Katotaan josko joku vielä lukis tätäkin ketjua. Papereita toimintavalmiuteen pitäis laittaa menemään, RT-hommat on kiinnostaneet jo pitkään. Hain valmareihin inttiin 2014, mutta en kelvannut pääsykokeisiin lääkärinpapereiden perusteella. En tiedä kummasta maininnasta se oli kiinni, siitä että mulla on todettu 2005 ibuprofeeniyliherkkyys, vai siitä että papereissa oli vanha maininta hengitystieinfektion jälkeisistä hoidoista (mulla oli siis vuosi tuota ennen ollut paha mykoplasmakierre, jota hoidettiin vuoden verran astmalääkkeillä, hoidot oli siis kutsuntojen aikaan vielä kesken).
Suoritin inttini tiedusteluryhmänjohtajana jääkärikomppaniassa hyvin arvosanoin, koulutus löytyy siis sekä tiedustelu, -että jääkärihommiin. Res. arvo Alikersantti. Ennen kuin laitan noita papereita eteenpäin, niin olen tässä miettinyt että voiko tuo haave tosiaan kaatua siihen, että mulla on lapsena vähän huuli turvonnut ja henkeä ahdistanut kun otin buranaa. Allergiatesteissä ei ollut silloin mitään, mutta neuvottiin välttämään ko. lääkettä. Parasetamolia ja tulehduskipulääkkeitä, asetyylisalisylihappoa jne. pystyn käyttämään ongelmitta, ja ibuprofeiini nyt ei muutenkaan ole mikään välttämätön lääke kenellekkään kun korvaavia tuotteita löytyy. Opiskelen ensihoitajaksi, joten sitä kautta löytyisi koulujen jälkeen varmaan paikka operaatiosta vaikka tuo yliherkkyys olisikin miehistöhommiin karsiva tekijä, nyt opiskeluaikana kiinnostaisi jo kuitenkin lähteä, kun vielä on mahdollisuus päästä muihinkin hommiin kuin hoitsuksi.
Nyt on mainostettu pv:n sivuilla ja facebookissakin, että libanoniin haetaan paljon myös porukkaa ilman valmarikoulutusta, sinnehän perustetaan uusi komppania ranskalaisten tilalle. Haetaan mm. jalkaväen, krh:n ja pst:n miehistökoulutuksen omaavia, joten kuvittelisin mulla olevan hyvät saumat muuten, kun on kerta jääkärikoulutus, ja siellä on myös tiedustelujoukkoe johon voisin myös sopia. Tuota lääkeaineyliherkkyyttä vaan mietin, kun hakukelpoisuudessa mainitaan että voi olla karsiva tekijä, mutta mahtaako olla kiinni lääkeaineesta vai meneekö kaikki allergikot suoraan hylkyyn?