Ravinto ja lihas ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja normi
  • Aloitettu Aloitettu
Haukkari puhuu järkeä, ilman riittävään ravintoa ei yksinkertaisesti kasva, mutta treenin ja levon suhteen on joustovaraa vähän enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki kolme on tärkeitä, mutta onse kumma jos itse treenausta pidetään vähemmän arvokkaana. Treenaa kovaa, kovempaa ja treenaa vieläkin kovempaa.. se on tärkeää ja jos se kusee niin kaikki se plussa ruoka pakkautuu siihen vyötärölle läskiksi. Ei se lihas pelkällä proteiinilla kasva

NGV sanoi:
Täh, IMO ei se noin mene. Siis jos sitä pihvviä haluaa niin pitää olla kolme asiaa kunnossa treeni, ravinto, lepo! Ja yleensä noi kaksi viimeistä ovat päin metsää. Eli ainenkin joka päivä pitäisi nukkua about 8 tuntia vähintään. Tämä on tietenkin IMO..

No kyllähän sitä unta pitää saada palleihin, mutta jos on nukkunut vain 7 tuntia, niin ei se yhtä paha ole kuin ettei tee niitä viimeisiä toistoja tai ettei ole syönyt ihan niin paljon kuin pitäisi bulkilla.

Since 1988 sanoi:
Kaikki kolme on tärkeitä, mutta onse kumma jos itse treenausta pidetään vähemmän arvokkaana. Treenaa kovaa, kovempaa ja treenaa vieläkin kovempaa.. se on tärkeää ja jos se kusee niin kaikki se plussa ruoka pakkautuu siihen vyötärölle läskiksi. Ei se lihas pelkällä proteiinilla kasva

Tottakai on tärkeitä kaikki osa-alueet. Mutta monesti sitä hifistellään treenin kanssa ja nukutaan jos huvittaa ja syömiset on mitä sattuu ja sitten vielä ihmetellään jos ei kehitystä tule. Maksimaaliseen kehitykseen on kaikkien osa-alueiden oltava kunnossa. Tämä nyt vielä lisäyksenä ettei enempää tule väärinkäsityksiä.

normi sanoi:
Olen pitkään jo pitänyt ravinnon laatua ja määrää samantekevänä sali touhuissa .
Kertokaa nyt , onko se syöminen nyt niin iso asia että siihen kannattaa kiinnittää todellakin niin paljon huomiota kuin monet sanovat ? Mitä kannattaa syödä että lihakset alkaa kasvamaan . Asun vielä kotosalla ja mitähän tässä kannattaisi päivittäin syödä jotta lihakset kasvaisi ja tulisi voimaa ja kehitystä ? Rahkaa ? Raejuustoa `? :david: ...neuvokaa päivittäisessä ruokailussa kiitos :) ...alan parantelemaan tapojani :)

Kulkeeko auto ilman bensaa?

Vuosia treenanneena voin sanoa kaikille niille, jotka EI panosta puhtaan ruoan ja tasaisen ravinnon saannin päälle, turha odottaa lihasten ja voiman optimaalista kehitystä!!

Ite heitin ensimmäiset 10-vuotta lähestulkoon hukkaan jättämättä syömättä tasaisesti ja puhtaasti. Voi vain spekuloida missä kunnossa sitä olisi, jos ois tehny asiat oikein jo alusta asti.

Treenaaminen on tärkeää ja unensaanti myös, mutta se puhtaasti syöminen on kaiken A ja O!! Väittäisin, että noin 80% prosenttia siitä miltä näyttää on ruoasta kiinni!

Painotinkohan nyt tarpeeksi hyvät kasvavat nuoret (ja te edistyneemmät, jotka ette vielä ole sisäistänyt asiaa) sitä, että SYÖMINEN ON TÄRKEÄÄ!!!!???:)

Hyvä Bisley, siinä vähän miettimistä itse kullekin. Itse en ole treenannut kuin kohta 5 vuotta, mutta ekat 2-3 vuotta meni kasn aikalailla penkinalle kun ravinto oli todellakin mitä sattuu.

Jos tuo Bisleyn teksti ei olisi noin pitkä, menisi sigu vaintoon samantien. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom