SUPERCARB 1kg -40%

Ravintolavikkiä kaipailisin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RockMe
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Siinä kulmassahan on joku iänikuinen pankki. Taidat kuvitella koko paikan, siinä mitään ruokapaikkoja ole. Tai sitten olet löytänyt maasta jonkun puoleksi syödyn hodarin siltä kohtaa.

On kai se tuossa vielä, on vaan niin ränsistyneen näköinen paikka että olen kiertanyt kaukaa. Joku muukin on tosin kehunut tuota.

Ehdottomasti voin suositella Enkeliravintolaa testaamaan, ainakin silloin joskus itse käydessä ruuassa ja miljöössä ei ollut mitään vikaa. Selvästi "paremman luokan" ravintola vrt vaikka Trattoria Romana, ainakin silloin aikoinaan oli. Svenska klubben onkin sitten jo meikäläisen tason juntille liian korkean luokan ravintola, jossa tosin on niinä 3 kertana ollut varsin kohtuullista ruokaa myöskin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiitos vinkeistänne! Päädyin sitten sekä Pippurimyllyyn pihville että Dennikseen pizzalle. Sen verran on mainittava, että Denniksessä palvelu oli kyllä todella hyvää ja pizza maistuvaa. Haraldin kävin myös katsastamassa ovelta, mutta musta se oli jotenkin..noh, liian teennäinen "teemaravintola" mun makuuni, joten testaamatta jäi. Jokilaivallakin olisi varmaan ollut ihan tunnelmallista käydä vaikka iltapalalla, mutta jotenkin en ollut tajunnut, että niistä saa ihan ruokaakin, eikä vain pelkkää juomista. :lol2:

Ensi Turun visiitillä testaan kyllä sitten vielä ainakin sekä Trattoria Romanan että Enkeliravintolan.

Dennis, lapsiperheitä, hyvät pitsat, paska salaatti. Hyvät etanat.

Samaa mieltä salaatista. Tosin sitä myös kehutaan paljon ja välillä porukka haluaa sitä mukaansakin vaikka olisivat syöneet paikan päällä.

Mamissa oon pari kertaa käynyt, sekä lounaalla että illallisaikaan. À la carte löytyi suuhuni yllättävän mitäänsanomatonta - joskin erittäin hyvää - ruokaa, mutta lounaalla hinta/laatusuhde on mielestäni kaupungin paras. Suurin osa keskustan lounasmestoista on koluttu läpi, joten sanaani kannattaa luottaa. :D

Mamin olen ajatellut käydä testaamassa, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Pitää varmaan viedä mutsi sinne lounaalle seuraavaksi.

Kiitos vinkeistänne! Päädyin sitten sekä Pippurimyllyyn pihville että Dennikseen pizzalle. Sen verran on mainittava, että Denniksessä palvelu oli kyllä todella hyvää ja pizza maistuvaa.

Millainen tarjoilija sulla oli? :D

Noniin kävin nyt testaamassa Julianin. Ihme ettei ollut löytynyt, ei tuonne ilman kylttiä arvaa. Oli muuten sitten 4m sivussa dennisin ovesta joten olitte väärässä.

Itse lounas oli jees, spydäriä ja jotain hikisiä kampeloita. Jälkkäriäkin löytyi. Yleisarvosana tuon perusteella 9, eli menee Buffet Top6een mutta ei hätyyttele ihan keulia.

Oletkos tarjoilemassa tuolla?

Niin ja en mä oikein laske salaatiksi silputtua kaalia ja porkkanaa. Kävisin useamminkin tuolla jos saisivat jotain ryhtiä tuohon salaattiosastoon...

Silloin tällöin joo.

Kannattaa mennä lounasaikaan, salaattipöytä on ihan jees. Söin tänään itekkin siitä lounasta.

Huomenna jos pääsee liikkeelle ajoissa ni käyn testaamassa Smörin lounaalla kalakeiton. Toisaalta Koulussa olis hernekeittoo, lihapullia, Janssonin kiusausta ja lettuja kera hillon ja kermavaahdon. Sais kunnon ähkyt mätettyä. :kuola:

Voitas vetää jesus adidaksen kanssa joku buffettikierros tässä joku päivä. Todennäköisesti menis painiksi jossain vaiheessa kun toinen olisi aina syöny jossain parempia lettuja jne.

Oon alustavasti suunnitellut kaupunkimme kuululle jokilaivuritutkinnolle kilpailevia tutkintoja:

1) Hesetutkinto

- Nautitaan kerrosateria Turun jokaisessa Hesburgerissa (isot ranet + tuplamajo).
- Kisan lopuksi juhlat Mäkkärissä.
- Voittajalle lahjakortti Mantun grillille.

2) Lounastutkinto

- Pyritään syömään mahdollisimman monessa keskustan lounaspaikassa klo 11-14 välillä.
- Joka ravintolassa syötävä vähintään yksi pääruoka, minimikoko 500g.
- Voittajalle Samarinia.

lisätään lounaslistalle Daphne. pari kertaa testattu eikä kyllä ole pettänyt. Mitä mainioin paikka.

Jotta pääsette kartoittamaan vaihtoehtoja niin täältä on helpoin selta kaloririkkaimmat vaihtoehdot.

1) Hesetutkinto
2) Lounastutkinto

3) Kebututkinto
- Tavoitteena käydä mahdollisimman monessa kebulassa mahdollisiman lyhyessä ajassa.
- Bonuspisteitä, kun syöt myös aamupalasi kebupaikassa.
- Karvaisimmat kädet löytänyt saa papukaijamerkin.
- Voittajalle colonsteriliä.

Lahtinen on puukeskuksen vieressä onkohan se isoheikkilänkatua?

Vähäheikkiläntie...

Mutta joo asiaan, mikäs ton mainitsemasi Verkahovin hintataso on? Hyvät valikoimat tuntuis olevan...

Pakko mainita lounaspaikoista vielä Seaport-hotel satamassa, siis nykyisin. Mielestäni ottanut hyvän harppauksen eteenpäin rempan jälkeen, maistuu. Buffetin lisäksi mahdollista tilata salaattiannoksia, savulohisalaatti :kuola:

Ediittiä: Silloin kun kevyttä linjaa vedetään niin tulee vierailtua usein Turun linnan salaattipöydässä, löytyy yleensä jotain protskupitoisempaakin lisuketta, kuten raejuustoa, kananmunia, kalaa jne. Miinuksena se että salaattipuolella aika lailla samaa settiä päivästä toiseen. Mutta miljööstä tykkään, mikäs sen mukavampaa varsinkin kesäaikaan kun vedellä jälkkärikahvit siinä sisäpihalla...

Vähäheikkiläntie...
Mutta joo asiaan, mikäs ton mainitsemasi Verkahovin hintataso on? Hyvät valikoimat tuntuis olevan...
.

Noniinpäs on, mitenhän mä nuokin sain sekotettua keskenään.

Verkahovissa taisivat nostaa hiljattain taksan 9,20euroon. Niin ja se ravinteli on siis eri kuin se kahvio siinä sisäpihalla, sisäpihan kahviostakin saa keittolounasta mutta se varsinainen pihvi löytyy 20m päästä.

Tänään oli varsin maittava lounas Hermannissa. Tosin kyseisen lafkan taso vaihtelee niin paljon, ettei sinne aina uskalla mennä. Silloin, kun tuntuu olevan jotain pätevää omaan makuun niin ihan suositeltava paikka.

Daphnekin ajoittain ok, mutta useimmiten ylihintaista, melko shittiä lohta. Siisti ja asiallinen mesta kylläkin, kuten Hermanni.

Daphnen safkat tulee muistaakseni Börs-kompleksin keittiöstä, joten laatuvaihtelu on ymmärrettävää.

Tän päivän suunnitelma käydä Smörissä kalakeitolla oli liian kunnianhimoinen. Pääsin matkaan vasta kahden jälkeen, joten myös Koulun herkut olivat saavuttamattomissa. Maha kurnien hyörin kaupungilla, kunnes äkkäsin Pääkirjaston sisäpihalla itselleni tuntemattoman Café Sirius -nimisen paikan, jossa lounasta riitti kolmeen saakka. Valitsin päivän vaihtoehdoista jogurttikananrinnan riisin kera 8,50€.

Nautin kehnon alkusalaatin ja pian tulikuuma annos jo tuotiinkin pöytään. Edellä mainittujen ohella annoksessa oli myös maukasta linssimuhennosta tai jotain vastaavaa. Annos oli kooltaan passeli aamupalaksi ja hiveli makuhermojani. Plussaa lämmitetystä lautasesta, joka piti sapuskan kuumana hotkimisen ajan, miinusta sinänsä kauniisti asetellusta riisistä, joka ei ollut aivan tarpeeksi kypsää.

Asiakaskunta koostui syömähetkellä yliopistohenkisestä väestä, joiden pönäkkä olemus häiritsi ruokailuani. Palvelu oli hyvää ja miljöö siedettävä. Kesäaikaan mahdollisuus ruokailla terassilla parantanee nautintoa huimasti.

Arvosana (4-10): 7

Back
Ylös Bottom