Reco power

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu
ostin juuri kun halvalla sain ( 15e ) nutri plussan Reco poweria. kertokaa te jotka käytätte kyseistä tuotetta, mielipiteitänne. olis kiva tietää, onko hyvä vai ei? kannattaako ostaa joskus uudelleen, itellä on vielä vanhat jauhot kaapissa, ja odottelen reco powerin käyttöä. joten haluan saada tietoa, että kasvaako mun haba biljoona kertaa isommaks, nyt kun se reco power on maailman parasta jauhoo...:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KSENA sanoi:
ostin juuri kun halvalla sain ( 15e ) nutri plussan Reco poweria. kertokaa te jotka käytätte kyseistä tuotetta, mielipiteitänne. olis kiva tietää, onko hyvä vai ei? kannattaako ostaa joskus uudelleen, itellä on vielä vanhat jauhot kaapissa, ja odottelen reco powerin käyttöä. joten haluan saada tietoa, että kasvaako mun haba biljoona kertaa isommaks, nyt kun se reco power on maailman parasta jauhoo...:david:
Tuota onhan tuo Recopower ihan hyvä, tosin sitä pitää terästää omalla heralla niin siitä saa hyvän palkkarin ja vielä jos kreaa ja glutaa niin...:kuola: :kuola:

NGV sanoi:
Tuota onhan tuo Recopower ihan hyvä, tosin sitä pitää terästää omalla heralla niin siitä saa hyvän palkkarin ja vielä jos kreaa ja glutaa niin...:kuola: :kuola:

Eipä siihe mun mielestä tarvi omaa heraa lisätä kyllä se on ihan hyvä ilmankin. Tieststi kretiinia ja glutamiinia siihe kannattaa lisätä

Ei se ehkä biljoona kertaa isommaksi kasva mut ehkä sen miljoona kertaa. Kyllähän tuo ihan tarkoitustansa vastaa ja kyllä sen voi ihan raakana vetää ettei ala lantraamaan mitenkään. Samanlainen proteiini:hiilihydraatti suhde siinä muistaakseni on kuin muissakin palautusjuomissa.

Minulla ei ainakaan oon tuotteesta muuta pahaa sanottavaa kuin että ensimmäisillä kerroilla ei oikein meinannut saada juomaa alas kun maistui vähän kitkerältä ja pelkäsin että pää alkaa pehmenemään kun tätä tarpeeksi juo. Mutta kyllä se muutamien kertojen jälkeen helpotti ja hyvin meni alas. Tästä kokemuksesta on kyllä jo muutamia vuosia aikaa, että maut on saattanut hyvinkin muuttua.

Suositut

Back
Ylös Bottom