No vittu en mä nyt osaa sanoo tarkasti onko se just Dennistä vai sitä hippibaaria vastapäätä mut anyway.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kai se tuossa vielä, on vaan niin ränsistyneen näköinen paikka että olen kiertanyt kaukaa. Joku muukin on tosin kehunut tuota.
Dennis, lapsiperheitä, hyvät pitsat, paska salaatti. Hyvät etanat.
Mamissa oon pari kertaa käynyt, sekä lounaalla että illallisaikaan. À la carte löytyi suuhuni yllättävän mitäänsanomatonta - joskin erittäin hyvää - ruokaa, mutta lounaalla hinta/laatusuhde on mielestäni kaupungin paras. Suurin osa keskustan lounasmestoista on koluttu läpi, joten sanaani kannattaa luottaa. :D
Kiitos vinkeistänne! Päädyin sitten sekä Pippurimyllyyn pihville että Dennikseen pizzalle. Sen verran on mainittava, että Denniksessä palvelu oli kyllä todella hyvää ja pizza maistuvaa.
Millainen tarjoilija sulla oli? :D
Oletkos tarjoilemassa tuolla?
Niin ja en mä oikein laske salaatiksi silputtua kaalia ja porkkanaa. Kävisin useamminkin tuolla jos saisivat jotain ryhtiä tuohon salaattiosastoon...
1) Hesetutkinto
2) Lounastutkinto
Lahtinen on puukeskuksen vieressä onkohan se isoheikkilänkatua?
Vähäheikkiläntie...
Mutta joo asiaan, mikäs ton mainitsemasi Verkahovin hintataso on? Hyvät valikoimat tuntuis olevan...
.