Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valmiusjoukot = reservissä oleva jengiKäsittääkseni rauhanturvaajat ja valmiusjoukot ovat kaksi eri asiaa. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Nyt kun kysyit noista valmiusjoukoista, niin itsekkin sinne hain ja testeinä olivat cooper, leuat, vatsat ja punnerrukset plus vauhditonhyppy.
Käsittääkseni rauhanturvaajat ja valmiusjoukot ovat kaksi eri asiaa. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Nyt kun kysyit noista valmiusjoukoista, niin itsekkin sinne hain ja testeinä olivat cooper, leuat, vatsat ja punnerrukset plus vauhditonhyppy.
Jep, tasajalkaa hypätään mahdollisimman pitkälle.Mites tämä on käytännössä? Hypätään tasajalkaa mahd. pitkälle? Entä muistatko yhtään tulosrajoja/omaa tulosta? Itsekin hain nyt valmiusjoukkoihin ja oon kaikki muut em. testit ottanu huomioon paitsi ton vauhdittoman pituuden. Eli sitä tarttis ruveta treenaamaan.
Juu tuo 240 on aika helppo. Meillä oli AUK:ssä kuntotestit ja hyppäsin yli tuon 240cm. Enkä ikinä mitään treenannut ollut, pelkäsin vielä että se menisi huonostiVauhdittomassa pituushypyssä erinomaisen rajana on pidettu etäisyyttä 240cm Ei ole paha jos on liikuntataustaa.
2) ja varmistukseksi, eihän se paljon puhuttu jokin sitoumuslappu ole oikeasti sitova?
Se toimintavalmiussitomus minkä VOI kirjottaa sit palvelusajan loppupuolella on vissii vuoden sopimus, eli meet jos tulee kutsu. Ei sitä kyllä minun ymmärryksen mukaan pakko ole allekirjoittaa.
Itse laitoin joulukuussa hakemuksen ja innolla ootetaan kutsua
Väärin! Meet koulutukseen, jos tulee kutsu. Keikalle ei ketään pakoteta.
Jep, eikä tarvitse edes koulutukseen mennä jos puhelimessa jo sanoo, että ei nyt ole käytettävissä. Sihteeri kiittää ja soittaa seuraavalle. Tosin itse en näe mitään syytä mennä valmiusjoukkoihin, jos rt-palvelus ja sitä myötä sitomuksen allekirjoittaminen ei kiinnosta.
+1Sama täällä
Valmiusjoukot = RDF, eli varusmieskoulutus jossa tuo kv-aspekti. Ovat toki reservissä ennen mahdollista reissua. Ks. wikipedia http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kansainväliset_valmiusjoukotValmiusjoukot = reservissä oleva jengi
Rauhanturvaajat = Komennuksella oleva jengi
Ei tarvi mitään todistajia, näkeehän ne siitä ajokortista, että kenellä se kuuluu. Kunhan niistä saa kunnolla selvää, mikä kortti/todistus on kyseessä. Turvallisuusselvitykseen ei tarvi mitään sotilasarvoja.