Reco2:sesta....

Ikä
51
Heips Mimmit!

Kävin ostamassa palautusjuomaks Reco2:sta (maku oli todella yllätys:hyvää :D ) ja pussissa lukee desi reenin jälkeen, mut miten te muut olette käyttäneet. Selasin vähän tuota treeni palstaa ja tuntuu et miehetkään ei sitä noin paljoa kerralla ota...ööööö !!!? Jelppikää tyhmää :eek:

Kai omalla painolla (siinä 50kg)on jotain vaikutusta....vai ?

Kiitos kaunis vastanneille, jo etukäteen ja mukavaa keskiviikkoa itse kullekin ! -Katja-

Mie olen laittanut Reco 2:sta sen 65g jauhetta niinkuin pussissa lukeekin ja siinähän on myös ravintosisältö lueteltu niin 100g kuin se 65g. Muistaakseni tuossa 65g on about vähän yli 40g hiilareita ja hiukka yli 20g protskua ja rasvaa oli tosi vähän.

Itsekin käytän yleensä palautumisjuomassa tota Reco 2:ta ja otan sitä desin treenin jälkeen. Tosin painankin sitten jo 77kg. Hieman ihmettelin, kun olit sitä mieltä, että monet miehetkään ei ota niin paljoa sitä...niin mitkä miehet??:confused: Ne, keitä minä tunnen pistelee sitä vähintään puoltoista tai pari desiä kerralla. No, mutta hyvää ainetta joka tapauksessa toi sun ostoksesi. Maustamaton on omasta mielestäni parasta!

Laitan sellaisen hivenen kukkuraisen desin. Elopainoni heiluu välillä 65-67.

Ja on se mansikanmakuinen sitten niiiiin hyvää!

Recosta viel..

Juu, tuo miesten ottama määrä oli mun moka, sorry ! Pitäs lukee niit viestejä vähän tarkemmin,heh!

No, mut kiitos kuitenkin kun vastasitte Tarja ja She Devil !

Suositut

Back
Ylös Bottom