Rastat

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
En löytänyt moista keskustelua.

Kokemuksia rastoista, lähinnä esim tekotapa. On ilmeisesti parikin erilaista.

-Haiseeko ne
-Saunominen
-Peseminen

yms, mitä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puhut ilmeisesti hiuksista elikkäs dreadlockeista, rasta on vähän jotain muuta noin niinkun tarkalleen ottaen.

Haisee jos ei pese, ei vaikuta saunaan mitenkään, pestä voi aika normisti, ei kauheesti vaan pöyhi, eli kaataa jotain saippuan tapasta päähän ja huuhtoo veks. Eikä pese ihan päivittäin...

Jotkut vääntää mehiläisvahaa niihin, jolla ne saa näyttämään paremmalta (=kireemmältä) ja varsinkin jos ne on tehty terveisiin (hyvälaatuisiin) hiuksiin ne saa pysymään paremmin. Ne tulee siitä myös tahmeaksi, joten saa "solmittua" lyhyetkin kivasti... Mä vedin aina otsalta yhteen nippuun ne tuonne päälaelle kun ärsytti niiden heiluminen tuossa edessä.

Kannattaa ehkä tuhota blondaamalla sitä omaa hiusta (ja värjätä takas omaan väriin) jos haluaa että ne yksittäiset lockit pysyy kiinni paremmin.

Enkä oikeasti tiedä tästäkään aiheesta mitään. Joskus pimeällä 90-luvulla oli sellaset. Sattu sikana kun tekivät. Musta mies tupeeras kammalla. Letti ei ollu pitkä ja silti kesti 12h kun halusin sellasia tosi ohuita.

Kivathan ne on kun ei tarvii kammata, mutta kalju tai siili on siihen tarkotukseen helpompi.

edit: lol, ehkä mä käyn duunamassa taas joskus sellaset, nyt kun 15 tauon jälkeen väännätin noita ghettoraitojakin. :D

Meikäläisellä oli rastat 2 vuotta.

Ne ei haise. Pesin niitä mäntysuovalla. Itse hiuksiahan siinä ei juuri pestä mutta päänahka on hyvä pitää puhtaana. Parin päivän välein pyörittelin niihin mehiläisvahaa, jonka tarkoitus oli pitää rastat paremmin kasassa, eli ei rupea hiukset harottamaan niin pahasti. Ja se vaha tuoksukin hyvälle. Saunomisen kanssa ei mitään ongelmia. Ainut huonopuoli oli se että rastojen kuivattelu vei sitte aikaa koska ne imi itseensä kosteutta. Mutta meikä diggaili ja meinaan vielä joku kaunispäivä ottaa uudelleenkin ;)
edit. typot

Pakkis on ehkä huonoin foorumi kysyä rastoista yleisen "kalju on kaunista" mielipiteen takia, mutta vastataas nyt kuitenkin.
Ei ne rastat miltää haise jos niitä muistaa pestä. Toi ettei niitä sais pestä tarkottaa lähinnä ettei niihin kannata laittaa hoitoainetta tai muuta vastaavaa liukastavaa ainetta. Ja saa niihin jopa koskea pesun aikana että ei sun pää siitä räjähdä vaikka hierotkin sitä pesuainetta päähän. Mäntysuopa ihan jeppe aine tohon tarkotukseen. Kyllä muutkin pesuaineet käy, ei ainakaan mun rastat siitä miksikään mennyt vaikka normi shampoota käytin.
Sit kannattaa punnita haluutko varmasti tuhlata aimo annoksen rahaa parturiin joka tekee sulle rastat, vai selvitätkö miten ne saa tehtyä itse (eli kaveri) ilman esim. permanentti aineita? Yhtä kauan kummallakin konstilla menee, toinen vaan on kalliimpi + rankempi hiuksille.

edit.
Niin, eihän ne tr00 Jamaica rastafaritkaan paljoo mieti onko ne saunassa (okei, eihän siellä saunoja ole, mutta 30- 40 astetta melkeen jokapäivä ulkona ja kyllä jopa tummaihoiset hikoilee :P ).
Tarkoitan vaan sanoa ettei rastojen hoito aivan avaruustiedettä ole :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom