raudat kasvoille penkistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nelkku
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Tuota.. tuolla mainittiin noista tuosta ylärinnasta. Mäkin olen kyllä huomannut rinnassa että sitä lihasta kerääntyy vaan tuonne alemmaks ja olen sitä mieltä että tuohon ylös pitäisi tulla vähän enemmän. Niin jos joku voisi kertoa minulle erityisesti rintalihaksen yläosaa kuormittavia liikkeitä. Niin olisin kiitollinen.

Eiköhän suurin syy naamalle kaatumiseen ole liian tiukka paita. Kokeile löysempää paitaa tai vaihda merkkiä. Todennäköisesti nostat Titanin paidalla..

Jos kysyy jotain niin kannattaa lukea vastaukset. Heti ekassa vastauksessa lukee:

3. Jos tanko muuttaa liikerataa niin, että tanko tulee punnerruksen alku- tai keskivaiheilla kaulan tai kasvojen päälle ja kyynärpäät osoittavat sivuille, on sinun heikoin kohtasi hartialihas.

kyllähän mä ton luin, mut aina pitää ottaa toisiakin mielipiteitä. ei aina kannata tyytyä heti ekaan juttuun ja kyllä mä tota ongelmaa oon tässä jo mielestäni ainakin hieman pystyny korjailemaan. saat oikeesti olla aika ;keijo jos jotain kysyt ja tyydyt heti ensimmäiseen vastaukseen varsinkin kun kyseessä on sellaiset asiat joihin ei välttämättä löyty yhtä oikeaa totuutta.

edit: niin ja jos nyt ollaan ihan tosissaan niin olen lukenut ton saman (wsb?) tekstin jo aikaisemminkin, google ollut ahkerassa käytössä. en vaan tahtonut uskoa että heikoin lihas ois hartiat..

Aika usein ongelma kurkulle kaatumisessa on tekniikka. Aika monet näyttää nostavan niin paidalla kuin ilman paitaa pienellä kaarella. En siis tarkoita selkään kaarta, vaan tanko kaartaa rinnalta kohti silmiä. Pitäisi siis enemmin käyttää suoraa rataa ylöspäin.
Itse käytin samanlaista tekniikka, kun jostain luin/kuulin sen olevan hyväkin tapa. Kun aloin harjoittelee oikealla tekniikalla, niin kaatumiset kurkulle hävisivät.
Myös yksi syy silmille hyppäämisessä on ranteiden asento. Jos pidät liikaa ranteita takana, niin silloin myös tankokin lähtee helpommin silmille päin.

ranteita mäkin vähä epäilen ku ne meinaa kipeytyäkin, paita ja rannesiteet tulee nyte tällä viikolla, pistelen lisää hölmöjä kysymyksiä jos yhä sama homma jatkuu.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom