Rasvat lähtee, rinnat pienenee...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SissiBF
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kamala, mutta päivänselvä fakta.
En kuitenkaan ota silikoneja, enkä osta rintoja suurentavaa voidetta, en myöskään lihota itseäni enkä osta geelitopattuja rintsikoita.
Yritän hyväksyä tilanteeni, ja keksiä miten voisin parhaiten muokata rintalihaksiani (rintojen muotoa en voi. Tietääkseni.)

Kysynkin nyt Teiltä muilta, mitkä liikkeet edesauttaisivat asiaani (mahdollinen ryhdikkyys)
Ja onko mitään tiettyä ´´pistettä´´ jonka jälkeen pieneneminen hidastuisi..
Paino tippunut 15-17kg koko pienentynyt 80DD stä 75C:hen. Nyt vielä välttää, mutta..

Kiitos jo etukäteen!

ps. Viestini ei ole tarkoitus olla provosioiva. :david:

Jos rintalihaksiasi haluat treenata, niin parhaita liikkeitä siihen tarkoitukseen ovat penkkipunnerruksen eri variaatiot vapailla painoilla. Ja lisäksi voi toki ottaa ristitaljaa, flyeseja, pecdeckia jne. maun ja mahdollisuuksien mukaan. Ryhti taas petraantuu yläselkää ja takaolkapäitä kurittamalla: kulmasoudut, taljavedot, leuanvedot, vipunostot takaolkapäille...

Oma kuppikoko on tässä muutaman viime vuoden aikana tasaisesti pienentynyt 80C:stä johonkin 80/85B:hen (ilmeisesti selkään on siis jotakin samalla tarttunut :eek: ). Mutta eipä tuo hirveästi jaksa harmittaa, kas kun leveämmät hartiat ja lantio + kapeampi vyötärö = tiimalasi, ja mitä pienemmät rinnat ovat, sitä paremmin ne (useimmiten) säilyttävät ryhtinsä ja muotonsa vuosien varrella. :)

Mulla ei kyl ite rintoihin ole se rimtalihastreeni auttanu yhtään, kasvaa vaan se rinnan yläpuolinen osa ja rinta itessään on suhteessa siihen aika snadi. Nyt varsinkin on aika järkyttävän näköistä kun myös ylävatsalihakset on kasvanu ja pullottaa. Eli rasvat on vähissä, rinnat pieninä, ylävatsat pullottaa ja rintojen yläpuolelta pullottaa. Hoh hoijaa. MUTTA täähän on ongelma vaan ilman vaatteita, vaatteet päällä asiaa ei huomaa... Mutta sellanen ongelma on, että vaikka kuppikoko on pieni, niin rinta sijaitsee tavallaan laajalla alueella (rintalihaksen ja rinnan välinen alue), eli siis kaarituen pitäisi olla suht leveä. Eli kun löytää tarpeeks leveen kaarituen, ni kupissa on tyhjää :jahas: . Onko samanlaisia ongelmia? :arvi:

ratkaisu:

Jääleidi sanoi:
Mulla ei kyl ite rintoihin ole se rimtalihastreeni auttanu yhtään, kasvaa vaan se rinnan yläpuolinen osa ja rinta itessään on suhteessa siihen aika snadi. Nyt varsinkin on aika järkyttävän näköistä kun myös ylävatsalihakset on kasvanu ja pullottaa. Eli rasvat on vähissä, rinnat pieninä, ylävatsat pullottaa ja rintojen yläpuolelta pullottaa. Hoh hoijaa. MUTTA täähän on ongelma vaan ilman vaatteita, vaatteet päällä asiaa ei huomaa... Mutta sellanen ongelma on, että vaikka kuppikoko on pieni, niin rinta sijaitsee tavallaan laajalla alueella (rintalihaksen ja rinnan välinen alue), eli siis kaarituen pitäisi olla suht leveä. Eli kun löytää tarpeeks leveen kaarituen, ni kupissa on tyhjää :jahas: . Onko samanlaisia ongelmia? :arvi:

gossardin rintsikoissa on hyvä malli. olen itsekin huomannut kuinka kuppi jää osittain tyhjäksi. ainut ongelma vaan on se, että jos ostaa kalliita rintsikoita, ja rinnat pienenee, ni minkäs teet. ei niitä voi pienentää. H & M :arvi: stä löytyy yllättävän hyvänmallisia rintsikoita.. halpoja

Jääleidi sanoi:
Mulla ei kyl ite rintoihin ole se rimtalihastreeni auttanu yhtään, kasvaa vaan se rinnan yläpuolinen osa ja rinta itessään on suhteessa siihen aika snadi...

Ei rintalihasten treenaaminen itse rintaan vaikutakaan, rinnat kun ovat RASVAkudosta, joka sitten lötköttää siinä rintaLIHASTEN päällä. :) Tai no, kai hyvin treenatut rintalihakset voivat jotenkin "ryhdistää" rintojakin, tiedä häntä...

Anyway, tuo rintojen pieneneminen rasvaprosentin alentuessa taitaa olla aika lailla henkilökohtainen juttu - toisilla pienenee paljonkin, toisilla taas sitten vähemmän/ei juuri lainkaan. Mitään "pistettä", johon rintojen pieneneminen tyssäisi/jossa se hidastuisi, ei valitettavasti taida olla olemassa.

Tarkoitukseni ei ole päteä/paasata/tjsp epämiellyttävää, mutta haluaisin silti tähän loppuun muistuttaa, että se naisellisuus, seksikkyys ja viehättävyys ei todellakaan ole rintojen koosta kiinni - ryhdikäs, itsensä kanssa sinut oleva, sopivasti sporttinen, elämästään nauttiva nainen on aina upea ilmestys, oli kuppikoko mikä tahansa! :thumbs:

Gillyanne sanoi:
Tarkoitukseni ei ole päteä/paasata/tjsp epämiellyttävää, mutta haluaisin silti tähän loppuun muistuttaa, että se naisellisuus, seksikkyys ja viehättävyys ei todellakaan ole rintojen koosta kiinni - ryhdikäs, itsensä kanssa sinut oleva, sopivasti sporttinen, elämästään nauttiva nainen on aina upea ilmestys, oli kuppikoko mikä tahansa! :thumbs:

Amen, soulsister! Nyt olen ilkeä ja kerron, että minua vähän huvitti aloittajan postaus: Mitäpä pienentyneet rinnat ovat sen rinnalla, että saa vahvan, notkean, toimivan (ja helvetin hyvännäköisen ;) ) kehon?

Uskaltaisin epäillä, että jos treenaaminen saa aikaan sen, että rinnan yläpuolella pullottaa ja pallea pullottaa, on treenissä jotain vialla. Minulla ainakin treeni on tehnyt sen optisen harhan, että rinnat ovat isommat kuin ovat, juuri rintalihasten takia (ja kai hyvän ryhdinkin.) Ja pallean pullottamiseen taas auttaa se, että opettelee hengittämään lateraalisesti: eli rintakehä leviää kunnolla sivuille ja ilma painuu keuhkojen alaosaan(kin). Ainakin Marja Putkiston kirjoissa neuvotaan tuota hengitystekniikkaa hyvin.

Ymmpärysmitan kasvun huomaa just siitä et pitää hakea uudet liivit ku vanhat käy epämukaviksi. Iitellä ei oo muuta väliä kunhan on pienet et pysyy pois tieltä eikä rupee roikkumaan. En mä silti menis tuomitsee ketjun aloittajaa tämä ei varmaan ole hänen ainoa mielenkiinnonkohde, kun johnkin on tottunut ja se häviää niin aiheuttaahan tuo reaktion.
Pitänee opetella lisää eriliikkeitä ..

Tämähän on juuri se klassinen juttu naisilla, kun paino putoaa. Ensin lähtee rinnat ja sitten vasta muualta. Jos lähtötilanne on DD niin lopputulos ei voi olla kovin pieni, mutta kun lähtötilanne on jo B, tai A niin voitte arvata mikä on lopputulos :eek:

Rintaliivien osto 85 A ei paljon naurata.. Vaatekaapissa on liian suuria (kuppikooltaan) olevia ihania pitsijuttuja ja kaupasta ei löydy sopivia, kuin toppimallisia puuvillaviritelmiä.. Musta tuntuu tuo hokema "että pienet eivät rupsahda jne." samalta, kuin "ihmisen sisin on tärkein jne." Eptätoivoista optimismia.

Vaan saavat nyt luvan välttää, kun ei parempia ole saanut. Pitää vain keskittyä olennaisimpaan; lihakseen! Se kuiten vielä kasvaa, eikä pienene.

Joo-o eivätkä hölsky haitolla..ne lihakset..

No jo on ongelmat. Itselläni oli aikoinaan jotkut 70-75 C-D rintsikat (riippui siis merkistä tms...), enkä tykännyt yhtään niistä läskitisseistä. Nyt kuppikoko on 80 A-B ja paljon paremmalta näyttää ja TUNTUU niin minun kuin miehenkin silmään! Parasta on, ettei tartte välttämättä edes rintsikoita käyttää. Useimmiten vielä koko kropan kutistuminen siinä rintojen ohella ei vaikuta kokonaisuuteen kuin positiivisesti. Kuka nyt haluaisi timmin upean kropan ja röllykkätissit?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kun ympärysmitta on treenaamalla saatu 85cm:n ei näihin mittoihin valmisteta edes sieviä saati seksikkäitä liivejä A-B kupilla, vaan ne tupataan täytettä täyteen==>näyttää C-D:ltä. Vain keskenkasvuisille, eli ympärysmitta 70-75cm valmistetaan A-B liivejä ilman ylimääräisiä täytteitä. Kun tuollaiset täytteelliset laittaa tottumaton päälleen tissit osuvat kaapin kulmiin ja ovenpieliin, kun ei arvaa varoa. :hyper:

Ikää minulla on 36 vuotta ja (maan vetovoima vaikuttaa meihin kaikkiin) niin ettei ihan viittis liiveittäkään juoksennella, tai saa jossakin vaiheessa huomata sen väistämättömän tosiasian, että kyllä ne sittenkin roikkuvat, vaikka pienet ovatkin. Jos olisinkin kahdenkymmenen asia olisi varmasti toisin, mutta kun sitä ikää tuppaa vain aina tulemaan joka vuosi lisää. Vaatekaupassa käynti kuuluu threadiin "Mikä vituttaa?" , jos ympätysmitta on hyvä, kupit ovat ilmaa täys. Tai sitten on ostettava niitä saatanan kovia topattuja liivejä, jotka hautovat jopa talvella. Tai sitten niitä pumpulitoppeja.. :rock:

Oli rinnat pienet taikka suuret, roikut tai vaikka terhakat siihen pisteeseen että nännit osoittvat yläilmoihin, ne on mitä on ja niihin on parempi vaan tottua.

Tältä palstalta olen saanut lukea todella paljon kuinka kammottavaa on olla tai olisi olla pitkä nainen ja nyt sitten luen myös täältä että isot tissitkin ovat jotain kauheata, olen itse sen käsityksen mukaan sitten ilmielävä kauhistus : korsto isolla rintavarustuksella. :D :D

Anyway, minua ei ainakaan häiritse pätkän vertaa. Toki isot tissit ovat tiellä yhdessä jos toisessa asiassa mutta en osaisi varmaan ollakaan ilman niitä, ne ovat tuossa rintamuksella sen verran monta vuotta "killuneet". Painon pudotessakaan ne eivät ole tuosta koskaan hävinneet, painoin joskus 56 kg tähän pituuteen (lähestulkoon 180 cm) ja rinnat olivat suurinpiirtein yhtä isot kuin nytkin.

Se tisuista.

Ensimmäisenä onneksi olkoon isosta ainon pudotuksesta. Muistan lukeneeni jostain, että ne paikat mihin läski kertyy ensimmäisenä, niin sieltä lähtee viimeisenä. Enpä tiedä kuinka paikkansa pitävää..
Muista vaan että pienemmässä varressa ne rinnat (vaikka pienentyneet) näyttää isommilta.

Asiasta ja asian vierestä

Huomasin vähän aikaa sitten, että minulla on rintalihakset :eek: Joskus aloittelevana treenajana sorruin rintalihasten treenaamisen väheksymiseen. Toki kaiken aikaa niitä treenasin, mutta ehkä hiukan vähemmän suhteessa selkälihaksiin (tavoitteena oli parantaa ryhtiä ja siksi panostin yläselkään). Noh, tulin sitten vähän järkiini ja aloin panostaa rintaankin ja tein piiitkään pääliikkeenä vinopenkkiä käsipainoilla. Eikös sen pitäisi käydä erityisesti rintalihaksen yläosaan? Liike sujui hyvin ja kohtalaisilla painoillakin, mutta mitään näkyvää muutosta rinnassa ei tapahtunut. MUTTA sitten päätin aloittaa ihan perinteisen penkkipunnerruksen ja se alkoi vihdoin sujua edes jotenkin. TULOS: rintalihaksen yläosassa on tapahtunut jotain! Ok, ehkä jotain on tapahtunut myös tuolla alempana, se vaan ei näin naisena kovin hyvin näy. Olen ihan ihmeissäni ja näyttää siltä, että olen taas todistanut omalla perse edellä puuhun -taktiikallani vanhan viisauden todeksi: perusliikkeet kunniaan :rock:

En ottanut penkkiä ohjelmaan rintalihasten kasvun toivossa, mutta onhan tuo pieni sivuvaikutus ihan mukava :) Eihän lihasten kasvu itse rintojen muotoa mihinkään muuta, mutta kyllä se voi mielestäni tuoda tiettyä ryhdikkyyttä - tietysti edellytyksenä on se, että treenataan monipuolisesti ja kehitystä tapahtuu kaikilla osa-alueilla, jolloin kropasta tulee kaikin puolin tasapainoinen ja ryhdikäs. Enpä ainakaan itse ole koskaan ollut näin sinut tuon rintamukseni kanssa, pienirintaisena kun on asiaa tullut joskus enemmänkin pohdittua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom