Red Alert 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miqsu
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, Falloutin kanssa lähes samaan aikaan julkaistava peli, ja jota kaikki ykkösestä asti sarjaa kuolanneet varmasti odottavat. JES!!!

Pistetääs samantien kampanjan läpivedon jälkeen pakkiksen pelit pystyyn ? Turnausta pyörittämään, katsotaan kuka on pakkiksen kovin komentaja. Järjestetään vaikka tässä threadissa pelit. Pistetään vaikka samantien ilmoittautumisten takarajaksi 31.12.2008 ? Kerkeäähän siinä hetken harjoitella sitten.

Ottaako tämä tuulta purjeisiin ? Toivottavasti.

EDIT

Linkkejä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Red_Alert_3
http://www.ea.com/redalert/

redalert3_screen4.jpg

Ai saatana!! :kuola: Oon aina ollu ihan hulluna tähän pelisarjaan. Sit ku oli tos muutaman vuoden tauko ku en pelannu ja ajattelin hakea kaikki ne kaupasta ni vistalla ei sit toiminukkaa ku yks :itku:

Tämä on kyllä hankintalistalla. tällä hetkellä sillä listalla on vaan ihan liikaa pelejä, miten ihmeessä niitä kerkiää pelaamaan :D

Mulla on tällä hetkellä ennakkotilauksessa Gears of War 2 ja CoD5 XBOX360:lle, LittleBigPlanet PS3:lle ja Fallout 3 PC:lle, johonkin väliin pitäisi vielä ehtiä sitten noita pelaamaankin :D

Tämä on kyllä hankintalistalla. tällä hetkellä sillä listalla on vaan ihan liikaa pelejä, miten ihmeessä niitä kerkiää pelaamaan :D

Joo, lista on tosiaan pitkästä aikaa näin pitkä kuin se nyt on :D Aivan liikaa pelejä joita on pakko ainakin kokeilla...

edit
Nämä hehkutuksenne otan myös samalla ilmoittautumisina sotaleikkeihimme ;)

Mä oon aina messissä ku sodasta on kyse :kuola:
On vaan aikasta hidas yhteys :(

Ei taida yhteysnopeus juuri strategia-peleissä suoritukseen vaikuttaa, ainakaan yhtä kriittisesti kuin CODissa kun yrität juoksevaa natsia saada dragunovin tähtäimeen.

Joo, lista on tosiaan pitkästä aikaa näin pitkä kuin se nyt on :D Aivan liikaa pelejä joita on pakko ainakin kokeilla...

edit
Nämä hehkutuksenne otan myös samalla ilmoittautumisina sotaleikkeihimme ;)

Juu, kyllä mä voin ainakin osallistua jos/kun tuon pelin hommaan :)

Itse tulee vieläkin pelattua Red Alert kakkosta netissä monesti viikkoon kaveriporukalla :D

Kai sitä voisi alkaa tätäkin mättämään, jos tulisi konetta päivitettyä, nykyisellä ei varmasti pyöri siedettävästi. Suhtaudun vähän skeptisesti tuohon kohtuullisen lähellä olevaan kuvakulmaan, mutta kai se siitä kun tottuu.

Mukana ollaan. Serkun kanssa ollaan jo hakattu tämän pelin betaversiota, ja ihan siistiltä se vaikutti. Vähän seesteisempää menoa, muistuttaa WC3:sta.

RA1 ja Generals ovat ne parhaimmat.

Mukana ollaan. Serkun kanssa ollaan jo hakattu tämän pelin betaversiota, ja ihan siistiltä se vaikutti. Vähän seesteisempää menoa, muistuttaa WC3:sta.

Mielenkiintoista, pitää pistää korvan taakse tämä julkaisu sitten. Ei ole paljoa iskenyt minuun Red Alertit sitten ensimmäisen osan.

En tiedä pitäiskö olla iloinen vai surullinen, koska mylly tarttis päivittää, jotta moinen peli pyörisi. :/

Ehkä sitten ens vuonna...

En tiedä pitäiskö olla iloinen vai surullinen, koska mylly tarttis päivittää, jotta moinen peli pyörisi. :/

Ehkä sitten ens vuonna...

Päivitä emo+prossu+muistit(jos tarvii). Hintaa tuolle pelille riittävälle paketille tulee joku 200€ noilla komponenteilla.

Minkälaisella pyörittelet nyt ?

joo vähän riippuu. Jos peli on kuin ra1, pakko hommata vehkeet että voi pelata, jos se on kuin kaikki muu paska ra2 jälkeen, saa jäädä hyllyyn.

Päivitä emo+prossu+muistit(jos tarvii). Hintaa tuolle pelille riittävälle paketille tulee joku 200€ noilla komponenteilla.

Minkälaisella pyörittelet nyt ?
Aika antiikkia tää mun nykyinen on - Ainakin pelien osalta. Eli aika paljon tarttis vaihtaa (tai sitten vaan suosiolla kasata kokonaan uusi).

Back
Ylös Bottom