Raw Kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fitnet
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvät oli kisat. Kiitos Heimopäällikölle klipeistä.

Sen verran kuulemma välillä pompotti rinnalla että oli merkit keskimäärin kohtuu pitkiä.

joo,kyl munkin mielestä menee vähän yli,jos pitää työntää hirveen pitkillä merkeillä,kun on ihan eri laji kyseessä,kun paita penkki.ja sit ku vetää oikeen kunnon henkoset ennen,kun ottaa tangon telineestä,niin sitten loppuu jo happi alas vienti vaiheessa.

Hienot kisat oli,siitä pitää lähteä!Harmi vaan että itse olin täysi lapanen enkä saanut itsestä parasta irti mutta tärkeintähän ei ole voitto vaan tappio:)

Tuomarilinja oli todella hyvä ja tasapuolinen!Omasta mielestä penkin merkit meni ihan nappiin ja Raw kisan henkeen kuuluva kunnollinen pysäytys rinnalla saatiin aikaan ja kuten jo aikaisemmin mainittiin niin merkit oli kaikille samat.

Toivotaan että raakatouhu saa nyt uutta tuulta purjeisiin ja saadaan lisää kisoja!

Kiitos katsojille,kisajärjestäjille,tuomareille ja hienoille kilpakumppaneille!

T:Janne Seppälä

Onko nuo mimmit kaikki tuon salin porukkaa, nättejä:)

Hyvä kooste muutenkin, kiva kattoa väliillä tämmöstä ku ei tartte arvuutella että paljon menis ilman paitaa jne.

Kivat clipit vaikka hieman huumorilla tehdyt kun mimmit sai pääosan. Olisi ollut kiva nähdä kisan ehkä suhteellisesti kovin kyykky kun 16 vuotias kyykkää 220kg. Mutta toivottavasti nähdään se myöhemmin.

Kiitos yleisölle, nostajille ja toimitsijoille.

Osanotto maksun määrään ei pitäisi olla kenelläkään valittamista, koska koko kisojen (13-14.12) järjestäminen tuli maksamaan n.8000€ eli osallistumismaksut yms. ei kata edes kaikkia kuluja, mutta jos jollain on 25 eurosta harrastelu kiinni niin ehkä parempi ruveta marjan poimijaksi.

Mutta palaute on aina tervetullutta!

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kivat clipit vaikka hieman huumorilla tehdyt kun mimmit sai pääosan. Olisi ollut kiva nähdä kisan ehkä suhteellisesti kovin kyykky kun 16 vuotias kyykkää 220kg. Mutta toivottavasti nähdään se myöhemmin.

Kiitos.

Mimmit tosiaan sai pääosan kun sattui tuo oma kauniimpi osapuoli olemaan lavalla nostamassa. Naisten voittaja teki tosiaan 57,40 kiloisena 355kg läjään. Miehistä kovin kolmikko teki suhteellisen vakuuttavaa jälkeä : 1. (115,30) Enberg Toni 820 kg 1, 2. (111,40) Pajunoja Lasse 800kg 3. (124,40) Päivinen Kai 797,5kg

Yli 300kg kyykky ja veto taas on minun mielestäni kovaa valuuttaa näissä karkeloissa. Niillä voitettiin kokonaiskisa ja ne olivat myös kilpailun suurimmat raudat. Siksi ne sattuu olemaan nauhalla "huumori osuuden" jälkeen.

Eiköhän nekin ketkä eivät paikalla olleet pääse lähiaikoina katsomaan laajemman katsauksen kisoista. Ainakin monta kameraa oli kuvaamassa.

Yli 300kg kyykky ja veto taas on minun mielestäni kovaa valuuttaa näissä karkeloissa. Niillä voitettiin kokonaiskisa ja ne olivat myös kilpailun suurimmat raudat. Siksi ne sattuu olemaan nauhalla "huumori osuuden" jälkeen.

Juu ei siinä mitään ja kiva oli katsoa näitä nostoja. En sano että sinulta mutta joskus nää junnut turhaan unohtuu vaikka ovat ehkä ainoita jotka tekee maailmanluokan tuloksia kisoissa. Nytkin moni aikuinen jo hävisi ja ei edes uskalla ajatella mitä nostetaan 10 vuoden päästä jos terveyttä piisaa.

INISIJÖILLE!!!!!!!...Eli teille jotka olette sitä mieltä että merkit penkissä jotenkin pielessä.Sietäisi tutustua sääntöihin ennen kuin alatte urputtaa asiasta mistä ette mitään tiedä.Ihminen joka puhuu vaikkei asiasta tiedä todellakin tekee selväksi että käy ns.puolivaloilla.Nostajan on hallittava nostamansa rauta,eli tangon pitää olla liikkumatta,sama myös rinnalla,eli sielläkään tanko ei saa elää millään muotoa.Päätuomari oli todella tehtäviensä tasalla ja erittäin ammattitaitoinen eikä suosinut ketään,pisteet hänelle.Eli lopettakaa urputus ja laittakaa suojattinne reenaamaan niin että jaksavat nostaa älkääkä laittako heidän heikkouttaan tuomarien syyksi....ugh,olen puhunut.:dance2:

INISIJÖILLE!!!!!!!...Eli teille jotka olette sitä mieltä että merkit penkissä jotenkin pielessä.Sietäisi tutustua sääntöihin ennen kuin alatte urputtaa asiasta mistä ette mitään tiedä.Ihminen joka puhuu vaikkei asiasta tiedä todellakin tekee selväksi että käy ns.puolivaloilla.Nostajan on hallittava nostamansa rauta,eli tangon pitää olla liikkumatta,sama myös rinnalla,eli sielläkään tanko ei saa elää millään muotoa.Päätuomari oli todella tehtäviensä tasalla ja erittäin ammattitaitoinen eikä suosinut ketään,pisteet hänelle.Eli lopettakaa urputus ja laittakaa suojattinne reenaamaan niin että jaksavat nostaa älkääkä laittako heidän heikkouttaan tuomarien syyksi....ugh,olen puhunut.:dance2:

Jotain tälläistä sopi jo odottaakin. :D

Terävä kaveri. :urjo:

Niin, kai se tanko on hallinnassa, jos sen omin voimin pitää sekunnin suorilla, laskee rintaan ja stoppaa yhtä pitkäksi ajaksi sekä nostaa vielä ylöskin. Ei mulla ainakaan tule mieleen, että rauta jotenkin riistäytyisi hallinnasta tuollaisella suorituksella, vaikka merkit eivät ylipitkiä olisikaan.

Hyviä ne merkit oli! Ihmetyttää mikä se punnitus kikkailu mikä oli ennen kisoja?
Ensin saavuttiin kisa paikalle ja puntarille. Maksut sun muut hoidettiin. Ok
Sitten syömään kunnolla. Takaisin kisa paikalle. Niin kisa järjestäjät käskivät uudestaan puntarille. Mistä tämä johtui? Sitä minulle ei kerrottu. Ihmettelen vain että mikä oli homman nimi?

Periaatteessa jos tämä on syy niin punnitusta ei olisi saanut ottaa kuin vasta silloin kuin aika on.
Ihmetteln myös sitä miksi kisa ilmoitukseen on ilmoittettu myös lauantaina punnitus aika 1330-2100?
Ajattelin vain että jos olisi käynyt lauantaina puntarilla niin siinä olisi kerinnyt kepeästi saamaan
painoa lisää 3-6kg. Jotenkin tuntuu vaan niin kummalta mutta ei kai siinä sitten mitään erikoista ollut!

Suositut

Back
Ylös Bottom