RedHot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja subotai
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hola,

pitää hieman vouhkata uutta Red Hot Chili Peppersin levyy..
Vanhana RHCP-urpona olin aluksi "pikkaisen" hämmentynyt.. Mitä vi*un löysäilyä tää on?!
No muuuutaman kuuntelukerran jälkeen..WOW!

Ehkä johtuu lähenevästä 3-kympin kriisistä, mut mulle tää By The Way toimii. Kovaa.

suosittelen kesämusaksi.

Mielipiteitä?

Ps. oli tota tatsa-juttua aiemmin...no näillä tyypeillä on ehkä makeimmat kuvat mitä tiiän...(kade)

mä oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla. ostin sen levyn heti julkasupäivänä ja ekoilla kuuntelukerroilla tuli vähä hölmö fiilis. mun suosikkilevy niiltä on bloodsugarsexmagik ja tää uus on "hieman" rauhallisempaa.
nyt ku oon kuunnellu sitä uutta enemmän ni se alkaa toimia. pitää vaan tottuu siihen rauhallisempaan menoon.
RHCP on yks mun suosikkibändeistä ja mulla on kaikki levyt+parit kokoelmat+neljä sinkkua. tää "by the way" ei oo paras levy mut ei huonoinkaan.

Itse kyllä ollut fani kanssa pitempään mutta tämä uusin ei kyllä tipu minulle. Tokihan se menee mutta on kyllä liian rauhallinen verrattuna muuhun tuotantoon. Alkaa poijaat vanhentua ja rauhottua :D bloodsugar etc. pesee kyllä mennen tullen...

..jep BloodSugarSexMagic ON niitten paras levy, ei yhtään täytebiisiä ja tajuttomia hittejä!
Mukavaa musaa sekä salille, että poikien dokailun taustalle..

..ja Anthony on kyllä aikas kovassa kunnossa, kun ajattelee kuinka pikkuinen se on, vegetaristi ja ex-pollenisti..
Ei vi*uttaisi yhtään olla 4-kymppisenä samassa kunnossa.

..eiks ne oo Flean kaa jotaa 160cm tai vi**u alle. Munaa molemmista löytyy kyllä aikas rutosti.
Kuten laulavat Cabronissa: "I am small, but I am strong.." :cool:

joo se kiedis on kuulemma ihan älyttömän pienikokonen. käytiin siellä niiden konsertissa areenalla pari vuotta sitte mut ei sitä sillon huomannu. se rumpali on vähä eri maata tosin. kuulemma syö pääasiassa hampurilaisia ja juo bissee.
mitä muuten ihmiset on mieltä siitä "one hot minute" levystä? mulle se on vähän sellanen semi-peppers-levy. pari ihan hyvää kipaletta mut jotenki ei sitä itteään. ja ne uran alkupuolen george clinton-häröilyt on kans aika outoo kakkaa.
seuraava levy on sit taas kuulemma vähän vauhdikkaampi. vaikka kyl ne parhaat biisit tais syntyy pienessä "pöllyssä". Sillon bloodsugarsexmagikin aikoihin ne oli kiedisin mukaan niin jumissa ettei se muista niistä vuosista paljoakaan. sääli sinänsä.

No on pieniä juu :)

cabrole-biisin kommentteja city-lehdestä by A. Kieds

”Kappale kertoo koviksesta, joka hengaa puistossa ja pelottelee muita, mutta samalla se kertoo siitä, kuinka USA toimii globaalilla tasolla juuri samoin. Minusta USA on kaikkien aikojen hienoin maa, mutta sen politiikka on välillä aika rumaa ja isottelevaa. Cabrole kertoo siitä, kuinka mukavaa olisi, jos tuollaista ei tarvitsisi pelätä vaan kaikki olisivat ystäviä ja juhlisivat yhdessä.”

One Hot Minutella oli myös hyviä pläjäyksiä ja mä ainakin tykkäsin ko. levystä. Californicationilla on pari sellaista biisiä, jotka ehkä olis voinut jättää hautumaan vielä, mutta muuten kyllä aivan järjettömän hyvä levy. Kai tää uus pitää hommata. (Flea on muuten huomattavasti coolimpi kuin Sepi Kumpulainen)

eihän ne muista haastattelun mukaan Hesan keikastakaan juuri mitään, olivat lopettaneet kovat lääkkeet, mutta tupruttelivat rekkalasteittain pilveä..:rolleyes:

..joo se One Hot Minute on vähä niin-ja-näin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm...
Eka posti tänne, mutta aihe on niin lähellä sydäntä että pakko kirjottaa.
Minä olen ns. uusi fani, aloin kuuntelemaan Californicationin aikoihin, mutta nyt mulla löytyy suurinosa levyistä mitä Chili Pippureilta on ilmestynyt(Red Hot Chili Peppers ja Freaky Styley puuttuu)
Uus levy on hyvä, ei käy kieltäminen, vaikka se funkpunk meno puuttuukin niin levy toimii silti todella hyvin.
Ja sen verran että tietääkseni Anthony oli BSSM:iä tekiessä vielä kuivilla, mutta tais ratketa kiertueella. Sehän lopetti pollen käytön kun Hillel kuoli 1988 ja alotti uudestaan joskus 91-92
Tämä tukis sitä että parhaat levyt on tehty kuivilla ollessa, eli Mothers Milk, Blood Sugar Sex Magik, Californication ja By The Way, näitä levyjä yhdistää myös se että kitaran varressa on ollu John Frusciante. One Hot Minutella kitaroinut Dave Navarro ei sopinut bändiin olleenkaan.

Kyllä ne RHCP:n kolme ekaa funkkipunkkilevyä ovat ne kovimmat. Tokihan BloodSugarSexMagik on täynnä letkeitä hittibiisejä. Navarron kitararevittelyille räätälöity One Hot Minute ei ole RHCP-levy. Letkeitähän nämä uusimmat levyt ovat, vaikka kaukana ollaan alunajan funkkipunkista.

Pitihän se uusi levy hankkia, kun täällä vanhatkin fanit sitä kehuivat ;) Kuulostaa kyllä hyvältä! Hassua, tämän tyylistä musiikkia soittavaa uutta bändiä tulisi tuskin kuunneltua (=hankittua levyjä) mutta tämän vanhan suosikin ollessa kyseessä sitä kuuntelee ihan eri tavalla tällaistakin musaa.

Olikos joku muu muuten pettynyt siihen Hesan keikkaan pari vuotta sitten? Mielestäni eivät oikein pistäneet parastaan, ainakaan tuollaiseen Areenan kaltaiseen mestaan ei keikka oikein sopinut.

joo jotenki mulle jäi siitä vähä samanlainen kuva. eihän se mesta ollu ees täynnä yleisöä. kyseinen yhtye sopii ehkä paremmin jonnekki ulkoilmakeikalle joka vetää ihan helvetisti jengiä. joku festari ehkä.

mä kävin ostaan uusimman albumin heti ilmestymispäivänä, mäki yllätyin ekaks, mut levyn sisältö tuli kuitenkin positiivisena yllärinä. slovareitahan suurimmaks osaks by the way:n biisit ovat, joka tekee tästä levystä jälleen täysin omalaatuisen aiempiin levyihin verrattuna. ehdottomasti heidän parhaimmistoa! ...eniten kaipaan vanhoista levyistä flean upeita funkhenkisiä bassoriffejä :)

täytynee tunnustaa et olenpa ikuistanut itseeni yhden laulajalta löytyvän tatskan :D

Olettekos menossa jommalle kummalle tulevalle Suomen keikalle? Täällä harkitaan vielä, edellinen kerta oli sen verran pettymys, että... en tiedä. Uusi levy on kyllä soinut ahkerasti stereoissa, itseasiassa se soi siellä juuri nytkin.

Tiukkis, joka siirtyy täten kolminumeroisiin lukuihin :p

Hola,

oli joo toi Arenan keikka aikamoinen pettymys. Löysä. Mutta pitää nyt tsiigaa joskos sitä olisi jätkät hieman skarpanneet..

Mutta 5.11. Nosturissa Queens of The Stone Age. Oujeah!

Aika nostaa tää takas ylös, ei enää kovin montaa päivää :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom