Eli oon juuri aloittanu punttiksella käynnin, nyt pitäis saada ruokapuoli kuntoon. Tässä olis mun ruokalista tavalliselta päivältä:
Tässä olis aika paljo varmaan muokattavaa, neuvoja? Yritän tunkea johonkin väliin tonnikalaa. Mutta mihin?
Käyn salilla 3 kertaa viikossa, painan 71 kg ja silleen. Oon 16 vuotias eli kasvan ehkä vielä? Tai en oikeastaan oo kasvanu enää hetkeen, ainakaan pituutta.
Aamupala (n. klo 7.00) : Kellogsin Special K muroja normaali lautasellinen maidon kans TAI 4 moniviljapaahtoleipäviipaletta (2 aina päällekkäin) + kinkku ja juusto, (rasvatonta) maitoa 3-4 dl
Lounas (n. klo 11.00) : Kouluruokaa niin paljo ku jaksaa, maitoa 4dl.
Välipala (n. klo 15.30) : Maitorahkaa 250g sekotettuna maitoon ja mehukeittoon.
Päivällinen (n. klo 18.00) : Tavallista kotiruokaa, esim spaghetti tai perunoita ja makkarakastiketta. Raejuustoa 100g, maitoa 4dl.
Välipala (n. klo 20.00) : 2 ruisleipää + kinkkua ja juustoa, maitoa 4dl.
Salipäivinä vielä tähän lisäksi 1-2 dl heraproteiinijauhetta treenin jälkeen maitoon sekotettuna.
Lounas (n. klo 11.00) : Kouluruokaa niin paljo ku jaksaa, maitoa 4dl.
Välipala (n. klo 15.30) : Maitorahkaa 250g sekotettuna maitoon ja mehukeittoon.
Päivällinen (n. klo 18.00) : Tavallista kotiruokaa, esim spaghetti tai perunoita ja makkarakastiketta. Raejuustoa 100g, maitoa 4dl.
Välipala (n. klo 20.00) : 2 ruisleipää + kinkkua ja juustoa, maitoa 4dl.
Salipäivinä vielä tähän lisäksi 1-2 dl heraproteiinijauhetta treenin jälkeen maitoon sekotettuna.
Tässä olis aika paljo varmaan muokattavaa, neuvoja? Yritän tunkea johonkin väliin tonnikalaa. Mutta mihin?
Käyn salilla 3 kertaa viikossa, painan 71 kg ja silleen. Oon 16 vuotias eli kasvan ehkä vielä? Tai en oikeastaan oo kasvanu enää hetkeen, ainakaan pituutta.