Rasva%

Ikä
42
Mahtaako olla mahdollista kolmessa, neljassa kuukaudessa tiputtaa rasvaprosentti 12% TO 8%.. Elikk's matemaattisesti 12% on 10,3 kg
8% 6,9 kg.. eli tiputettavaa on siis 3,4 kiloo rasvana..
Onko paha vai mahdoton?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
erkjetter sanoi:
onnistuu kuukaudessa hyvin.

en usko että nyt ihan kuukaudessa onnistuu mutta tossa 3-4kk:ssa pitäisi onnistua

Juukeri sanoi:
en usko että nyt ihan kuukaudessa onnistuu mutta tossa 3-4kk:ssa pitäisi onnistua

ai mitä? 3.4kg rasvaa tippuu kyllä kuukaudessa, jos tuhlaatte 4kk 3.4kg:n pudottamiseen niin aika poropeukaloita saatte olla.

erkjetter sanoi:
ai mitä? 3.4kg rasvaa tippuu kyllä kuukaudessa, jos tuhlaatte 4kk 3.4kg:n pudottamiseen niin aika poropeukaloita saatte olla.

Painoahan saa tippumaan helposti mutta nyt olikin kyse puhtaasta rasvan vähentämisestä. Jos puhdasta rasvaa halutaan hävittää tuon verran niin paino tulee tippumaan paljon enemmän.

Temp Human sanoi:
Painoahan saa tippumaan helposti mutta nyt olikin kyse puhtaasta rasvan vähentämisestä. Jos puhdasta rasvaa halutaan hävittää tuon verran niin paino tulee tippumaan paljon enemmän.

ei oteta nesteitä huomioon koska ne lähtee alussa ja tulee lopetuksen jälkeen takaisin. jos rasvat on 12% niin 0.5-0.7kg/viikko RASVAA on ihan realistista pienellä lihasmassan menetyksellä. kuiteskin jos kyse on 3.4kg:stä niin ei tarvii ikuisuuksia dietillä olla. kyllä silti saa aika tunari olla jos 3.4kg:n karsimiseen rasvasta menee 4kk.

Ei voi ihan noin suoraan ajatella. Esim itse oon tuo 4 kiloa saanut rasvaa yhdessa kuukaudessa pois. Taman jalkeen homma hidastu aika perkeleesti. Itsella se johtu siita etta rasvat siina vaiheessa meni alle 10%.
Tama on aika tyyppikohtaista, esim 12% - 10% tipahtaa nopeasti, mutta 10 - 8% ei enaa olekkaan sama juttu.

Jos joku haluaa kaivaa viela lukuja jostakin. Esim paljonko energiaa yhdesta raskilosta voi siirtya paivassa tunnissa ?
taa on mutua mutta oliko se jotain 70kcal / paiva / kgrasvaa ?
Tama siis tukee vaittamaa mita enemman rasvakiloja sita nopeammin niita saa alaspain.
Heittakaapa kommenttia onko tassa mitaan jarkea, talla tavalla oon itseleni selittany noiden viimesten kilojen lahtemisen hitautta.

Mittailetteko rasva%n minkälaisilla laitteilla? Pitäisi joku hommata, jotenkin en jaksa täysin luottaa emännän €marketista ostettuun 29€ maksaneeseen vaakaan.

Ite tiputtelin viime kesänä 6 viikossa 21,3% -> 16,4%, painona pudotus oli -7,5kg. Rasvat mitattiin pihdeillä. Mulla ainakin noi vaa'at heittää pihtien lukemasta suuntaan ja toiseen, Omron alakanttiin, sellainen henkilövaakatyylinen puolestaan yläkanttiin. Mutta eihän sitä tiedä, mikä noista on se absoluuttinen arvo... joskaan sillä ei ole mulle edes väliä, vaan kiristellessä se muutos merkkaa.

Mietin tuollaisen vaa'an hankkimista itsekin. Pari kysymystä:

- Heittääkö ne miten paljon esim. pihdeillä mitatusta "oikeasta" prosentista? Yksi prosentti vai viisi?
- Onko heitto aina about sama samalla vaalla, vai onko ihan satunnaista?
- Onko mallilla / hinnalla / valmistajalla väliä?
- Muuttuuko rasvaprosentti tasaisemmin kun paino dietatessa?

Voisi olla ihan hyvä hankinta. Vaaka näyttää vain painon, kun haluaisi säilyttää lihat ja polttaa rasvaa. Peili taas valehtelee mulle ;)

erkjetter sanoi:
ei oteta nesteitä huomioon koska ne lähtee alussa ja tulee lopetuksen jälkeen takaisin. jos rasvat on 12% niin 0.5-0.7kg/viikko RASVAA on ihan realistista pienellä lihasmassan menetyksellä. kuiteskin jos kyse on 3.4kg:stä niin ei tarvii ikuisuuksia dietillä olla. kyllä silti saa aika tunari olla jos 3.4kg:n karsimiseen rasvasta menee 4kk.

tuollahan oli aikana 3-4kk:tta, jonka aikana tämä pitäisi onnistua ilman suurempia ponnisteluja. mutta ensimmäisen kuukauden aikana 3.4kg PELKKÄÄ rasvaa saattaa olla aika hankala paikka. ymmärsit tuon mun viestin väärin. totesin että pennsylvanian antamalla aikavälillä sen tulisi onnistua, en sanonut että tuhlaan 4 kuukautta 3-4kg:n rasvanpolttoon

pennsylvania sanoi:
Elikk's matemaattisesti 12% on 10,3 kg
8% 6,9 kg.. eli tiputettavaa on siis 3,4 kiloo rasvana..
Onko paha vai mahdoton?
[NUSNUS]
Tässä on taidettu unohtaa aikas tärkeä osa tuossa pudotettavan painon määrässä...
Eihän tuota 8% lasketa siitä lähtöpainosta vaan loppupainosta...

aloitusrasvat:
12% * 85kg = 10,2 kg

rasvaton paino:
88% * 85kg = 74,8kg

uusi paino:
74,8 / 0,92 = 81,3

74,8 X
----- = -----
0,92 1

rasvaa uudessa painossa:
0,08 * 81,3 = 6,5kg

rasvan pudotus:
10,2kg - 6,5kg = 3,7kg

[/NUSNUS]

3-4 kk riittää TODELLA hyvin. vähän vaa jaksaa aerobiaa ja syömiset kohillee ni eij mitää ongelmia.

Tämä saattaa nyt olla :offtopic: , mutta millaisella mittarilla mittaatte rasvaprosentin? Olen mitannut kolmella eri suorin käsin pidettävällä, mangneettivirran avulla toimivalla mittarilla. Kahdella kerralla se on näyttänyt n.17%, ja nyt eilen messuilla tulokseksi tuli 26% :eek: :itku:. Mittaaja sanoi kyllä poikaystävälleni, ettei tuo kapistus ota lihasmassaa huomioon. Mutta jos se ei ota lihasmassaa huomioon, mikä ihmeen rasvaprossamittari se on??

Mulla paino pyörii 62 kieppeillä ja pituutta on 166, mutta lihasta löytyy ja ylimmät palikat näkyy massusta. Poikaystävä sanoi voivansa lyödä vaikka vetoa, et mun rasvaprossa ois alle 20..

Pihdeillä olen itse muutaman kerran mittaillu ja suht tarkat tulokset tuli näin amatöörinkin säätäessä. Itselläni ei tosin pihtejä ole, kun ei Suomesta oikein mistään tunnu saavan.

Olisko tämmöiset mistään kotoisin, jos sais tilattua:

fattrack_pro_product.jpg

Jos oikeasti toimii, niin olis varmaan aika kätevä mittailla tollaisella. Kaksikätisenä on joskus hiukan hankalaa operoida pihtejä ja puristella laardia.

Ei noilla sähkömittareilla tee muuten mitään. Riippuu aika paljon erinäisistä asioista, kuten esim. kehon nestemäärästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom