Rankemmat vatsalihakset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens, oon miettiny että miten sais treeneissä vedettyä vatsalihaksia lisäpaino tyyliin, kaikillehan ei tietenkään painoja kun ei oo nii mitenhän toi onnistuis parin kans?

kaikillehan ei tietenkään painoja kun ei oo nii mitenhän toi onnistuis parin kans?

kaikillehan ei tietenkään painoja ei oo

kaikillehan ei painoja ei oo

ei painoja ei oo

ei ei oo

YouFail.jpg

MUTTA AION OLLA MYÖS ASIALLINEN ja sanoa että

1. Koita jandoja (istumaannousuja maassa ILMAN TUKEA siten että pidät vaikka pyyhettä pohkeitten ja takareisien välissä, joudut puristaan kokoajan kantapäitä kiini takapuoleen ettei pyyhe tipu ja tämä eristää vatsat oikein kunnolla)

2. Koita lohikäärmelippuja.

...Vetääkseni pääni pois perseestäni edellistä postausta ajatellen voisin tieten vastata itse kysymykseen: Jos haluat välttis tehä lisäpainoilla vatsoja niin ota paino niskan taakse ja pumppaile menemään. Suosittelen silti tekemään vain raskaampia liikkeitä niin antaa vähän erilaista shokkia vatsoille.

Vielä tuli jumppapallon päällä jalan nostelut mieleen. Ota vaikka puolapuista tjsp kiini ja laita kädet ihan suoriksi, jätä ittes makaamaan pallon päälle ja nostele jalkoja. Ku kosket jalat maahan jokaisella toistolla niin pitäs tuntua vatsassa melko helvetilliseltä. :rock:

1) Selällään rullaus, vaikea selittää jos ei ole nähnyt, mutta:
liikutaan lattialla selällään kiertäen kroppaa sivulta sivulle

2) Hyppää kaverin syliin ja pitää jaloilla vyötäröltä kiinni, siitä sitten vatsoja pää liikkuu lattian ja kaverin naaman väliä(ei tarvii kolistella joo)

3) Selällään otat kaverin jaloista kiinni ja teet jalannostoja, kaveri heittää jalat aina alas/sivuille/miten lystää ja jalat eivät saa koskaan osua lattiaan(siis itse tietty pitää huolen siitä, kaveri saa heittää täysillä sinä vastustat liikettä ja nostat vielä jalat ylös)

4) Voimapyörä on mainittukkin jo

5) Jandat

6) Jalannostot/Sakset riipunnasta eli jalkoja tankoon/puolapuihin jos voimat piisaa niin ristiin(eli vasen jalka oikean käden ulkopuolelle)

7) säkki maahan, itse tarpeeksi kauas ja ketjusta hyvä ote, istumaannousu jonka seurauksena säkki tulee selkäsi taakse, liiku eteenpäin ripeästi ja toista

8) käytä hyvämies omaa mielikuvitusta

3) Selällään otat kaverin jaloista kiinni ja teet jalannostoja, kaveri heittää jalat aina alas/sivuille/miten lystää ja jalat eivät saa koskaan osua lattiaan(siis itse tietty pitää huolen siitä, kaveri saa heittää täysillä sinä vastustat liikettä ja nostat vielä jalat ylös)

Kiitän, tän olinki unohtanut, ja tosiaan unohtu sanoo että hmd treenejä vedän, eli siis tatamilla ollaan eikä punttisalilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom