RAW Finaali palaa kisakartalle 2009

Toivotan onnea kaikille kisaan! Toivotavasti osallistujia myöskin on, vaikka peruutuksiakin varmasti tulee! Itse todennäköisesti joudun jättämään kilpailut väliin kahden asian takia! en saa tyttärelleni hoitoa järjestymään tälle iltaa, jotta voisimme lähteä aamulla klo 05.30 ajamaan. Toiseksi olen surkeassa penkkikunnossa, painonpudotus on tuonut niin paljon lisää nostomatkaa että olkapäät on todella kipeät nostaa rinnasta ja voimat ovat kaikonneet jonnekkin =/ painoa on pudonnut 30kg pahimmasta kunnosta ja penkkitulosta vähintään samanverran! teen lopullisen päätöksen aamulla lähdöstä, mutta jos en kisapaikalle saavu, niin ei kenenkään tarvitse arvuutella "miks ei sekin tullut". En häpeä sanoa että 250kg penkkikunto on vain muisto lihavista ajoista ja tänäpäivänä nostettavissa vain penkkipaidalla ;)
kaikkia raw powerin kisoissa nostajia kunnioittaen Pekka Loikkanen. :thumbs:

Itse en viitsi alkaa muistelemaan muita tuloksia, menee kuitenkin pieleen. Mutta hyvät kisat oli kaikin puolin!

salin teki odotetusti suomen kaikkien aikojen kovimman yhteistuloksen. on se hurja mies...

910 kiloa pelkällä vyöllä on kyllä uskomaton tulos. ei jätä sijaa selittelyille.

Penkkitulokset

Sarja alle 95kg
1. Allan Jokinen 215kg
2. Juhani Niskanen 190kg
3. Jani Ratilainen 200kg

Sarja alle 110kg
1. Tommi Pitkänen 240kg
2. Seppo Kiviniemi 215kg
3. Timo Hokkanen 210kg
4. Teppo Aalto 205kg
5. Juha Ryödi -

Sarja yli 110kg