Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin tänään mittauttamassa rasvaprosentin eräällä Helsinkiläisellä salilla. Siellä ei tehdä pihtimittuksia, vaan mitataan sellaisella sähkövirtamittarilla jonka päällä seistään paljain jaloin.
eikö tuo alle 20% jo saata häiritä normaalia hormonitoimintaa..?
Mä kyllä suhtautuisin melko kriittisesti kaikkiin noihin sähkönjohtavuuteen perustuviin menetelmiin, lähinnä siksi että kehon nestetasapaino voi heitellä aika paljonkin päivästä riippuen ja sen myötä mittauksen tuloskin.
Itselläni selkeästi kertyy enempi rasva reisiin ja perseeseen ja vatsa on aika littana ni en nyt sanois et se kohta ainakaa miulla oli tekijänä omaan rasvaprosenttiin.... Eli itse koen että yläkroppa näyttää rasvattomammalta kuin alakroppa ni tiiä sit jos pihdeil jostai reisistä mittais....No en oo mikää nero näissäkään asiossa,Kävinpä itse tuossa InBodyn (biospace) kehon koostumusanalyysissä.
Suosittelen.
Antoi todellakin realistisemman tuloksen, kuin edes pihtimittaus, johon olen tähän saakka luottanut. Pihdeillä kun mitatataan vaan tietyistä paikoista...ja kaikilla kun ei rasvat kerry esim. ojentajaan ja vatsaan..
Kävinpä itse tuossa InBodyn (biospace) kehon koostumusanalyysissä.
Antoi todellakin realistisemman tuloksen, kuin edes pihtimittaus, johon olen tähän saakka luottanut. Pihdeillä kun mitatataan vaan tietyistä paikoista...ja kaikilla kun ei rasvat kerry esim. ojentajaan ja vatsaan..
Miten voi sanoa, että antoi todellakin realistisemman tuloksen? Heittikö niin paljon? Yleensä kai inbodylla saa hitusen alemman tuloksen kuin pihdeillä. Neljän poimun pihtimittaus ON hyvä...
Mulle ja poikaystävälleni tehtiin jokunen aika sitten toi rasvaprosentin mittaus sähkövirtasysteemillä (inbody) ja mä en kyllä luota niihin tuloksiin kovin paljoakaan. Ehkä omat tulokset olikin siellä päin... kun tota rasvaa on päässyt kertymään, mutta poikaystävän rasvat oli ihan jotain muuta.
Kuukausi ennen ko. mittausta poikaystäväni oli samaisessa mittauksessa ja tässä jälkimmäisessä mittauksessa.. siis kuukauden päästä, rasvat oli 9 % enemmän kuin ensimmäisellä kerralla, mutta paino ei ollut juurikaan noussut.
Itse menin heti sen mittauksen jälkeen punnitsemaan itseni sellaiseen vanhanajan "vastapaino" vaakaan (kisavaaka), mikä pitäisi olla aikas luotettava. Niin paino oli melkein 2 kg vähemmän kuin sillä sähkövirtastydeemillä. Joten itse taidan luottaa kunnon vanhanajan pihteihin näissä hommissa.