Rasvanpolttajat, stackers ym...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiliraj
  • Aloitettu Aloitettu
wiliraj sanoi:
Itsellä ainankin potki komiasti jonkin aikaa. Enää vaikutusta ei "huomaa". Tosin ilman suurempaa väsymystä on pystynyt tekemään yli 100 tuntista työviikkoa. Joskus on jäänyt iltapäivällä satsi ottamatta, silloin on virrat vähissä. Lopettamaan ei pysty, pitää kohta tilata lisää. Sanoisin, että joka kruunun arvoinen tuote!
:kippis1:

Millasella annostuksella olet tuota vetänyt? Että pitääkö tilata saman tien lisää ennen kuin eka purkkikaan on tullu :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
unreal sanoi:
Supercapia ei taida saada tilattua suomesta??

Ei niin... taitaapi olla kiellettyä tavaraa.

Kukaan kokeillut CUUR:ia? ( www.cuur.com) Onkohan siitä mihinkään? Lueskelin että ohjeissakin kehotetaan liittämään runsaaseen liikuntaan ja hyvään ruokavalioon, ei siis vaikuta aivan TV-shopkamalta :/

Nyt oon parina aamuna tuota Ephedra Supercapia maistellu.
Otin vaan puolikkaan kumpanakin päivänä (+ pari cofutabsia). Minkäänlaista vaikutusta en ole huomannut, pitää varmaan jo huomenna ottaa sitten koko pilleri :evil:
Josko sitten vähän potkasis.
No, tänä aamuna kuivasi kyllä suuta normaalia enemmän, kun pyöräilin duuniin. Sen kyllä taidan laittaa kankkusen piikkiin :kippis1:

Sain purkin käsiini kyseistä tuotetta. Yksi supercap ja pari cofutabua tyhjään mahaan ennen aamupyöräilyä ei tuntunut potkivan. Pitänee vissiin kokeilla tupla-annostuksella...

Twinlabin Ripped Fuel on ainakin oman kokemuksen perusteella toiminut todella hyvin,otin yhden kapselin tuota ja Chromic Fuelia ja kyllä potki...
Ainakin näin pieneen mieheen,joka juo muutenkin kahvia.

Endoterminen vaikutus takasi todella ainakin sen,että hiki irtoaa kyllä "kohtalaisen" reiluun tahtiin. Salilla jaksoi olla huomattavasti pidempään ja raudan lisääminen tuntui helpommalta.
Tukun myyjä sanoi että jos kolme kapselia ottaa päivässä nii silloin ei nukuta(maksimi annostusohje purkissa 6 kapselia).

*L-Fenylialaniinia
*Voimakasta Guaranaa,standartisoitu 22% kofeiiniksi "Dont...Stop."-ATB :hyper:
*L-Karnitiinia
*Kromia

Minkälaisia kokemuksia teillä on ko tuotteen kanssa? Onko rahan hukkaa, vai joka pennin arvoinen tuote dieettiä ajatellen?
Olen vähän tätä kattellut ja ehkäpä aatellut kokeilla. On vaan aika kallista, niin en ihan suorilta viitsi ostaa.:nolo:

Itseänikin kiinnostaisi kovasti ihmisten kokemukset tuosta Ripped Fuelista. Juurikin se, että kuinka paljon auttaa dietin yhteydessä? Vai onko lähinnä henkistätukea tarjoava.

Itse olen aikeissa hankkia Twinlabin Ripped fuelia dietille.

Itseänikin kiinnostaisi kovasti ihmisten kokemukset tuosta Ripped Fuelista. Juurikin se, että kuinka paljon auttaa dietin yhteydessä? Vai onko lähinnä henkistätukea tarjoava.

Muistaakseni pari vuotta sitten esitetyssä 4D dokkarissa "Testosterone boys"tai mikä nyt olikaan... niin yksi näistä body hemmoista kehui kovasti juuri ripped fuelia.Vai muistanko nyt ihan väärin?

Mä olen tässä kanssa ajatellut dieetille. Kun on reilun vuoden massakausi ny lopuillaan, haluisin saada niitä lihaksia vähäsen enempi esille. oon ajatellu jotai sellasta lääkettä, että ei tarttis hirveesti pelkää sitä että lihaksia lähtee dieetillä. yks vaihtoehto ois Cla + strong.. ja oon kanssa miettiny tota C4... onko kokemuksia? kannattaako käyttää, vai viekö kaikki lihakset dieetillä?

No entäs nuo c4 valmisteet, niitä näytetään mainostavan paljon?
Kellään kokemuksia?

IMHO ihan OK. En tosin ole niitä ateriankorvikkeita tai sitä juomaa testannut mutt anoi tabut pelaa siinä missä muutkin vastaavat. Tosin ei niistä ole paskankaan hyötyä jos et lisää aerobista ja/tai tiputa kaloreita.

Itse olen aikeissa hankkia Twinlabin Ripped fuelia dietille.
Muistaakseni pari vuotta sitten esitetyssä 4D dokkarissa "Testosterone boys"tai mikä nyt olikaan... niin yksi näistä body hemmoista kehui kovasti juuri ripped fuelia.Vai muistanko nyt ihan väärin?

Ettei olisi ollut sitä vanhaa versiota joka sisälsi ma huangia...?

Itse ostin pari viikkoa sitten CLA+:aa, ihan sen takia koska olen niin skeptinen näiden "polttaa rasvaa nopeasti" -aineiden kanssa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom