Reenaamisen uudelleen aloittaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones96
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkä olis tarkotus alkaa kehittää kroppaa ja saamaan tuloksia aikaan! Ja neuvoa vaan tulemaan!

Vuoden verran melko säännöllisesti käyneenä jotain on tarttunut matkaan, mutta nyt jo reilusti vuosi tekemättä mitään..

Tämä hetkine tilanne➡
173 cm
76 kg

Taso➡
Penkki 105kg
Mave 150kg
Kyykkyä hyvin vähä tehneenä ehkä 120kg?
Leukoja 25, lisäpainoilla 1x50kg

4 jakoise reeniojelman jos joku saisi mulle suunniteltua!?

Lueskeleppa alottelijoiden osiota, sieltä varmasti löytyy joku treeniohjelma. Kukaan tuskin sulle jaksaa sellasta alkaa ilmaseks vääntämään, vähä sama ku joku tekis treenin sun puolesta :D eli aktiivisuutta nyt kehiin itelles, ota asioista selvää, kysele, mutta älä oleta et asiat tehää sulle valmiiks.

Unisilla silmillä aamulla avasin tämän ketjun, koska luin otsikon nopeasti väärin "Roinaamisen uudelleen aloittaminen". Mutta kyse onkin oma-aloitteettomasta kyselijästä. Tuskin tuolla asenteella treenistäkään tulee mitään joten en ihmettele ylläolevia vastauksia.

Unisilla silmillä aamulla avasin tämän ketjun, koska luin otsikon nopeasti väärin "Roinaamisen uudelleen aloittaminen".
Mä luin itse asiassa ihan samalla tavalla enkä sen takia avannut koko ketjua ensin. Nyt pisti kyllä miettimään, että mahtoiko siinä oikeasti lukeakin niin...

Ite suosittelisin alottelijalle 1-2 jakoista ohjelmaa mut se on vaan mun mielipide. Esim joku HST tas SS on alottelijalle paras voiman ja lihaksen hankkimiseen.

Esim HST on helvetin hyvä mun mielestä sillä sain ite alottaessani tuloksia.

Mut jos haluut ni voithan ottaa heti jonku pro bodarin advance tason ohjelman jos et haluu ottaa alottelijan hyötyä irti noista yksinkertasemmista ohjelmista....

Back
Ylös Bottom