Rautaan liittyvät kysymykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crrc
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Tässä nyt hetken oon katellu ni täällä foorumilla on aika lailla kysymyksia kuten "millanen telkkari olis hyvä" ja muutenkin tietokoneen rautaan liittyviä kysymyksiä. Eli ajattelin et olis varmaan hyvä jatkonkin kannalta jos kysymykset löytäis yhestä threadista.

Itsehän aloitan sitten kiintolevy kysymyksellä.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23842
WDMIRRORVALMIS.jpg

Eli kysymyksessähän on Western Digitalin 2 teran kovalevy, kiinnostais tietää onko ihmisillä minkälaisia kokemuksia Western digitalin tuotteista että kannattaako ostaa. Hintahan ei ole mitenkään päätä huimaava ottaen huomioon että kovo on ulkoinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WD on on yksi luotettavimmista merkeistä, laadukkaita levyjä tekevät.
Mulla tällä hetkellä koneessa 3kpl WD:n Raptor levyjä, ei voi kuin kehua.

Halvemmaksi tulee ostaa pari sisäistä teran levyä, itselläni on Samsungin SpinPoint. Maksoi muutama kuukausi sitten joku 130€. Ellei nyt sitten väen vängällä tahdo tuota ulkoista mötikkää. Niistä itselläni sellaisia kokemuksia, että aika hauraita on, sekä äänekkäitä. Sen takia satsasin itse sisäiseen.

E: Mitä tulee itse merkkiin, niin kyllä tuo WD on lähinnä kehuja saanut eri puolilla missä asia on ollut esillä, eli varmasti ihan hyvä ostos.

Halvemmaksi tulee ostaa pari sisäistä teran levyä, itselläni on Samsungin SpinPoint. Maksoi muutama kuukausi sitten joku 130€. Ellei nyt sitten väen vängällä tahdo tuota ulkoista mötikkää. Niistä itselläni sellaisia kokemuksia, että aika hauraita on, sekä äänekkäitä. Sen takia satsasin itse sisäiseen.

E: Mitä tulee itse merkkiin, niin kyllä tuo WD on lähinnä kehuja saanut eri puolilla missä asia on ollut esillä, eli varmasti ihan hyvä ostos.

SpinPointeille ääneni. Ovat palvelleet aina hyvin ja parasta noissa on lähes täydellinen äänettömyys kotelon sisällä. Eivät rutise, eivätkä pyörimällä saa aikaan hurrikaanin kuuloista meteliä.

Kestäneet ovat aina, kuten myös Maxtorit ja WD:tkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom