Raskauden jälkeen lihakset ja kilot hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ennen raskautta oli mukavasti lihaksia ja muutenkin olin kroppaani tyytyväinen.Uhosin että salilla käyn viimeiseen asti.JA PAH.. Eipäs se niinvain onnistunutkaan,hyvinkin hissukseen piti raskausaika ottaa.Kuin myös toipuminen oli hidasta.Eli kato kävi lihaksissa.Nyt on mennyt vuosi ja salille olen paluuta tehnyt.Tosiasia vaan on etten vielä ainakaan pääse niin usein kun ennen.Yrittänyt olen että pääsisin ainakin 2krt viikossa.
Apua ja neuvoja kaipaisin mahdollisimman "tehokkaasta" treenistä että noin vähällä harjoittelulla saisin lihakseni takaisin.JA muutamat lisäkilotkaan ei olisi pahitteeksi:D (kilot siis minuun..miksei myös puntteihin)
Ennen sain kehuja..nyt kaikki surkuttelevat laihuuttani ja kutistumistani.Minä itse tietenkin eniten.Joten kaikki vinkit ovat tervetulleita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos muutaman kerran viikossa pääset salilla käymään, suosittelisin ehdottomasti jonkinlaista kahteen jaettua ohjelmaa tai sitten koko kroppa kerralla, joita löydät kätevästi tuosta mimmien treeniohjelmat -thredistä. Valjastat ukon vahtimaan toukkaa ja pistät hien virtaamaan:D pyrit ensin käymään sen kaksi kertaa ja lisäät kertoja sitten siitä. Välillä voit haukata happea vaunujen kanssa reippaalla tahdilla,niinkun jo varmaan teetkin. Semmonen kolme-neljä kertaa salilla viikossa voisi olla tavoitteena ja sitten tietenkin syöt puhtaasti, mutta runsaasti, onko ruokapuoli miten hallinnassa?Meinaan ainakin meillä, tahtoo neiti olla sen verta vaativa noissa ruoka-asioissa, että saa kyllä omat puolensa pitää, jos aikoo syödä tyyliin ikinä:D Itse pääsin ja kykenin palaamaan salille jo hetimiten synnytyksen jälkeen ja nyt puolivuotta on kulunut ja treenit kulkevat paremmin kuin ikinä. Kehitystä on tullut joka osa-alueella ja vanhat tulokset on joutanu hiiteen, ne on korvattu uusilla kovemmilla:whip: Joten kyllä ne lihakset sieltä vielä löytyy ja palautuu, kun tekee lujasti töitä sen eteen ja en voi kyllä tässä yhteydessä korostaa riittävän ravinnon saannin merkitystä.

Juu ehkä semmonen "nopeasti kuntoon" satsi ois ihan hyvä. Itekkin aattelin näin olkapäätähyksen jälkeen salille palaavana vetää hst-ohjelman läpi. Ite lähdin alle 6 viikkoa sektioista salille, tyttöset tottuivat lapsiparkin elämään hyvissä ajoin ;) Ja itse asiassa raskaus ja raskauden jälkeinen aika on otollisia aikoja kehittyä, kannattaa käyttää hyväksi :thumbs:

Spitium sanoi:
Ja itse asiassa raskaus ja raskauden jälkeinen aika on otollisia aikoja kehittyä, kannattaa käyttää hyväksi :thumbs:
On huomattu, ja en olis kyllä uskonu kuinka nopeasti kroppa kuitenkin palautuu, on se meinaan kohtuullisen suuri muutos elimistölle toi raskaus.

Ja itse asiassa raskaus ja raskauden jälkeinen aika on otollisia aikoja kehittyä, kannattaa käyttää hyväksi :thumbs:[/QUOTE]

Juu-u mutta kun juuri sanottua minä en pystynyt raskauden aikana enkä lähimaillekkaan heti jälkeen salilla käymaan.
Syömiset kyllä retuperällä ja pahasti,siitä tietty pitäisi aloittaa.Kumpikohan tyyli sitten olisikaan parempi treenata:koko kroppa kerralla vai kahteen osaan jaettuna? Nyt olen treenannut koko kropan,ja siis kahdesti viikossa.Välillä vaan yhdesti:( Töiden jälkeen kun on lapsen kanssa vaan muutama tunti yhdessäoloa ennen unia,niin monesti en vaan raaski lähtä minnekkään.
10 kg tippunut paino siitä mitä oli ennen raskautta.Missä mun pylly??snif

Hemina sanoi:
Kumpikohan tyyli sitten olisikaan parempi treenata:koko kroppa kerralla vai kahteen osaan jaettuna?

No jos käyt salilla vain kerran tai kaksi viikossa niin mielestäni kannattaa treenata koko kroppa kerralla, muuten tulee turhan pitkät tauot lihasryhmille. Toki jos kaksi kertaa osuu peräkkäisille päiville, kannattaa jakaa kroppa kahteen osaan.

Varmaankin koko kroppa kerralla olisi näin aluksi paras jako, niin jos tuleekin käytyä vaan kerran, niin onpahan sitten käyty kaikki lihasryhmät läpi, vaikka suosittelisin kyllä sitä paria kertaa näin aluksi. Ymmärrän vaan, kun itsellänikin pikku neiti täällä kotona on, että kaiken ajan tahtoisi oman nyytin kanssa viettää:haart: Me ollaankin ratkaistu asiaa niin, että mulla on nyt toistaiseksi ainakin, pikku neiti joskus mukana treeneissä, vielä nyt kun viihtyy paikoillaan.

Ei puhettakaan että meidän vipeltäjän kanssa salille.
Koko kroppa kerralla siis..entäs syömiset? Pitäisköhän mun ottaa kunnon lihotuskuuri:) Töissä emännät meinasi saada sätkyn kun puhelin siinä että kohta mä aloitan kunnon syömingit että saan painoa lisää.Heh Heh yleensä taitaa olla toisinpäin.Niin ja se on mun kohdalla helpompi sanoa kun tehdä se painon nostatus.

Laita tänne sun normaalisyömiset, niin helpompi kattoo miten niitä olis paras muokkailla ja mitä sinne olis järkevää lisätä:)

Zone-sarja -42%
Köh..No jos olis esim päivä kun menen aamuvuoroon
05.30 puuro...tai pari leipää kinkulla ja juustolla kahvin kera
09.00 yleensä joku hedelmä
11-12 lounas mitä milloinkin.maksalaatikkoa tai esim apetit annos pakkasesta.
14.00 kahvit pullan:nolo: tai leivän kanssa..
17.00 lämmin ruoka kotona.viimeksi makaronilaatikko
iltapalaksi leipää tai jotain..

Eipä muuten hääpiltä näytä näin kirjoitettuna...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hemina sanoi:
Köh..No jos olis esim päivä kun menen aamuvuoroon
05.30 puuro...tai pari leipää kinkulla ja juustolla kahvin kera
09.00 yleensä joku hedelmä
11-12 lounas mitä milloinkin.maksalaatikkoa tai esim apetit annos pakkasesta.
14.00 kahvit pullan:nolo: tai leivän kanssa..
17.00 lämmin ruoka kotona.viimeksi makaronilaatikko
iltapalaksi leipää tai jotain..

Eipä muuten hääpiltä näytä näin kirjoitettuna...

Tähänhän vois lisätä vaikka seuraavia:

aamupuuron kaveriks purkki raejuustoa tai sitten puuron lisäksi leipä kinkulla tms.
Yheksän hedelmän kaveriks vaikkapa proteiinidrinkki tai patukka ja lounaalla jälkiruuaksi purkki rahkaa ja ananasta. Päivällisellä lämpimän ruuan lisäksi jälleen proteiinia:D (leikkeleitä,raejuustoa,rahkajälkkäri, proteiinidrinksu tms.) ja iltapalaksi proteiini-rasvapitoista purtavaa esim.munakas tonnikalasta, johon loraus öljyä kaveriksi tai muu vastaava omien mieltymysten mukaan. Ja muutenkin rasvansaannista kannattaa huolehtia. Tässäpä nyt muutama esimerkki miten saat lisättyä helposti tuota energiansaantiasi.

Kiitos vinkeistä! Enhän mä näköjään ihan pihalla olekkaan:D ...jotain tuollaista muutosta olin vähän ajatellutkin.Alussa varmaan vaan on totuttelemista isontuneeseen ruokamäärään. Saisin vaan itseni niin jämyksi etten alkaisi lipsumaan..Helposti kiireessä "unohtaa"syödä.Tietty jos aina olisi esim protskupatukkaa laukussa niin olisi ainakin nopeaa syötävää välipalaksi.

-neiti- taitaa olla aamuihmisiä,kun aina aikaisin kirjoittelee:)

Vielä yritän jatkaa aiheesta
Luin juuri treeni ja ravinto osiósta Mass Blasstista..meniköhän oikein..
Olisikohan siitä minulle apua? Kun tarkoituksena tosiaan olisi saada lisää lihaa luiden päälle. Jos ottaisi sen käyttöön lähinnä välipalaksi ja palautusjuomaksi. Nyt käytössä ainoastaan whey3.Joka ei palautusjuomana ole paras ilman lisä- hiilareita.
Viestit ainakin olivat aika vakuuttavia kyseisestä tuotteesta,eikä vähiten maun vuoksi.

Hemina sanoi:
Vielä yritän jatkaa aiheesta
Luin juuri treeni ja ravinto osiósta Mass Blasstista..meniköhän oikein..
Olisikohan siitä minulle apua? Kun tarkoituksena tosiaan olisi saada lisää lihaa luiden päälle. Jos ottaisi sen käyttöön lähinnä välipalaksi ja palautusjuomaksi. Nyt käytössä ainoastaan whey3.Joka ei palautusjuomana ole paras ilman lisä- hiilareita.
Viestit ainakin olivat aika vakuuttavia kyseisestä tuotteesta,eikä vähiten maun vuoksi.
Vois äkkiseltään kuvitella, että välipalaksi jne. olisi oikein hyvä valinta, muutenkin ehkä juomalla on helpompi lisätä energiansaantiaan, jos on muutenkin huono ruokahalu(itselle täysin tuntematon asia:D ), joten käyttöön vaan. Ja kyllähän tässä pakostakin tulee aamuihmiseksi, kun tuo pikku neiti on pirtsakkana useimmiten jo ennen seiskaa, vaikka kyllä minä muutenkin tykkään herätä ajoissa:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom