Ennen raskautta oli mukavasti lihaksia ja muutenkin olin kroppaani tyytyväinen.Uhosin että salilla käyn viimeiseen asti.JA PAH.. Eipäs se niinvain onnistunutkaan,hyvinkin hissukseen piti raskausaika ottaa.Kuin myös toipuminen oli hidasta.Eli kato kävi lihaksissa.Nyt on mennyt vuosi ja salille olen paluuta tehnyt.Tosiasia vaan on etten vielä ainakaan pääse niin usein kun ennen.Yrittänyt olen että pääsisin ainakin 2krt viikossa.
Apua ja neuvoja kaipaisin mahdollisimman "tehokkaasta" treenistä että noin vähällä harjoittelulla saisin lihakseni takaisin.JA muutamat lisäkilotkaan ei olisi pahitteeksi:D (kilot siis minuun..miksei myös puntteihin)
Ennen sain kehuja..nyt kaikki surkuttelevat laihuuttani ja kutistumistani.Minä itse tietenkin eniten.Joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Apua ja neuvoja kaipaisin mahdollisimman "tehokkaasta" treenistä että noin vähällä harjoittelulla saisin lihakseni takaisin.JA muutamat lisäkilotkaan ei olisi pahitteeksi:D (kilot siis minuun..miksei myös puntteihin)
Ennen sain kehuja..nyt kaikki surkuttelevat laihuuttani ja kutistumistani.Minä itse tietenkin eniten.Joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.