SUPERCARB 1kg -40%

rannetuet

Kaipaisin kokemuksia nimenomaan naisilta, että mitkä rannetuet olisi paras hankinta? Mulla on aina ollut ongelmia ranteiden kanssa, heikot nivelet ja kipeytyy helposti, esim. tenniksen peluu ei onnistu ollenkaan.. Mulla oli Fastin normaalit tuet Prismasta, mutta ensinnäkin niistä kului tosi nopeasti ne tarrat käyttökelvottomiksi, n. puolessa vuodessa ja toisekseen ne oli jotenkin ehkä liian leveät, sopinee paremmin miehen käsiin? Mikä olis tukeva ja istuva tuki?
Vinkkejä siis pliis!:dance:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Titan THP 60cm.
On kyllä leveät ja varmuudella käy miehillekin. Tosi jämäkät, mutta tekee sen mikä rannetukien kuuluukin.
Mulla olleet nämä reilun vuoden eikä ole tarrat kuluneet mitenkään.

Istuvat kyllä, vaatii vain hetken totuttelun, ovat sen verran jämäkät.

Kiitos vinkeistä, mietin itse tota Titanin Red Deviliä. Osaako kukaan sanoa mitä noista Titanin jäykkyysasteista vastaa toi Fastin perustuki (musta punaisilla raidoilla)?

Mulla on Gaspin keltaraidalliset ja oon kyl tykänny pirusti :)

Samma här. Toimii niinku pitääkin! Nivelvaivanen kun itekin oon (syystä tai toisesta), niin omasta kokemuksesta voin sanoa, että nuo Gaspin siteet pitää ranteet tukevasti oikeanlaisessa asennossa, jonka ansiosta pystyn reenaamaan huoletta ilman kipuja.
Kävin mutkan Leader-shopissa, niin myyjä iski nuo kouraan kokeiltavaksi. Hyvin on myös itellä toiminu, eli ei oo marmattamista noiden osalta. :)

Mulla kans Gaspin keltamustaraidalliset! Olleet jo monta vuotta käytössä ja edelleen ihan ehjät ja toimivat kaikin puolin :)

Mulla on BadBoy:n mustat tarroilla,taisin ostaa UFS:ältä viime keväänä. Saa sopivan kireelle ja napakan tuen, oon ollu tyytyväinen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itellä nykyään käytössä ne Branch Warren versiot noista suosituista gaspin keltamustista.. Paremmat tarrat ja vähän pidemmät taitavat olla, parempia ei oo kuitenkaan vastaan tullu.

Suositut

Back
Ylös Bottom