Aika paha kysymys, Turusta ei nimittäin helpolla löydä kulinaarisia paikkoja. Melkein joutuu vetää miljöön perusteella pisteet taululle.
Suomen ravintolat 2009 Top50-listalla Mami oli #8 mutta tuo on kyllä testaamatta itselläni.
Hermanni, ihan jees, mutta enempi bisnespaikka ku tunnelma.
Haraldissa olen syönyt 2x normipihvin, semi-ok. Kirkkomainen puinen fiilis.
Kultainen Hirvi, ihan ok pubisafkaa.
Amarillossa saat hampparin, paskaa, jalat ei mahdu pöydän alle.
Benelli, pienet annokset, kuivat kalkkunat, ihan ok tunnelmat.
Linnakatu 3, liian iso tila, torikauhua. Hyvät juustot.
Tomato, semi-ok, enemmän lounasmesta IMO.
Chili, ihan ok arkipaikka, mutta onhan näitä. Miinusta ribsien nykyisestä puutteesta.
Pikku-Torre, pubisafkaa, huiput lounaat ja salaattipöytä.
Dennis, lapsiperheitä, hyvät pitsat, paska salaatti. Hyvät etanat.
Atzteka, hyvä strutsipihvi, ei kovin suosittu viimeksi kun ei ketään paikalla.
Bossa, pettymys, ei kovinkaan autenttinen, huonot kartitsankyljet.
Kauppahallin sushi-mesta, ERINOMAINEN mutta auki jonnekin viiden perseille vaan. Kuten kaikki muutkin turun sushi-paikat.
Laivat on mulla testaamatta, niissä vaikuttas olevan ikkunan kautta katsottuna hyvät tunnelmat nyt syksyisin. Joku tiesi kertoa ettei ne ainakaan mitään sontaa asiakkaille syötä.
EDIT: oon skipannu tässä sitten nämä normi hawaijinleikemestat ja kiinalaiset, kai niitäkin voi syödä mielummin ku nälkään kuolee. Parillaa on moni kehunut, mutta vähän tökkii tuo sijainti ja se että hese vieressä. Epäilyttää etä ne myy sisäfileenä hesen pihvien rustopaloja.
Niin ja sitten tiedoksi, turussa ei sitten todellakaan ole mitään hämyisiä kynttilämestoja ja viulunsoittajia taustalla ellei nyt sitten just noilla laivoilla.