittejä. Musta se parasta tsemppimusa. Viimeksi siellä tuli se Little less conversation ja siinä sarjojen välissä mä innostuin tanssimaan sitä jopa (kun salilla ei ollut muita) :lol2:

Käyn myös aamuisin reenaamassa ja silloin on aamu-tv päällä siivittämässä mut huikeisiin tuloksiin!:p

Kotisalilla on radio ja sieltä tulee milloin mitäkin. Joskus ovat laittaneet Rasmuksen cd:nki ja se toimi hyvin.

Meillä salilla soitetaan yleensä ihan ok musaa...metallista europoppiin...ja monasti myös MTV:n musa soi. Jos itse saisin päättää niin se olisi tyyliin Scooteria ja Nightwishiä... :p

Yleensä saleilla tulee sellaista musaa, mistä en pidä. Yritän olla kuuntelematta. Sitten ku tulee joku hyvä biisi, kuuntelen tarkemmin. Mä olen kyllä ihan seonnut tohon Denigraten Mombasaan.

Jos saan itse reenimusani valita (aina ei onnistu jos muita nopeampia CD:n laittajia salilla...:( ), metallia tottakai! Vanhempi sankarihevi käy myös, uudemmista en nyt niin kovin piittaa mutta menettelvät nekin, itselle tosin en hannkisi. Kyllä mielestäni kaikki hyvä hevi tehtiin 70-80-90-luvuilla...heh, taidan alkaa tulla vanhaksi...:D !

Mieluiten olisin kuuntelematta mitään musiikiksi luonnehdittavaa. Joskus tosin yllätän itseni hoilaamasta jotain päätöntä kertosäettä radion mukana. :rolleyes:

Kyllä menee raskaamman musan puolelle meikullakin... AC/DC, Rainbow, Metallica, Alice Cooper... Kasarihevi/hard rock rules!!!:D

Joo, kasarihevi rules:D !!! Minun kotisalillani vaan valitettavasti uudistus toi mukanaan TV:t ja MTV:n... eli mitään varsinaista musiikkia ei soiteta, kuunnellaan/katsellaan vaan sitä mitä sattuu tulemaan.

Aamut ovat pahimpia, silloin pari eläkeläistä katsoo aamutv:tä täysillä. Jumalauta, että meinaa hermot välillä mennä kun pitää joka uutista kommentoida ja heittää poliittista läppää:urjo: Viime aikoina olen ottanut tylyn linjan: vaihdan kanavan musiikille ja laitan toosan niin kovalle ettei "viisikymmentäseitsemän sai surmansa vinkuintiassa..." -jutut kuulu ja häiritse keskittymistäni. Etenkin aamuisen kaikki ylimääräinen höpötys ärsyttää ja vie terää kovasta punttitreenistä.

(Huomaa, että rajusti kiristynyt dieetti kiristää hermojani :evil: , oikeasti olen tosi mukava!)

Miun salilla soi milloin mikäkin radiokanava - yleensä kuitenkin tyyliin kiss/energy. Kaikkein mieluiten tietenkin kuuntelisi jotain raskasta mättöä, mutta kun ei niin ei. Onneksi ei ole päässyt millään gymillä tottumaan hyvään musaan, joten musiikin laatu ei sinänsä häiritse treeniäni. Luohan se celine dion -balladi mukavaa vastakohtaa kovalle vetosarjalle :D

AC/DC:n ei oo voittanutta siivous- ja treenimusana :D
Meillä soi salilla n. 10 cd-levyä, raskasta rokkia lähinnä. Ihan ookoo, paitsi muutaman levyt jää aina junnaamaan paikoilleen (naarmuja), ja nyt jo osaa ulkoa ne, että nyt se kohta jumittaa...

Korvasysteemit vaan korviin ja menox!TIUKKA drum'n'bass,limpparit yms.+"badassmotherfucker"-rap(yleensä se levyn ainut hyvä biisi on repeatilla ja volyymit täpöllä!):cool: :cool: :cool:

Meidänkin salilla soi melko raskas musa. Rammstainia (<- mites tuo kirjoitetaan) ja nykypomppuheviä. Joskus jotain "teknoa". Ihan hyvä treenata niiden tahtiin ja onneksi ei soi ainakaan mikään Radio Nova yöksyöks!

Itse mieluusti kuuntelisin jotain sukkisheviä, mutta tulisikohan siinä treenattua, kun pitäisi kokoajan vinguttaa sooloja ilmakitaralla (toinen jalka punttipenkin päällä) ja mossata...

Wilhelmiina :lol2:

Metallica olisi ehdottomasti parasta treenimusaa, harmi vaan, että salilla taitaa useimmiten soida joku hittiputki :(

Raskas musa toimii hyvin salilla. Jotkut vanhat hevijutut on tosi hyviä-tulee teini-ikä mieleen...Heh heh... Mainitaan nyt vaikkapa AC/DC ja Gary Moore. Jälkimmäisen hepun balladipuolen voi kyllä hyvällä syyllä unohtaa ainakin salimusan valinnassa! Vaihdoin salia just ja tällä uudella salilla soi taas raskaampi musa radion sijaan. Nice...

Iron Maidenia ei vielä mainittu. AC/DC on myös loistava. Prodigy näistä uudemmista. NRJ:n kuuntelijat soittaa-ohjelmat on aivan ala-arvoisia . Salin radiosta ei taidaa muut kanavat kuulua...semmonen onneton kannettava toosa.

Salilla soi yleensä radio, kiss/energy, mikä on mun mielestä ihan jees. Joskus siellä soitetaan jotain cd:tä...Ja se on niin pitkälle ihan ok, kunhan jättäisivät nuo hitaat kappaleet muihin tilaisuuksiin..

Radiohan siellä soi, mikä on ok.
Mulle ei musalla ole niin väliä, kunhan soisi sen verran kovalla ett erottaa mikä biisi :(

Back
Ylös Bottom