Ravinto kun treenaa puntteilun ohessa myös aerobista

Grandi sanoi:
Sanoisin että voit hyvinkin ottaa noin 1g/painokiloa kohtaan tommoisen treenin jälkeen, ilman minkäänmoista pelkoa että hiilarit varastoituisi rasvaksi (vieläkin edellyttäen että tämä ei vie energiansyöntisi plussan puolelle tarpeesta). Nopeita hiilareita on hyväksi treenin jälkeen, maltoa, dekstroosia, corn flakes, viinikumit jne. ovat kaikki hyviä esimerkkejä. Pääperiaatteena voi pitää, että nautitun hiilarin GI-luku tulisi olla yli 100 niin homma hoituu mielekkäästi. Esim. dieetillä kun itse olen, niin nautin treenin jälkeen yleensä karkkia, koska se on ainoa ajankohta kun se sopii ruokavalioon, ja vähän täytyy itsensäkin hemmotella :kippis1:

Sählyn ja salibändyn välinen ero on hyvinkin tuttu, veskarina kun on ollut sekä 3 että vitosdivarissa, joskin se 5-divari oli välillä semmoinen sählyn ja salibändyn välimuoto :D Mutta kun on laiska kirjoittaa pitkiä sanoja niin on laiska :david:

Ok. Itseltäni löytyy maltodextriinä, eli tuo käy varmasti hyvin? Jo ottaisi vaikka desin tai kaksi. Onko mitään syytä lisätä protskuu tohona? MIäts nää urheilujomat: powerade,ed ja gatorade ajaako ne saman asia? Ne on vaa paremman makuasia ku joku maltodextriini paukko :D

4-divari on jo siinä rajamailla, että onko se salibandyä vai ei. Mikä joukkue mahtoi olla kyseessä, jos saa kysyä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
raggi sanoi:
Ok. Itseltäni löytyy maltodextriinä, eli tuo käy varmasti hyvin? Jo ottaisi vaikka desin tai kaksi. Onko mitään syytä lisätä protskuu tohona? MIäts nää urheilujomat: powerade,ed ja gatorade ajaako ne saman asia? Ne on vaa paremman makuasia ku joku maltodextriini paukko :D

4-divari on jo siinä rajamailla, että onko se salibandyä vai ei. Mikä joukkue mahtoi olla kyseessä, jos saa kysyä ?

Powerade sekä gatoradesta en ole kuullutkaan, en tiedä sen sisällöstä mitään joten parempi tietävä saa neuvoa sen suhteen. Ed en suosittele sen vuoksi, että siinä on kofeiinia yhtä paljon kun 1 1/2 kuppia kahvia, ei ehkä paras mahdollinen ratkaisu ennen nukkumaanmenoa :) Maltodekstriini=malto eli toimii erittäin hyvin. Kyllä minä olisin sinun tapauksessa nauttinut pienen määrän heraa myös sen paukun kanssa, 20-30g riittänee. Eli palautusjuoma jossa noin 20-30g heraa ja 60-80g hiilaria on ihan hyvä vaihtoehto (voit sekoittaa itse). Muista juoda riittävästi myös, nestetasapaino pitää saada kuntoon ennen nukkumaanmenoa.

Tietysti saa kysyä, joukkueen nimi oli (ja on edelleenkin tietääkseni, siitä kun on 5-6 vuotta kun mä viimeks oon pelannut, polvet sanoi sopimuksen irti..) SC Zaragoza. Pelasin sekä ykkös että kakkosjoukkueessa, uskon että kakkosjoukkue ei ole olemassa enää.

raggi sanoi:

Powerade sekä gatoradesta en ole kuullutkaan, en tiedä sen sisällöstä mitään joten parempi tietävä saa neuvoa sen suhteen. Ed en suosittele sen vuoksi, että siinä on kofeiinia yhtä paljon kun 1 1/2 kuppia kahvia, ei ehkä paras mahdollinen ratkaisu ennen nukkumaanmenoa :) Maltodekstriini=malto eli toimii erittäin hyvin. Kyllä minä olisin sinun tapauksessa nauttinut pienen määrän heraa myös sen paukun kanssa, 20-30g riittänee. Eli palautusjuoma jossa noin 20-30g heraa ja 60-80g hiilaria on ihan hyvä vaihtoehto (voit sekoittaa itse). Muista juoda riittävästi myös, nestetasapaino pitää saada kuntoon ennen nukkumaanmenoa.

Tietysti saa kysyä, joukkueen nimi oli (ja on edelleenkin tietääkseni, siitä kun on 5-6 vuotta kun mä viimeks oon pelannut, polvet sanoi sopimuksen irti..) SC Zaragoza. Pelasin sekä ykkös että kakkosjoukkueessa, uskon että kakkosjoukkue ei ole olemassa enää :itku: .

Grandi sanoi:

Tietysti saa kysyä, joukkueen nimi oli (ja on edelleenkin tietääkseni, siitä kun on 5-6 vuotta kun mä viimeks oon pelannut, polvet sanoi sopimuksen irti..) SC Zaragoza. Pelasin sekä ykkös että kakkosjoukkueessa, uskon että kakkosjoukkue ei ole olemassa enää :itku: .

Gatoraden ravintosisältö: tässä Miksi tuo maltodextriini ei käy niin hyvin? Käytän sitä myös salitreenin jälkeen palkkarissa. Juuh, vettä tulee juotua runsaasti.

raggi sanoi:
Gatoraden ravintosisältö: tässä Miksi tuo maltodextriini ei käy niin hyvin? Käytän sitä myös salitreenin jälkeen palkkarissa. Juuh, vettä tulee juotua runsaasti.

Maltodextriini ei käy hyvin? Niinkuin kirjoitin "Maltodekstriini=malto eli toimii erittäin hyvin."

Ja sitten se Gatorade. Koska 1dl sitä tuotetta sisältää 6,5g hiilareita, joudut juomaan litran verran eli 2 pulloa jotta saisit edes 65g hiilareita kasaan. Toimii kyllä, mutta käy kalliiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom