Moi! Elikkäs olen 17 vuotias poika ja olen harrastanut kuntosalia vuoden verran. minulla on ollut ranteen kanssa ongelmia jo aikaisemminkin. Viime vuoden alussa ranteeni kipeytyi kuntosalilla ja lopetin heti. Pidin 2 kuukauden tauon ja pääsin vaivasta. Mutta vaiva palasi joulukuussa. Jatkoin treenaamista tammikuuhun asti kunnes lopetin, koska ranne oli niin kipeä etten pystynyt treemaanaan. Sitten vielä huipuksi vedin kipeällä kädellä 140kg ylätaljaa ja siihen lopetin oikeasti! (se sattui). sitten oli vielä raskasta työtä helmikuuhun asti jossa jouduin kantamaan painavia taakkoja. Eli rasitin kipeää rannettani 2 kuukautta, jonka jälkeen en ole rasittanut rannettani yhtään, mutta se on kipeä silti. Olen käynyt lääkärissä, hän määräsi minulle viikon buranakuurin, käsi tuli hetkellisesti paremmaksi, mutta heti kun kuuri loppui niin kivut palasivat. Palasin lääkäriin joka lähetti minut röntgenkuviin. sieltä ei löytynyt mitään. Kävin myös fysioterapeutilla jonka kuntoutusohjelmasta käteni tuli vain entsistä kipeämmäksi joten lopetin sen. Sain myös kortisonipiikin. Ranteeni tuli hieman paremmaksi mutta on silti vielä kipeä. Kävin reumakokeissa mutta mitään ei löytynyt. Olen käyttänyt voltaren emulgen voidetta ja pitänyt kylmässä ja hieronut. Mikään ei tunnu auttavan. Käsi olisi pakko saada kuntoon, alan jo masentua, kuntosali on erittäin iso osa elämääni ja vapaa-aikani ilo! Lääkäri ei suostu päästämään minua magneettikuviin tai erikoislääkärille. Kiitos laman? Kiitos erittäin paljon kaikille ketkä viitsivät lukea tämän tekstin ja yrittävät auttaa minua!