Rauma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GNG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

GNG

Kiinnostaisi tietää mitä kamppailu toimintaa Raumalla harrastetaan?
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja vois alottaa toisen harrastuksen.

GNG sanoi:
Kiinnostaisi tietää mitä kamppailu toimintaa Raumalla harrastetaan?
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja vois alottaa toisen harrastuksen.
varmasti kaikkea, mutta valitse ensin lajisi. palaa sitten asiaan.

Nostetaanpas vähän.
Olen muuttamassa Raumalle töihin kesäksi, ja uudessa kaupungissa on luultavasti runsaasti luppoaikaa. Olen jo jonkun aikaa miettinyt, että painin aloittaminen vähän kiinnostaisi. Onkohan Raumalla tähän mahdollisuuksia?

Raumalla on painiseura nimeltä Rauman Voimailijat. Lajeina vapaa ja kreko. Paikkana on Rauman Kourunjärven pommari joka on myös MMA Rauman treenipaikka. MMA Rauman lajeina on MMA, lukkopaini, Krav Maga (Otanlahden judosali tms) ja pystyä siellä tahkotaan myös siinä ohessa.

Judoseura Raumalta myös löytyy, jossa on myös Ju-Jutsua.

Ja syvärauman pubista löytää parhaat käytännön harjoitteet.

Raumalla on painiseura nimeltä Rauman Voimailijat. Lajeina vapaa ja kreko. Paikkana on Rauman Kourunjärven pommari joka on myös MMA Rauman treenipaikka. MMA Rauman lajeina on MMA, lukkopaini, Krav Maga (Otanlahden judosali tms) ja pystyä siellä tahkotaan myös siinä ohessa.

Judoseura Raumalta myös löytyy, jossa on myös Ju-Jutsua.

Ja syvärauman pubista löytää parhaat käytännön harjoitteet.

Tiedätkö järjestetäänkö kreikkalais-roomalaisesta perusteita koskevaa treeniä?

Tiedätkö järjestetäänkö kreikkalais-roomalaisesta perusteita koskevaa treeniä?

Suoranaista peruskurssia ei tietääkseni ole, mutta siellä on pätevät valmentajat jotka varmasti neuvoo perusteet ja pääsee painimaan sekä vanhojen ja kokeneiden että uusien ja kokemattomien kanssa. Käsittääkseni on hieman hiipunut tuo Rauman voimailijoiden toiminta, mutta kisaryhmä on ihan pätevä. Kaikki painiseuran treenit on vapaaottelu-treenejä ennen, voit toki mennä sinne seuraamaan miltä kumpikin näyttää. Jotkut vapaaottelijat käyvät painimassa ja jotkut painijat treenaamassa vapaaottelua. Siellä on myös punttisali joka on ilmainen. Jos haluat puhelinnumeroita niin pistä mailiosoite niin lähetän ne. Sekä painiseuran että vapaaotteluseuran. Suosittelen treenaamaan joko vapaaottelua tai painia. Ne on samalla salilla, suunnilleen samaan aikaan ja hyvä porukka pyörittää molempia.

Tervemenoa treenaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom