Rammsteinilta uusi albumi syyskuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja waytoLA
  • Aloitettu Aloitettu
Rammsteinin ystäville hyviä uutisia, uusi albumi vahvistettu ja julkaistaneen syyskuussa 2005. :whip: Planet Rammsteinin mukaan uusi albumi on valmis, mutta albumin nimestä ei vielä ole tietoa. Uudella albumilla tullee olemaan 7-8 biisiä Reise, Reise "aikakaudelta" + 3-4 uutta, huhtikuussa 2005 tehtyä biisiä. Oliver Riedel kuvailee uutta lättyä soundeiltaan "Sehnsuchtin iso siskoksi", joten riehakasta pauketta lienee luvassa. Rammstein jää tauolle 2006, mutta alkaa työstää uutta albumia jälleen 2007 :)

Lisää: http://www.planetrammstein.com/en/

Uujea!

Sehnsucht ist mein bible und Hertzeleid auch!

jes, ostan tomille lahjaksi ton, pistän postissa tulemaan;)

no ihan vakavasti ottaen niin pitäähän se tuokin levy warettaa :evil:

Yeah...Oli aikakin, että Rammstein palaa juurilleen. Alkanut IMO menemään pari viimeistä levyä vähän liian "lällyiksi", joten mielenkiinnolla odotellaan uutukaista.

Anonymous sanoi:
Yeah...Oli aikakin, että Rammstein palaa juurilleen. Alkanut IMO menemään pari viimeistä levyä vähän liian "lällyiksi", joten mielenkiinnolla odotellaan uutukaista.
Todellakin. Olen samaa mieltä.. Reise Reise oli täysi pettymys. Perus Rammsteinia, mutta liian kevyttä. :(

Kaikki Rammsteinin albumit olen kuullut, eikä Reise Reise iskenyt mitenkään "kevyenä." Tottahan siinä oli varsinkin loppupuoliskolla monta balladia, mutta myös ihan oikeata mättöä varsinkin numerot 1, 2 ja 9. Paskin biisi yllättäen Amerika.

Mielenkiinnolla odottelen, millaista materiaalia uudella albumilla on. Mihin suuntaan ovat päättäneet edetä?

Reise Reise oli kyl valitettavan "lepponen" mun mielestä, jos esimerkiksi jotenkin vertaa mutter albumiin.Tiedä häntä ehkä olen väärässä. Tosin on se Los kappale aika hyvä, vaikka niin yksinkertainen..

Los on ehkä paskin koskaan kuulemani Rammsteinin biisi, noh, makunsa kullakin. Mein Teil(2) ja Reise, Reise(biisi no. 1) tosiaan levyn ainoat valonpilkahdukset.

Heh, täähän on menossa Reise, Reisen paras biisi-keskusteluks ;)
Parin kuuntelukerran, sanojen ja niiden merkitysten opettelun jälkeen biisi Keine Lust nousi yhdeksi parhaista biiseistä joita olen kuullut.

En mä sanokkaa et se Los olis paras mutta siinä yksinkertaisuudessaan se on yllättävän hyvä. Tuo Mein Teil on kyl aika Rammsteinia, eli tosi hyvää.
Mutta mitäs sitä ny valkkaamaa mikä niistä on paras biisi. Rammstein pysyy ykkösenä. Sanotte mitä sanotte ;)

Tuo herzeleid on muutenki mun mielestä paras fanisivu. Foorumi varsinki on todella mielenkiintoinen, siellä mm. pohditaan biisien syvällisempiä merkityksiä.

Hienoo, että pojat jakso väsätä matskua näinkin nopeeta :rock:

Deat sanoi:
Sehnsucht ja Reise, Reise on parhaat albumit :rock:

Aye! :rock: Reise, Reise on tosin vähän liian vaihteleva tasoltaan = liikaa hitaita, Sehnsucht sen sijaan rokkaa & jyrää upeasti!

Ja jos Reise, Reisen parhaasta biisistä puhutaan, niin levyn nimiraita ja Dalai Lama erottuvat kyllä, ja Mein Teil heti siinä vanavedessä. Viimeksimainitun sanojan kuunnellessa meinaa tosin tulla :urjo:

Mä en tykännyt Dalai Lamasta yhtään. Mutta sitten kun löysin nuo sivut ja katsoin mitä ne laulaa siinä niin aivan eri kantilta aloin kuuntelemaan.

Olen muuten lähdössä ens perjantaina Saksanmaille :)

Ajattelin että ostan sieltä joko
http://www.rammsteinshop.de/catalog/product_info.php?products_id=122
tai
http://www.rammsteinshop.de/catalog/product_info.php?products_id=53
ehkä kummatkin. Toisen mun kaverille jos se haluu et ostan sille. Mut jos se ei haluakkaan sitä niin pidän kummatkin ;)

Deat sanoi:
:david:x10 Arvaa kolme kertaa kumpi on vanhempi bändi.

Kohta tulee :nolo:

Back
Ylös Bottom