Rasvapatti tms. möhkylä

Mulla o ollut vuosikausia pari kappaletta rasvapatteja päänahassa, eivätpä nuo paljoa hiusten alta erotu.. ainoa että kun naiset räpläävät hiuksia ni aina sama juttu, "ei kai tää oo mikään syöpä?" :D Oletan että poisto-operaatio on suunnilleen samaa luokkaa kun luomien kanssa. Multa on nyppäisty pari, operaation kesto n. pari minuuttia, puudutuksen kanssa ei tunnu tasan millekään ja parin tikin kanssa kotiin. Puntista viikon tauko ettei tikkeihin kohdistu venyttävää liikettä. Vähän luomea isommat pyöreät arvet jäi, ja alkoivat vaalenemaan vasta reilu vuosi operaation jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, on miulta ohimosta joskus skidinä poistettu tommonen, jäi semmonen pien kuoppa siihen, joskus jos jotku sattuu siihe kattoo tarkast ni kysyy et miks tossa on kuoppa, sit joutuu selittää että miksi :D mutta huomen kyl pakko varaa iaka lääkärille että sais tuon nopeesti veke, alkannu niin paljo häirittee jo.

Mä omistan neljän pienen patin jonon tossa forkussa, on niin kaunis ja särmä jono etten ajatellut käydä poistamassa. Niistä ei tosiaan ole mitään haittaa, jossain dokkarissa tosin eräskin lääkäri poisti rasvapatin ja väitti sitä alienien asettamaksi seurantalaitteeksi. Tiedä sitten.

Mulla o ollut vuosikausia pari kappaletta rasvapatteja päänahassa, eivätpä nuo paljoa hiusten alta erotu.. ainoa että kun naiset räpläävät hiuksia ni aina sama juttu, "ei kai tää oo mikään syöpä?" :D Oletan että poisto-operaatio on suunnilleen samaa luokkaa kun luomien kanssa. Multa on nyppäisty pari, operaation kesto n. pari minuuttia, puudutuksen kanssa ei tunnu tasan millekään ja parin tikin kanssa kotiin. Puntista viikon tauko ettei tikkeihin kohdistu venyttävää liikettä. Vähän luomea isommat pyöreät arvet jäi, ja alkoivat vaalenemaan vasta reilu vuosi operaation jälkeen.

Rasvapatin poisto vie aikaa viidestä minuutista tuntiin. Jotku suunnilleen hyppää syliin, kun tekee haavan. Jotku on taas niin perkeleen tiukassa, että sitä saa nylkeä ihan huolella, että irtoaa.

Tuli antibioottikuuri, viikon kestää, sano et jos viel jää patti ni sit soittaa uuden ajan ja sitte poistetaan paikallispuudutukses tuo, kattoo tän viikon et miten käy.

meikäläisellä kans noita rasvapatteja löytyy, aika paljonkin itse asiassa. muutama aika näkyvä vasemmassa forkussa, selässä pari mollukkaa ja reissä myös. taitaa olla ainakin osittain perinnöllistä, siilä äiteeltä löytyy patteja aika paljon myös. pari kertaa olen lekurille noita näyttänyt, eikä kumpikaan lääkäri nähnyt tarpeelliseksi ruveta poistamaan.

:hyper: alkaa taas näyttää paremmalta, lääkäri sano sillo et saattaa itekki puheta toi ja jos puhkee ni voi ite koittaa tyhjentää...voi tsiisus ku tullu eilisen ja tänää aamul tavaraa ulos, ei iho enää kiristä, voi jopa syödä ja hymyillä ettei satu tossa patin kohtaa, valehtelematta varmaa 1-2dl tullu tavaraa ulos tuolta :D jos vaikka pääsis kohta eroo tosta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom