Raskaat piinnistykset...

Ikä
41
Tulipa tässä mieleen että minkälaisia seuraamuksia teillä on ollut raskaista suorituksista...
Esimerkiksi...
-ammattikoulussa joitain vuosia sitten kammettiin parin kaverin kanssa kilpaa parimetristä koivunrunkoa pystyyn...
Tästä seurasi äänen käheytyminen tai pikemminkin melkein äänen lähtö muutamaks päivää... :)

Tässä eräänä päivänä jäin autolla jumiin metsätielle ja jouduin avittamaan hieman massalla sitä liikkeelle nokasta työntämällä...
Kun olin kävelemässä takaisin autoon niin näkökentässä oli vähän aikaa ihmeellisiä välkkyviä pilkkuja joka kait oli seuraamusta paineesta ja tätä on sattunut ennenkin...
Ikinä en ole punttien kanssa saanut mitään vastaavia aikaiseksi enkä tietenkään haluaisikaan... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaiveli82 sanoi:
Kun olin kävelemässä takaisin autoon niin näkökentässä oli vähän aikaa ihmeellisiä välkkyviä pilkkuja joka kait oli seuraamusta paineesta ja tätä on sattunut ennenkin...

Ainahan maailma muuttuu strobohelvetiksi maastavetoykkösessä. Itsellä menee samalla myös ääni käheäksi loppupäiväksi.

Kerran kävi myös kyykyssä hassusti kun torvet pukkaantui pihalle punaisten kyykkytrikoiden läpi. Laitanko kuvan? :jahas:

Jotkut saa pinnistyksestä jopa lapsia, minä olen saanut vain rikkinäiset housut... :itku:

raskaasta pinnistyksestä tuli mieleen että kova suonenveto jalassa kesken petipuuhien on aika rasittavaa :P

kaiveli82 sanoi:
Tulipa tässä mieleen että minkälaisia seuraamuksia teillä on ollut raskaista suorituksista...
Esimerkiksi...
-ammattikoulussa joitain vuosia sitten kammettiin parin kaverin kanssa kilpaa parimetristä koivunrunkoa pystyyn...
Tästä seurasi äänen käheytyminen tai pikemminkin melkein äänen lähtö muutamaks päivää... :)

Tässä eräänä päivänä jäin autolla jumiin metsätielle ja jouduin avittamaan hieman massalla sitä liikkeelle nokasta työntämällä...
Ikinä en ole punttien kanssa saanut mitään vastaavia aikaiseksi enkä tietenkään haluaisikaan... :D
Saatiin kaverin kans pari vuotta sitten kuningas idea et ruvetaan pelaan rugbya eli aussi futista..jepjep...ja eikä siitä mitään ymmärtäny koko pelistä mut se valkku laitto mut semmoiseen "muuriin"mikä tehdään välillä ja sit työnnetään sitä vastajoukkuetta päät vastakkain.Idea siinä on se et otetaan oman jengin olkapäistä kiinni ja yritetään painaa sitä vastajoukkuetta ja samalla pitää niskalla "nostaa"sitä vastapuolen kaveria(witun vaikee selittää) mut meikäläinen veteli ihan onnessaan ja ei perkele seuraavana päivänä pää ei kääntynyt mihinkään..eikä kyllä koko viikkoon.Syödäkkin piti niin et piti toista kättä pitää leuan alla ku ei pysyny pää ylhäällä...kiva harrastus mut jäi siihen..heh

Ajattelin pitkään, että mikä ihmeen piinnistys, mutta selvisi sitten, että pinnistyshän se oli :)

Vihaisena olen nostanut vaikka mitä. Esim. olin kellarikomerossa, jossa joku oli fiksusti kasannut kaikki päällekkäin ja päällimmäisenä oli ihan hervoton laatikko, joka oli iso ja painava.

Päätin vähän siirtää sitä, jotta pääsen sinne taakse, mutta eikös sieltä sitten tippunut vaikka mitä alas. Oli kiire ja otti päähän, joten nostin sitten rivakasti sen laatikon ylös ja sitten vielä 19" näytön siirsin toiseen paikkaan.

Normaalisti en olisi jaksanut liikuttaa sitä laatikkoa yhtään ja 19" näyttökin painaa hieman liikaa mun voimille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom