RAW-voimanostokisa 17.5 Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja i.mursu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minun tulemiseni on hyvin epävarmaa.... Kilpailen Rovaniemen kisassa ja en tiedä miten paikat kestää sitte... Tekis mieli jo alottaa peruskuntokautta muutenki....
Varmistan asian Roin kisan jälkeen jos sopii...?

-Heikki-

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämän hetken osallistujalista

-90 Edvard Khanjyan
-105 Pekko Jutila
+105 Markku Karvonen
+105 Aku Laaksonen
+105 Karri Hemmilä
+105 Kai Päivinen
+105 Heikki Hannukainen
+105 Lasse Pajunoja

Tämän hetken osallistujalista

-90 Edvard Khanjyan
-105 Pekko Jutila
+105 Markku Karvonen
+105 Aku Laaksonen
+105 Karri Hemmilä
+105 Kai Päivinen
+105 Heikki Hannukainen
+105 Lasse Pajunoja

tuosta listasta yks pudonnu pois ja yks ottaa pelkän penkin. Vieläkö lopuilla on innostusta tulla kisailemaan??? Kisat pidän jos niin haluatte mutta että ei turhaan talkoo ym. porukoita hätyyttele..

Tulossa olisin! Ei oo sit enään mitään järkeä jos lavalla on vaan muutama kisaaja...Perkuleen jätkät nyt lavalle että saadaan kunnon kilpailut aikaseks!!! Muistelisin että jossain joku huuteli että pohjoosessa on vahvimmat jätkät.. :hyvä: Tulkaa nyt lavalle näyttämään niitä voimia.

Tulossa olisin! Ei oo sit enään mitään järkeä jos lavalla on vaan muutama kisaaja...Perkuleen jätkät nyt lavalle että saadaan kunnon kilpailut aikaseks!!! Muistelisin että jossain joku huuteli että pohjoosessa on vahvimmat jätkät.. :hyvä: Tulkaa nyt lavalle näyttämään niitä voimia.

Heh.. =) No en oo mie huudellu ainakaan omia voimiani, muiden kyllä! ;) Mut tuun räpeltään jotaki, jos roin kisan jälkeen on vielä paukkuja ja paikat kestää.... Tosin vaan penkin ja vedon... Kyykkyssä ollu pitkä tauko penikkataudin aiheuttamien tulehuksien vuoksi joten siinä otan vaa jonku kevyen tuloksen... -Heikki-

Aikataulu ennallaan mutta muistutetaan vielä että kisa pidetään siis salilla osoitteessa Patteritie 1.

Olen pahoillani, mutta joudun perumaan tuloni... Ei enää ukossa paukut riitä ja paikat on "huoltokunnossa"...

-Heikki-

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä otto! Se on minun mielestä kunnioitettavaa että kisaat paljon ja myös raakana. Monelle se on kova paikka käydä ottamassa varustetreenillä raw-tuloksia, kun ne ei anna kuvaa oikeasta voimatasosta koska niitä ei treenaa, ja kuunnella siihen päälle vielä vittuilua miten paljon ne varusteet "antaa" kiloja.

Sulla on ikäiseksesi hyvin voimaa niin raw kuin varusteilla, ja kaikki kisakokemus on hyvästä. Minä ainakin pidän peukut pystyssä, ja tule ihmeessä juttelemaan jos tunnistat EM-kisoissa sitten.

TULOKSET:

-105kg
1. Pekko Jutila 200-160-260=620kg
2. Jari Kekolahti (pelkkä veto) 285kg

+105kg
1. Kai Päivinen 285-190-360=835kg
2. Lasse Pajunoja 300-212,5-320=832,5
3. Aku Laaksonen 200-160-280=600
4. Otto Selin 210-152,5-230=592,5

Kiitos talkooväelle, nostajille ja yleisölle!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom