rasvasiepparit

Hellou !!
Keväällä olisi ensimmäiset kilpailut bodyfitnesissä..osaisiko joku suositella jotain "rasvanpolttaja" kapseleita, jotka tosiaan toimii...mitä minun kannattaisi alkaa käyttää. Painoa olisi pudoteltava onneksi vain sellaset neljä kiloa ja diettiä en ole vielä edes aloittanut...kiitti jo etukäteen !!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos pudotettavaa on tosiaan noin vähän, niin eipä ole tarvetta minkäänlaisille "rasvasieppaille", niinkuin Sakael tuossa myös totesi.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miltä sun kuntoa näyttää tällä hetkellä, jos pudotettavaa on noin vähän, etkä ole diettiä vielä edes aloittanut. Eli näkyykö vatsat terävinä, onko iho kuinka ohutta, onko olkapään ja hauiksen raja kuinka terävä jne.

Tiina Jylhä pudotti kymmenen kiloa Taluksen tekemää ohjelmaa noudattaen.
Hän käytti kuulema lisäksi jotain termogeeniä. Tietääkö kukaan mitä?

Huomenta !!!
Kyllä vatsat alkaa erottua ihan mukavasti..mutta rasvaa on kyllä vielä mukana.
Nyt on vielä 3 kk aikaa panostaa noihin olkapäihin ja sitä se kisatuomari minulla sanoikin, kun kysyin.
Eihän tossa ajassa ihan ihmeitä tehdä, mutta yritys ainakin on kova.. =)
Ehkä siis unohdan rasvanpolttajat ja laitan vaan aamulla lenkkarit jalkaan ja ulos !
Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille !

sportti-82 sanoi:
Huomenta !!!
Kyllä vatsat alkaa erottua ihan mukavasti..mutta rasvaa on kyllä vielä mukana.
Nyt on vielä 3 kk aikaa panostaa noihin olkapäihin ja sitä se kisatuomari minulla sanoikin, kun kysyin.
Eihän tossa ajassa ihan ihmeitä tehdä, mutta yritys ainakin on kova.. =)
Ehkä siis unohdan rasvanpolttajat ja laitan vaan aamulla lenkkarit jalkaan ja ulos !
Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille !
Tsemppiä kovasti dietille ja sitä on varmasti mukava aloitella, kun tiedossa suht lyhyt dietti. Kyllä sitä kummasti voi dietilläkin saada kehitystä aikaiseksi, etenkin jos ei tarvi mitään kitudiettiä vedellä. Ja se kuuluisa motivaatiokin laittaa puntit heilumaan salilla ihmeen tehokkaasti, vaikka ruuat vähenee ja väsy painais.

Rasvasieppari = Sieppaa lompakosta sievoisen tukun seteleitä ja nöyryttää uhriaan monin eri tavoin ;-)
Toiseen kysymykseen: termogeeni tarkoittanee näitä ECA-stackkeja, joita ainakin ulkomailla saa ihan vapaasti. Suomessa kiellettyä myydä laillsesti, jos sisältää mahuangia......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom