ravintokoodi.fi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HP
  • Aloitettu Aloitettu

HP

Elikkäs nyt on sitten K-kaupat lähteny tällaseen toimintaan. Kun käyt kaupassa ja höyläät etukorttia kassalla, niin kaikki kirjaantuu tuonne palveluu, ja voit katella jälkeenpäin minkälaista ruokaa on tullu ostettua. Palvelu siis erittelee protskumäärät ja muut systeemit sinne. Onkohan tuossa palvelussa nytten sitten kaikki tuotteet mitä kaupasta löytyy...aika helkkarinmoinen tietokanta, jos näin on...ajattelin itse ottaa tuon koekäyttöön, kun tulee käytyä tuossa läheisessä marketissa vakituiseen..

http://www.ravintokoodi.fi

Elikkäs nyt on sitten K-kaupat lähteny tällaseen toimintaan. Kun käyt kaupassa ja höyläät etukorttia kassalla, niin kaikki kirjaantuu tuonne palveluu, ja voit katella jälkeenpäin minkälaista ruokaa on tullu ostettua. Palvelu siis erittelee protskumäärät ja muut systeemit sinne. Onkohan tuossa palvelussa nytten sitten kaikki tuotteet mitä kaupasta löytyy...aika helkkarinmoinen tietokanta, jos näin on...ajattelin itse ottaa tuon koekäyttöön, kun tulee käytyä tuossa läheisessä marketissa vakituiseen..

http://www.ravintokoodi.fi

Oho. Onpas edistyksellistä. Jos tämä oikeasti toimii niin aivan mahtava palvelu. Itse ainakin lähden koekaniiniksi tähän projektiin. Harvinaisen helppo valita kumpaan lähikauppaan sitä tulee mentyä tulevaisuudessa. :thumbs:

Oho,vaikuttais kyllä pätevälle.Pitää tutkia...ja jos nyt ihan pitää valita nii ennemmin K kuin se toinen kirjain.Ottaa vähä jo kupulaan niiden monopolointi monessa paikassa. ABC:t sun muut samalla lafkalla ja kummasti tonttia löytyy kaavoitukseen vaan tälle ketjulle,jonka nimee en sano,kun kunnan- /kaupunginvaltuusto o maksettu ja voideltu lafkan hallituksessa mukana...sori,jos vähä lipes.

Varsin mielenkiintoisen oloinen systeemi. Vähänhän tuossa on omalla kohdalla ongelmana se, että kun samaan jääkaappikuntaan kuuluu muitakin, niin pitää nuita ravintoarvoja sit vielä laskeskella erikseenkin.

Mutta kaiken kaikkiaan ihan ok markkinointi-kikka K-ketjulta. Tuohan voi saada jonkun fanaatikon jopa keskittään AIVAN KAIKKI ostoksensa K-ketjuun, ettei vaan pääse ravinoarvolaskurit antaan "väärää" infoa.

Aika hyvä isku S-ryhmää vastaan! Idea ainakin loistava.

No ohhoh jos todellakin tulee toimivaks, niin osa ostoksista siirtyy suoraan K-Kauppaan :) S-ryhmää nekkuu tämmösil!

Mulle sopii loistavasti, kun muutenkin kaikki ruoka kannetaan Cittarista meille. Tosin se vähän sotkee kun ruokakuntaan kuuluu kaksi henkeä ja parempi puolisko syö vielä terveellisemmin kuin minä.

Back
Ylös Bottom