Yli puoli vuotta sitten painoin 91 kg. Kokoa löytyi, mutta rasvaakin oli sitten 18%. Ajattelin ruveta pistämään itseäni kesäkuntoon. Aamulenkkeilyllä, kalorien laskemisella ja HIIT:illä piti laittaa sitten rasvaa pois kehosta ja yritin pitää lihaksia ja massaa käymällä kuntosalilla ja vetämällä runsaasti päivittäin proteiinia.
Kuinka kävikään? Nyt olen 81 kg ja rasvaprosenttini on vain vähän alle 16. Solisluut paistaa, mutta rasvaa on silti. Erityisesti lantiossa on selvästi läskiä, mutta silti kylkiluut näkyy...
Eli toivoisin kuulevani pakkislaisten taistelusta massan nostamista ja rasvan kirousta vastaan. Kunpa itse keksisin miten saisin itseni 85-kiloiseksi ja samalla laskettua rasvaprosenttia...
(En jaksanut nostaa vanhoja keskusteluita aiheesta ylös)
Kuinka kävikään? Nyt olen 81 kg ja rasvaprosenttini on vain vähän alle 16. Solisluut paistaa, mutta rasvaa on silti. Erityisesti lantiossa on selvästi läskiä, mutta silti kylkiluut näkyy...
Eli toivoisin kuulevani pakkislaisten taistelusta massan nostamista ja rasvan kirousta vastaan. Kunpa itse keksisin miten saisin itseni 85-kiloiseksi ja samalla laskettua rasvaprosenttia...
(En jaksanut nostaa vanhoja keskusteluita aiheesta ylös)
. Oletko varma noista lähtölukemista?
Tuntuu, että noi laitteet vertaavat painoa ja pituutta ja sen mukaan heittävät taulukosta rasvaprosentin. Toi varsinainen mittaus vaikuttaa korkeintaan muutamia prosentteja. Mulla on joku vaaka, joka on aina näyttänyt 18-19.6% lukemia, vaikka todellisuus on pyörinyt luultavimmin 10% molemmilla puolilla.