Ravinto ennen reeniä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vichy_V
  • Aloitettu Aloitettu
jos tuut vaikka töistä ja jonku puolen tunnin pääst salille, makaroonii vaa tauluu ja vähä pakastevihanneksii! tulee paljo hiilareit eli energiaa!! ja sit salin jälkee joku 1,5-2 tuntii ni protskuu vaa ja paljo!!:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Guiseppe sanoi:
jos tuut vaikka töistä ja jonku puolen tunnin pääst salille, makaroonii vaa tauluu ja vähä pakastevihanneksii! tulee paljo hiilareit eli energiaa!! ja sit salin jälkee joku 1,5-2 tuntii ni protskuu vaa ja paljo!!:evil:

Meikän ruuansulatus ei ainakaan puolessa tunnissa tommosta settiä sulata, kyllä se kannattaa ainakin pari tuntia jättää aikaa kunnon aterian ja salin väliin. Kuten aiemmissakin viesteissä tulee ilmi, niin hiilareita ei älytöntä määrää kannata juuri ennen reeniä nauttia.

KSENA sanoi:
kertokaa että mitä vaikutuksia noilla teidän jutuilla on. esim. nestemäisellä prodejuomalla ennen treeniä. antaa lisää energiaa vai miks teette niin? ite vedän jotain banaania ja maitoo joskus ennen treeniä ( 15-30 min ) jos en oo kerenny syömään 2h ennen. en oo kyllä huomannu hirveesti eroo. tosin kunnon aamupala ja hyvät yöunet antaa voimia. ja motivaatio!

Itse otan protujuoman 30-60 min ennen treeniä ja tässä ei sitten ole hiilareita yhtään. Mulla syynä se, että jos vedän hiilareita just ennen treeniä niin sitten on huono olo varma tai jopa lentää :urjo: . Eli mä vedän hiilaripitoisen aterian yleensä 3 tuntia ennen salia ja sitten vajaata tuntia ennen tuo protujuoma. Ja tossa tarkoituksena se, että aminoita on varmasti veressä koko treenin ajan aina sinne palkkariin asti. Eikä tosta ole mitään ongelmaa muutenkaan, se on vain yksi päivän välipaloista jonka otan kävin salilla tai en sinä päivänä. Oiva tapa ottaa annos proteiinia lisää päivässä.

Aamulla weetabixia, maitoa, rahkaa ja öljyä. 2 tuntia aamupalan jälkeen safka jossa protskua ja hyviä hiilareita. Tunti ennen treeniä alan kiskomaan ediä, että piristyy. Treeni sitten 2 - 3 tuntia safkan jälkeen. Palkkaria kiskon treenin aikana.

Onko tosiaan tarpeellista vetää lisäheraa ennen treeniä? Luulisi vaan että aamupala + safka, eli noin 65 - 75 grammaa protskua (jotka siis lihasta ja maidosta) ja noin 150 grammaa hiilareita riittäisi ennen treeniä. No pitää vissiin ottaa osa palkkarista jo ennen treeniä.

Syön itse puolta tuntia ennen treeniä (vähintään) puoli purkkia raejuustoa ja purkin ananasmurskaa. Jaksaa jumppailla huomattavasti kovempaa loppuun asti. Toi ei tuntuisi haittaavaan kovassa mavetreenissäkään. Sen sijaan rasvainen ruoka tulee takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom